ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجیدی از فهرست ۱۸ نفره استقلال خط خورد/ آبی‌‌ها بدون شماره ۷ در انزلی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

استقلال - ملوان؛ عبور محتاطانه از مرداب انزلی قبل از دربی

خبرگزاری فارس: روز شنبه دو دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار می‌شود و استقلال صدرنشین میهمان تیم ملوان انزلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز شنبه دو دیدار پایانی از هفته بیست و دوم لیگ برتر در اهواز و انزلی برگزار می‌شود. استقلال صدرنشین لیگ در انزلی میهمان ملوان است و تیم مس کرمان میزبان تیم فولاد است. نگاهی به این دو دیدار می‌اندازیم؛

مس کرمان - فولاد خوزستان؛ تیم شکست ناپذیر در کویر

مس کرمان  که با سرمربی جدیدش در حسرت پیروزی است، این هفته باید در خانه پذیرای تیم فولاد خوزستانی باشد که هفته‌هاست شکست نخورده است. فولاد در رده سوم قرار جدول و یکی از مدعیانی این فصل لیگ است و شاگردان حسین فرکی می‌خواهند رکورد شکست ناپذیری خود را در کویر هم حفظ کنند.

لوکا بوناچیچ بعد از شکست هفته گذشته برابر استقلال از این تیم تعریف و تمجید کرد و  گفت یک ماه زمان نیاز دارد تا بتواند تیم دلخواهش را درست کند. از آن 30 روز مورد نظر بوناچیچ کمتر از یک هفته گذشته است! بنابراین شاید مس در این دیدار هم نتواند نتیجه دلخواه را بگیرد. شاید هم مسی‌ها شگفتی‌ساز شوند و رکورد شکست ناپذیری فولاد را بشکنند.

ملوان انزلی - استقلال؛ عبور محتاطانه از مرداب انزلی قبل از دربی

ملوان هفته گذشته برابر فجرسپاسی شکست خورد با این حال همچنان جزو تیم‌های بالای جدول است و دوست ندارد در خانه و مقابل تماشاگران دو آتشه‌اش شکست خورده و رده پنجمی را هم از دست بدهد.

سیدجلال رافخایی بهترین گلزن لیگ دوازدهم 13 گل از 23 گل تیمش را به ثمر رسانده است .تقابل این بازیکن گلزن با بهترین خط دفاع لیگ دیدنی است. رافخایی می‌خواهد دروازه‌ دروازه‌بان تیم ملی را تسخیر کند. 

استقلال هم نمی‌خواهد صدرنشینی را در انزلی از دست بدهد و با تمام توان برابر ملوان بازی خواهد کرد. آبی‌ها در این بازی خسرو حیدری را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارند ضمن اینکه ممکن است برخی بازیکنان استقلال برای رسیدن به دربی و بازی حساس با پرسپولیس محتاط‌تر از همیشه مقابل ملوان بازی کنند.

استقلال دوست ندارد پیش از دربی 76 امتیاز از دست بدهد یا شکست بخورد. آبی‌ها می‌خواهند قبل از دربی به سلامت از مرداب انزلی عبور کنند و در این راه شاید خیلی هم محتاط باشند. آرش برهانی هم که بهترین گلزن تاریخ استقلال شده است انگیزه زیادی برای بهبود رکوردش دارد.

در فاصله یک هفته تا دربی ۷۶

مجیدی از فهرست ۱۸ نفره استقلال خط خورد/ آبی‌‌ها بدون شماره ۷ در انزلی

به گزارش  فارس، امیر قلعه نویی در حالی تیمش را به انزلی می برد که فرهاد مجیدی را از فهرست 18 نفره خط زده است.

تیم استقلال امروز ساعت 12 از تهران با هواپیما به رامسر می رود و سپس راهی انزلی می شود.

فرهاد مجیدی در حالی که در بازی گذشته استقلال برای دقایقی به میدان رفت برای بازی با ملوان با تشخیص امیر قلعه نویی به انزلی نمی رود.

قرار است او به همراه حاج قاسم بدنساز استقلال در تهران به کارهای بدنی بپردازد تا این بازیکن را برای دربی 76 آماده کند.

تیم استقلال فردا ساعت 15 مقابل ملوان قرار می گیرد.

بدنساز استقلال در گفت و گو با فارس در خصوص این موضوع گفت: بدن فرهاد مجیدی باید آماده تر شود و طبق برنامه قلعه نویی باید به شرایط ایده‌‌آل برسد از همین رو تا بازگشت تیم از انزلی به صورت اختصاصی با مجیدی کار می کنم. البته عباس محمدرضایی نیز همین شرایط را دارد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
نام خودروسازها از فهرست حامیان حقوق مصرف کننده خط خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: دغدغه انتخاب فهرست ۱۸ نفره و ترکیب ثابت استقلال را دارم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مگر بابایی در باشگاه حکم گرفته است؟!/ فعلا صدریم و حاشیه نداریم

قلعه‌نویی: دغدغه انتخاب فهرست ۱۸ نفره و ترکیب ثابت استقلال را دارم

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: روز به روز روند ما بهتر می‌شود و با یک بازی منطقی و تاکتیکی مقابل آلومینیوم پیروز شدیم و این هفته هم با سایپا بازی داریم که نتایج خوبی با تقوی گرفته است. بازی‌های برگشت حکم فینال را دارد و ما بازی‌های سایپا را آنالیز کرده‌ایم که آنها تغییرات سیستمی در برخی بازی‌ها دارند.

وی در مورد مصدومان استقلال گفت: یکی دو بازیکن مصدوم داریم که تلاش می‌کنیم به این بازی برسند. هرچه در نیم فصل اول مشکلاتی از این بابت داشتیم، اکنون دغدغه انتخاب فهرست 18 نفره استقلال و تعیین ترکیب 11 نفره اصلی تیم را داریم و با توجه به فشردگی بازی‌ها می‌توانیم به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد جلسه با بازیکنان در زمین، گفت: از این جلسات هست، گاهی نیاز است با بازیکنان جوان و بزرگان تیم صحبت‌هایی انجام شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه مشکل جواد نکونام حل شده یا خیر، گفت: نکونام مشکلی نداشت، او با ما به بندرعباس هم آمد و مسئله‌اش حل شده است.

وی در مورد اینکه کاپیتان استقلال مشخص شده است یا نه و بعد از بازگشت مجیدی چه کسی کاپیتان است، گفت: استقلال یک کاپیتان بیشتر ندارد و آن هم مردم است و این مسئله مشخص بود. در مورد دیگر هم پس از بازگشت، من تصمیم می‌گیرم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه حاشیه‌ها به استقلال ضربه می‌زند، گفت: فعلا در صدر جدول هستیم.

وی در مورد حضور محمود بابایی در باشگاه استقلال و اینکه قلعه‌نویی با او مشکل دارد یا خیر، گفت: مگر او پست گرفته است؟ اگر پست گرفته است من بی‌خبرم.

سرمربی استقلال در مورد شانس این تیم در لیگ گفت: فعلا به بازی با سایپا فکر می‌کنیم و هفته به هفته جلو می‌رویم./فارس