ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجیدی: به رویانیان گفتم خونم آبی است/ از تشویقم توسط هواداران استقلال احساس غرور می‌كنم



پاسخ منفی كاپیتان پیشین استقلال به پیشنهاد پرسپولیس
مجیدی: به رویانیان گفتم خونم آبی است/ از تشویقم توسط هواداران استقلال احساس غرور می‌كنم
كاپیتان پیشین استقلال می‌گوید،‌ به عشق این تیم و هواداران استقلال پیشنهاد رویانیان برای بازی در پرسپولیس را رد كرده است.
فرهاد مجیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره موضوعات مختلفی از جمله پیشنهاد رویانیان به او برای حضور در پرسپولیس، تمایل داماش برای جذب او و همچنین تشویقش در بازی شب گذشته استقلال صحبت كرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


رویانیان اعلام كرده برای حضور در پرسپولیس با شما مذاكره كرده است. در این باره توضیح می‌دهید؟
من از ابراز محبت سردار رویانیان تشکر می کنم و برای وی آرزوی موفقیت دارم. ما چندین بار صحبت كردیم و با هم گپ زدیم. حتی در ابتدای فصل درباره جذب متسو سردار با من صحبت کرد. او در ابتدای فصل هم به من پیشنهاد بازی در پرسپولیس را داد، اما من ضمن تشكر از رویانیان به عشق استقلال این پیشنهاد را قبول نكردم.

روز گذشته هم به من پیشنهاد بازی در پرسپولیس برای نیم فصل را داد که به سردار گفتم من به شما علاقه زیادی دارم اما خون من آبی است و استقلال بخشی از زندگی من است. طبیعتا این پیشنهاد نظر لطف رویانیان نسبت به من بوده است. حضور مدیرانی مثل او كه از نظر اقتصادی و زیربنایی باعث پیشرفت فوتبال ما می شوند، فرصت مغتنمی برای فوتبال ماست.
این روزها همه جا صحبت از شرایط مهم و سرنوشت ساز تیم ملی در راه صعود به جام جهانی است. در این میان انتقادهایی به بازیكنان پا به سن گذاشته مثل علی كریمی و جواد نكونام وجود دارد.
اگر علی دایی در مقدماتی 2010 از تیم ملی جدا نمی شد بی شک ما به جام جهانی صعود می کردیم که متاسفانه با جدایی وی این اتفاق نیفتاد اما با آوردن مربی بزرگی به نام كی‌روش قطعا می‌توانیم به آرزوهایمان برسیم. كی‌روش یك مربی بسیار بزرگ و حرفه‌ای است. 
ما سه فاکتور مهم رسیدن به موفقیت که همان مربی بزرگ، بازیکن بزرگ و هواداران بزرگ هستند را داریم. قطعا با حضور 100 هزار هوادار استقلالی و پرسپولیسی می‌توانیم در ورزشگاه آزادی كره‌جنوبی را شکست دهیم و دل همه مردم را شاد کنیم.

