ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرومیت سنگین برای محمدی/سرمربی پرسپولیس یک سال محروم شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رای کمیته انضباطی فدراسیون اعلام شد

محرومیت سنگین برای محمدی/سرمربی پرسپولیس یک سال محروم شد

رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی پس از حوادث فینال لیگ برتر کشتی آزاد بین تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و پرسپولیس اعلام شد.

به گزارش  فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، خلاصه رای کمیته انضباطی پیرامون فینال لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر است:

1 – آقای غلامرضا محمدی را  به لحاظ رفتارهای غیر ورزشی و غیر اصولی از قبیل فحاشی، تهدید، ایراد ضرب نسبت به آقای بهمن طالبی رئیس کمیته داوران و عدم تمکین به تصمیمات داوران مسابقه به یکسال محرومیت از فعالیت در لیگ تحت عنوان سرپرست، سرمربی، مربی و کلیه مسئولیت‌ها و مبلغ 100 میلیون ریال معادل 10 میلیون تومان جریمه نقدی در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می‌نماید.

2- سرپرست باشگاه داماش صدرای بابل را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30 میلیون ریال در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می نماید.

3- سرپرست باشگاه پرسپولیس جویبار را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30 میلیون ریال در حق سازمان لیگ  فدراسیون کشتی محکوم و صادر می نماید.

4– باشگاه پرسپولیس را به لحاظ تخریب اموال سالن دوازده نفری آزادی از ناحیه هواداران آن تیم به پرداخت خسارت به مبلغ 40 ریال در حق ورزشگاه آزادی محکوم و صادر می نماید.

5- تیم داوران در اوزان 74 و 96 کیلوگرم کشتی بین تیم های پرسپولیس جویبار و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار را به لحاظ عدم توجه به نظم مسابقات و ضعف در اداره کردن مسابقه به 5 جلسه محرومیت از داوری در کلیه رقابت‌های داخلی محکوم و صادر می‌نماید.

ضمناً رای صادره قطعی و لازم الاجراء است./فارس

 


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیسlعلی دایی سرمربی پرسپولیس شد؟!(فیلم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژوزه در آستانه اخراج/گل‌محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با اعلام رویانیان به شیرینی

گل‌محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شد

طبق اعلام مدیرعامل پرسپولیس از ایتالیا به سرپرست این تیم یحیی گل‌محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شد.

به گزارش فارس، محمد رویانیان در تماسی که از ایتالیا با سعید شیرینی داشت به سرپرست پرسپولیس اعلام کرده با ژوزه تماس بگیرند و به او اعلام کنند تا روز دوشنبه که قرار است جلسه کمیته فنی پرسپولیس برگزار شود بهتر است استراحت کند و مرخصی او تا این روز تمدید شده است.

تا روز دوشنبه و برگزاری جلسه کمیته فنی که با حضور ژوزه و دستیارانش برگزار خواهد شد، یحیی گل‌محمدی به صورت موقت هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد داشت.

سرپرست پرسپولیس در حال حاضر به دنبال برقراری ارتباط با مانوئل ژوزه است تا این مسئله را به او اعلام کند.

روز دوشنبه تکلیف نهایی کادر فنی پرسپولیس مشخص می‌شود و به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی سرمربیگری سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم را با اضافه شدن یک دستیار ایرانی برعهده خواهد گرفت./فارس