ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت 3 جلسه ای برای کریس رونالدو



اخبار ,اخبار ورزشی,کریس رونالدو

 

اخبار ورزشی - محرومیت 3 جلسه ای برای کریس رونالدو

فوق ستاره تیم فوتبال رئال مادرید با وجود اخراج در دیدار این هفته لیگا برابر آتلتیک بیلبائو و تعیین محرومیت برای وی در بازی نیمه نهایی جام حذفی امشب برابر آتلتیکومادرید به میدان می رود.

به نوشته روزنامه موندو دپورتیوو کریس رونالدو پرتغالی در بازی با بیلبائو به علت درگیری با کارلوس گورپگی کارت قرمز گرفت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا وی را 3 جلسه از همراهی رئال مادرید محروم کرد اما با توجه به اینکه محرومیت رونالدو دیروز اعلام شد وی می تواند در داربی امشب برابر آتلتیکومادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شرکت کند.

بدین ترتیب رونالدو که ماه ژانویه برای دومین بار بهترین بازیکن فوتبال جهان شد، سه دیدار رئال برابر ویارئال، ختافه و الچه در روزهای 8 ، 16 و 22 فوریه را از دست خواهد داد.

اخبار ورزشی - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
محرومیت دو جلسه ای جاسم کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 جلسه محرومیت برای رونالدو


مهاجم رئال مادرید به خاطر رفتارش در دیدار با کوردوبا 2 جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: کریستیانو رونالدو امروز از تعداد جلسات محرومیت خود از پوشیدن پیراهن رئال مادرید آگاه خواهد شد. او به خاطر ضربه زدن به ادیمار، مدافع کوردوبا با دست و پا، با کارت قرمز مستقیم داور رو به رو و از زمین مسابقه اخراج شد.

در آن دیدار، پنالتی دقیقه های پایانی گرت بیل موجب شد تا رئال مادرید با نتیجه دو بر یک پیروز شده , موقعیت خود در صدر جدول رده بندی را حفظ کند. قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، امروز تشکیل جلسه داده و در مورد میزان محرومیت رونالدو تصمیم گیری کند.

شب گذشته مشخص شد که به احتمال زیاد محرومیت ستاره رئال مادرید دو جلسه خواهد بود. این بدان معنا خواهد بود که رونالدو دیدار مقابل رئال سوسیداد و سویا را از دست خواهد داد. محرومیت دو جلسه ای برای وی می تواند او را برای رویارویی حساس در دربی مادرید مقابل اتلتیکو مادرید در دسترس قرار دهد.