همه باید از تیم ملی حمایت كنند. تیم ملی متعلق به همه مردم ایران است و من هم اگر بتوانم و در ایران باشم حتما سعی می‌كنم با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم كشورم بپردازم. فوتبال ما جوانان بسیاری دارد. درباره بازیكنانی مثل كریمی باید بگویم كه نام كریمی برای فوتبال ما كافی است. قطعا در بازی مقابل كره هم اگر علی كریمی و خسرو حیدری شرایط آرمانی داشته باشند كره جنوبی را با اقتدار شكست خواهیم داد. داشتن كریمی برای هر تیمی یك نعمت است و او می‌تواند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.
در بازی شب گذشته استقلال مقابل فجرسپاسی نام شما بارها از سوی هواداران استقلال برده شد و چندین بار تشویق شدید.
من احساس غرور می‌كنم از این كه هواداران استقلال مرا تشویق كردند. من همیشه به یاد آنها هستم. روزهای خوبی را با استقلال داشتم كه مطمئنا در آینده هم با هواداران روزهای بهتری خواهیم داشت.
بازی را تماشا كردید؟
بله، بازی را دیدم. به نظر من در استقلال خسرو حیدری و در فجر هم بازیکن شماره 9 (رضا حقیقی) خوب بازی كردند. من این بازیکن را فراتر از آسیا دیدم. در كل فجر تیم جوان و دونده‌ای است، اما هواداران نگران نباشند. استقلال تیم بزرگی است و با بازیكنان و ستاره‌های بزرگی كه در اختیار دارد و به كمك هواداران با اقتدار قهرمان لیگ می شود.
مثل این كه داماش هم برای جذب شما ابراز علاقه كرده و قویدل مالک این باشگاه به دنبال جذب شما بوده است.
بله، در ابتدای فصل هم با من تماس گرفتند و خواهان حضورم در داماش بودند، اما به دلیل این كه دوست ندارم در ایران به جز پیراهن استقلال با پیراهن تیم دیگری به میدان بروم، این پیشنهاد را رد كردم. اما خوشحالم كه مدیرانی با اهداف و برنامه‌های بزرگ وارد فوتبال شده‌اند در داماش مشغول به كار هستند. طی صحبت‌هایی كه با مالك باشگاه داماش داشتم از حضور در این تیم به عنوان بازیكن عذرخواهی كردم، اما با حضور مدیرانی چون واعظ آشتیانی و قویدل در مجموعه داماش هر كمكی كه از دستم برآید برایشان انجام خواهم داد و روزهای خوبی را با حضور این افراد برای فوتبال گیلان پیش‌بینی می‌كنم. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شعار جدید هواداران استقلال مخصوص بازگشت فرهاد مجیدی استقلال-سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجیدی به رختکن استقلال رفت/ کنایه هواداران آبی به آقاجانیان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پیشکسوت باشگاه استقلال پس از پایان بازی این تیم مقابل گسترش فولاد به رختکن آبی‌پوشان رفت و به آنها بابت این برد تبریک گفت.

به گزارش فارس، هواداران تیم فوتبال استقلال در پایان بازی این تیم مقابل گسترش فولاد به شدت پرویز مظلومی سرمربی‌شان را تشویق کردند.

* تعدادی نارنجک از سوی هواداران استقلالی به کنار زمین پرتاب شد.

* تعدادی از هواداران استقلال با دیدن مارکال آقاجانیان مربی تیم ملی عملکرد مهدی رحمتی در بازی امروز را به وی گوشزد شدند و از او خواستند تا زمینه‌ساز حضور وی در تیم ملی باشد.

* افرادی که در قسمت CIP ورزشگاه آزادی حضور داشتند به فرهاد مجیدی بابت این برد تبریک گفتند و با وی عکس یادگاری گرفتند.

* محمد ابراهیمی بازیکن گسترش فولاد زمانی که قصد رفتن به رختکن را داشت با دیدن عده‌ای از هواداران تراکتورسازی که برای تشویق آنها به استادیوم آمده بودند دوباره به زمین برگشت و برای هواداران تبریزی دست زد و به آنها تعظیم کرد.

* روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی دو بازیکن استقلال که در بازی امروز مصدوم شده بودند لنگان از زمین به داخل رختکن رفتند.

* فرهاد مجیدی پیشکسوت باشگاه استقلال پس از پایان بازی به رختکن رفت و بابت این برد به آبی‌پوشان تبریک گفت. البته مجیدی با اسکورت پلیس موفق شد به رختکن برود. او در رختکن به بازیکنان استقلال این برد را تبریک گفت.

* فرهاد مجیدی با فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد به خوش و بش پرداخت.

* بی‌نظمی زیادی در کنار زمین وجود داشت و این مسئله باعث سختی کار برای خبرنگاران شده بود.

 

اخبار ورزشی - فارس