ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجیدی در تمرینات بارسلونا/حضور فرهاد در کنار ستاره‌های اسپانیا



مجیدی در تمرینات بارسلونا/حضور فرهاد در کنار ستاره‌های اسپانیا

کاپیتان سابق استقلال با حضور در باشگاه بارسلونا و بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، با مدیر اجرایی و همچنین آلفونسو مهاجم سال‌های پیش این تیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛در دیدار فرهاد مجیدی با آلفونسو مهاجم سال‌های پیش بارسلونا و جیانی مدیر اجرایی ورزشگاه نیوکمپ و موزه باشگاه مطرح اسپانیایی، مقرر شد مدیران باشگاه موافقت تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا را برای حضور یک ماهه مجیدی در تمرینات بارسا جلب کنند که در آن صورت او یک ماه به شهرک ورزشی بارسلونا خواهد رفت تا از نزدیک از تمرینات این تیم یادداشت بردارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تمرینات بارسلونا پس از حضور گواردیولا در این تیم، با دستور او، بدون حضور تماشاگر و خارج از شهر بارسلون برگزار می‌شود و برای تماشای آن باید هماهنگی‌های خاصی با مسئولان و سرمربی تیم صورت گیرد.

در این دوره قرار است مجیدی در کنار تیم بارسلونا حضور یافته و از نزدیک از نحوه برگزاری تمرینات و آماده‌سازی بهترین تیم اروپا دیدن کند.در این نشست که نزدیک 2 ساعت طول کشید، مدیر بارسلونا در مورد ورزشگاه نیوکمپ و شیوه برگزاری بازیهای خانگی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان، توضیحاتی را به فرهاد مجیدی بیان کرد. همچنین آلفونسو هم در مورد نحوه آماده‌سازی و فصل بدنسازی و نحوه تمرینات این تیم مطرح اسپانیایی، مسائل مهمی را به کاپیتان پیشین استقلال منتقل کرد.

آلفونسو مهاجم دهه 70 میلادی بارسلونا و یکی از بازیکنان محبوب این تیم بود./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حضور ستاره گلدن استیت در تمرینات بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور فرهاد مجیدی و پرسش هایی از باشگاه آبی / استقلال تیم بی ستاره



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,فرهاد مجیدی

فراخوان ستاره محبوبی چون فرهاد مجیدی از هواداران نشان می دهد که استقلال در ستاره سازی پس از فرهاد موفق نبوده و تیم کنونی با اقبال مردم مواجه نیست.

به گزارش مهر، دعوت فرهاد مجیدی از هواداران استقلال با اتکا به محبوبیتی که دارد یک معنای خاص در پی خود بر جا می‌گذارد و آن این است که پس از فرهاد مجیدی استقلال ستاره نساخته و اگر ساخته مردم به عشق آن ستاره به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند.

فرهاد مجیدی با استیل خاصی که داشت، با توان دریبل‌های خیابانی فوق العاده و البته با سرعت خیره کننده‌اش که منجر به زدن ۴ گل به پرسپولیس شد، به تمام معنی و تمام قد از او یک ستاره دوست داشتنی می‌ساخت، ستاره ای که همچنان توسط استقلالی‌ها محبوب است و این محبوبیت تا جایی است که همین حالا باشگاه استقلال با اتکا به محبوبیت او می‌خواهد هوادارانش را روی سکو های سیمانی ببرد.

با این وجود باشگاه استقلال باید دو پرسش از خود داشته باشد. اول اینکه چرا این استقلال محبوب هوادارانش نیست آن هم در حالی که همین حالا هم تیم دوم جدول است؟ و دوم این که چرا استقلال امروز ستاره‌ای در حد و اندازه فرهاد مجیدی ندارد و چشمه ستاره سازی‌اش خشکیده است؟

این همان استقلال است که چند سال قبل به سادگی ورزشگاه را پر از هوادار می‌کرد. آن روزها که همین مجیدی، امثال تیموریان ها و نکونام ها و رحمتی ها و جباری ها و منتظری‌ها و جان واریو ها و برهانی ها و عمران زاده ها و کرار ها و ... استقلال را محبوب کرده بودند اما امروز استقلال ستاره هایی در این قامت یا ندارد یا کم دارد.

پاسخ به این پرسش آیینه تمام قد آتی استقلال است و می تواند خط الرسم و نقشه روز های آینده باشد.

 

اخبار ورزشی - مهر