ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجیدی كادرفنی استقلال را شوكه كرد



 

 

 

 مجیدی كادرفنی استقلال را شوكه كرد

 

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: کادرفنی تصمیمی برای کنار گذاشتن دوس‌سانتوس ندارد.

فریبا درباره اینکه گفته می شود به دلیل ناآماده بودن دوس سانتوس این باشگاه قصد دارد وی را از فهرست تیم کنار بگذارد، اظهار داشت: کادرفنی استقلال چه زمانی چنین تصمیمی گرفته که خودمان خبر نداریم؟

وی افزود: دوس سانتوس مشکل آمادگی ندارد. او فقط از ناحیه کشاله دچار کشیدگی شده و هر روز در حال فیزیوتراپی است. هر زمان برای تیم به میدان رفته به ما کمک کرده است.

فریبا تصریح کرد: با این حال دوس سانتوس آنچه می خواهیم نیست. زمانی که قصد جذب بازیکن خارجی داشتیم فرصت کمی در اختیار داشتیم. او رفته رفته بهتر می شود. در حال حاضر بحثی برای کنار گذاشتن این بازیکن نداریم.

مربی آبی پوشان در ارتباط با تصمیم فرهاد مجیدی برای کناره گیری از تیم ملی عنوان کرد: این یک تصمیم کاملا شخصی از سوی مجیدی است. من نمی توانم درباره یک تصمیم شخصی حرفی بزنم. هیچ یک از اعضای کادرفنی تا روز بازی با سایپا نمی دانستند می خواهد چنین حرفی بزند.

فریبا در این ارتباط که گفته می شود کادرفنی استقلال از این تصمیم مجیدی استقبال کرده، گفت: وقتی خودمان روز بازی چنین چیزی را متوجه شدیم چطور می توانستیم از آن استقبال کرده باشیم. بعد از بازی هم که تمرین تعطیل شد و دیگر او را ندیدیم تا بخواهیم از این تصمیم استقبال کنیم. هر بازیکنی شرایط خود را می داند و بر اساس آن تصمیم گیری می کند. در واقع بعد از بازی سایپا مجیدی با این تصمیم کادرفنی استقلال را هم شوکه کرد.


ویدیو مرتبط :
شعار جدید هواداران استقلال مخصوص بازگشت فرهاد مجیدی استقلال-سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس بازگشت مجیدی و زندی به استقلال