ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجیدی در تمرینات الوصل حاضر شد/ فرهاد یک قدم مانده به ایران



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مجیدی در تمرینات الوصل حاضر شد/ فرهاد یک قدم مانده به ایران

فرهاد مجیدی در تمرینات تیم فوتبال الوصل امارات حاضر شد.

به گزارش  فارس، فرهاد مجیدی مهاجم فصل گذشته استقلال که میانه‌ فصل از این تیم جدا شد و به الغرافه قطر پیوست، پس از سپری کردن مرحله اول کلاس‌های مربیگری در لندن، شب گذشته با حضور در کشور امارات در تمرینات تیم سابقش الوصل حاضر شد.

الوصل از هفته یازدهم لیگ امارات فردا به دیدار دوبی می‌رود و احتمالا مجیدی یکی از تماشاگران ویژه این دیدار خواهد بود.

به این ترتیب مجیدی با حضور در امارات تنها یک گام با حضور در ایران و حضور احتمالی تا استقلال برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فاصله دارد./فارس


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجیدی در تمرینات بارسلونا/حضور فرهاد در کنار ستاره‌های اسپانیا



مجیدی در تمرینات بارسلونا/حضور فرهاد در کنار ستاره‌های اسپانیا

کاپیتان سابق استقلال با حضور در باشگاه بارسلونا و بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، با مدیر اجرایی و همچنین آلفونسو مهاجم سال‌های پیش این تیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛در دیدار فرهاد مجیدی با آلفونسو مهاجم سال‌های پیش بارسلونا و جیانی مدیر اجرایی ورزشگاه نیوکمپ و موزه باشگاه مطرح اسپانیایی، مقرر شد مدیران باشگاه موافقت تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا را برای حضور یک ماهه مجیدی در تمرینات بارسا جلب کنند که در آن صورت او یک ماه به شهرک ورزشی بارسلونا خواهد رفت تا از نزدیک از تمرینات این تیم یادداشت بردارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تمرینات بارسلونا پس از حضور گواردیولا در این تیم، با دستور او، بدون حضور تماشاگر و خارج از شهر بارسلون برگزار می‌شود و برای تماشای آن باید هماهنگی‌های خاصی با مسئولان و سرمربی تیم صورت گیرد.

در این دوره قرار است مجیدی در کنار تیم بارسلونا حضور یافته و از نزدیک از نحوه برگزاری تمرینات و آماده‌سازی بهترین تیم اروپا دیدن کند.در این نشست که نزدیک 2 ساعت طول کشید، مدیر بارسلونا در مورد ورزشگاه نیوکمپ و شیوه برگزاری بازیهای خانگی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان، توضیحاتی را به فرهاد مجیدی بیان کرد. همچنین آلفونسو هم در مورد نحوه آماده‌سازی و فصل بدنسازی و نحوه تمرینات این تیم مطرح اسپانیایی، مسائل مهمی را به کاپیتان پیشین استقلال منتقل کرد.

آلفونسو مهاجم دهه 70 میلادی بارسلونا و یکی از بازیکنان محبوب این تیم بود./خبرآنلاین