ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مجتبی محرمی ماشینی که طارمی به او داد را می فروشد



اخبار,اخبار ورزشی, محرمی

محرمی می گوید زیاد اهل رانندگی نیست و می خواهد خودرویش را بفروشد.

 مجتبی محرمی،مدافع سال های نه چندان دور پرسپولیس خودرویی که مهدی طارمی به او اهدا کرد را احتمالا می فروشد.

او که هنوز حتی مدارک این ماشین را هم تحویل نگرفته برای فروختن این خودرو دلایل شخصی خودش را دارد.محرمی در گفت و گو با روزنامه گل در این مورد گفته است:«هنوز مدارک این ماشین را هم تحویل نگرفتم اما احتمالا این خودرو را می فروشم.ضمن اینکه زیاد هم اهل رانندگی نیستم.»

 

اخبار ورزشی  -  خبرآنلاین
 


ویدیو مرتبط :
مجتبی محرمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طارمی پیگیر مدارک ماشین مجتبی محرمی



اخبار,اخبار ورزشی,مدارک ماشین مجتبی محرمی

انگار مدارک ماشینی که مهدی طارمی به مجتبی محرمی اهدا کرده بود، هنوز دست او نرسیده است.

مهاجم گلزن پرسپولیس در واکنش به این موضوع می گوید:« زمانی که قرار بود ماشین جایزه را تحویل من بدهند براساس شماره ملی و محل صدور شناسنامه پلاک بوشهر دادند و نشانی منزل پدرم در بوشهر را گرفتند تا مدارک را به آنجا پست کنند.

 

یکسری مدارک هم خود شرکت سازنده خودرو داد که من بلافاصله تحویل آقا مجتبی دادم ولی نمی دانم چرا مدارک پلاک مانند برگ سبز و کارت ماشین هنوز ارسال نشده و چندبارهم پیگیری کرده ام اما نتیجه نگرفته ام.

 

شرمنده آقا مجتبی هستم و امیدوارم مسوولین سازمان لیگ که نقش اصلی در واگذاری خودروها را داشتند، پیگیری کنند تا مدارک به دستم برسد و تقدیم آقا مجتبی کنم.»

اخبار ورزشی - تابناک