ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محاکمه ۴ فوتبالیست به خاطر تجاوز به یک زن + عکس



فوتبالیست های حرفه ای  , لیگ  , اخبار ورزشی ,  آزار و اذیت جنسی

 

چهار تن از فوتبالیست های حرفه ای انگلیس که در لیگ های دسته اول و دوم این کشور بازی می کنند به اتهام آزار و اذیت جنسی یک زن بزودی محاکمه می شوند.

به گزارش سرویس کشکول جام نیوز به نقل از ایرنا بر اساس گزارش منابع محلی، سه نفر از این فوتبالیست ها به نام های “جورج بارکر”، “لویس دانک” و “آنتون راجرز” برای باشگاه دسته اولی برایتون بازی می کنند و یک بازیکن دیگر به نام “استیو کوک” نیز عضو باشگاه دسته دومی بورنموث می باشد.

این چهار نفر به همراه دو فوتبالیست دیگر در ماه ژانویه امسال (حدود سه ماه و نیم پیش) با شکایت یک زن و توسط پلیس منطقه “ساسکس” واقع در جنوب انگلیس دستگیر شدند که پلیس بعدا دو نفر از آنان را بدون هرگونه اتهامی آزاد کرد.

دادگاه رسیدگی به اتهامات این فوتبالیست ها قرار است 10 روز دیگر در شهر برایتون برگزار شود.10 روز پیش نیز دادگاه شهر کرنارفون یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ولز و مهاجم باشگاه شفیلد یونایتد انگلیس به نام چد ایوانس” را به جرم تجاوز و آزار و اذیت جنسی یک زن جوان به پنج سال زندان محکوم کرده بود..../جام نیوز


ویدیو مرتبط :
تجاوز عربا به فوتبالیست های ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان 10 سال بردگی زن جوان در خانه یک شیطان/ تحمل تجاوز و شکنجه به خاطر زنده ماندن خانواده (+ عکس)





یک متجاوز جنسی سابقه دار آمریکایی ، زن جوان را با تهدید مجبور کرده بود تا قرارداد برده بودن را امضا کند و 10 سال اسارت و شکنجه و تجاوز جنسی کابوس زنی است که اکنون از آسیب های روانی رنج می برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، بر اساس گزارش پلیس ایالت نبراسکا آمریکا ،  مرد روانی به نام " نیکولاس آلن تالبوت" زن جوانی را برده جنسی خود کرده بود و روی بازوان او به طرز بدخطی جمله ( در مالکیت نیکولاس) را با سیگارسوزانده بود.

این مرد 35 ساله  به قربانی 32 ساله اش گفته بود:" او هیچ حقی ندارد مگر اینکه اربابش اجازه بدهد و زین پس زن جوان برده اوست ".

روزنامه های آمریکایی به نقل از پلیس نوشتند:" تالبوت" برای 10 سال از زن جوانی که او را اسیر کرده بود ، سوء استفاده جنسی می کرد.

 

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز جنسی


او همچنین زن جوان را مرتبا مجبور می کرد تا ادرار و مدفوعش را در همه جای خانه تمیز کند و او را مورد ضرب و شتم  وحشیانه قرار میداد.

اما به گفته پلیس نبراسکا ، این زن در همه این مدت به کسی چیزی نگفته بود چرا که " تالبوت" او را تهدید کرده بود در صورت گفتن به کسی اعضای خانواده زن جوان را خواهد کشت .

در نهایت زن جوان اوایل هفته ای که گذشت ، زمانی که برای عبادت به کلیسای محلی رفته بود جای تمام جراحات و سوختگی هایش را در ستون فقرات ، پاها و بازوانش به پدر روحانی نشان داد.

پدر روحانی آقای "گوین" بیان داشت : او زنی بی گناه و معصوم است که توسط مردی شیطان صفت 10 سال مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، این مرد حیوان صفت باید به بدترین شکل مجازات شود.

"تالبوت" که در گذشته نیز به اتهام سوءاستفاده جنسی از یک کودک تنها به مدت 3 سال به زندان رفته بود،اکنون برای این تجاوز و سوء استفاده 10 ساله محاکمه می شود.

جلسه محاکمه او هنوز به پایان نرسیده است .

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران