ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مبلغ نجومی قرارداد منتظری با ام صلال فاش شد



اخبار ,اخبار ورزشی,قرارداد منتظری با ام صلال

 

اخبار ورزشی - مبلغ نجومی قرارداد منتظری با ام صلال فاش شد

با عقد قرارداد یک سال و نیمه با باشگاه قطری ام صلال، دوران 8 ساله حضور پژمان منتظری در استقلال به پایان رسید.

پژمان منتظری که برای مذاکره نهایی با باشگاه ام صلال قطر به دوحه رفته بود، در آخرین ساعات دیشب با باشگاه ام صلال قرارداد بست.


پژمان با عقد قراردادی به ارزش یک و نیم میلیون دلار، معادل چهار و نیم میلیارد تومان برای یک سال و نیم در این تیم قطری توپ خواهد زد. منتظری که 8 سال عضو استقلال تهران بود، با این قرارداد یک و نیم ساله به حضور طولانی مدت خود در استقلال پایان داد.

جالب است بدانید علی فتح الله زاده به استقلالی ها قول داده بود منتظری در دربی 27 دی برای استقلال بازی کند و پس از آن به ام صلال برود اما منتظری با قراردادی که بست، حق حضور در دربی سرخابی را نخواهد داشت.

برخی نزدیکان فتح الله زاده که قصد دارند حاجی آبی ها را در ماجرای جدایی ناگهانی مدافع ملی پوش استقلال بی تقصیر نشان بدهند، حالا مدعی هستند بیست درصد از مبلغ قرارداد منتظری به استقلال می رسد اما منابع آگاه می گویند این ماجرای بیست درصد هم مثل داستان حضور منتظری در دربی، ساخته ذهن خلاق نزدیکان فتح الله زاده است و مدیرعامل استقلال برای کم کردن فشارها، چنین ادعایی را مطرح کرده است.

پیش از این گفته می شد منتظری به خاطر نوع قراردادی که با فتح الله زاده بسته، می توانست در هر مقطع از فصل جاری لیگ برتر از استقلال جدا شود و ریالی هم به این باشگاه نپردازد.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
الوکره ۱-۲ ام صلال (گلزنی قوچان نژاد و منتظری)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مبلغ قرارداد منتظری با ام صلال اعلام شد


رقم قرارداد مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با باشگاه قطری اعلام شد.

خبرگزاری مهر: پژمان منتظری در شرایطی به تیم فوتبال ام صلال قطر پیوست که مدیرعامل و سرمربی استقلال تلاش زیادی کردند تا وی را تا پایان فصل در جمع آبی پوشان حفظ کنند اما در نهایت این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه گذشته قراردادش را با ام صلال قطر به امضا رساند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه منتظری هیچ طلبی از باشگاه ندارد و همه پولش را براساس قراردادش گرفته است، اعلام کرد منتظری برای یک فصل و نیم بازی در ام صلال قطر یک میلیون و  پانصد هزار دلار دریافت کرده است. این مبلغ نزدیک به چهار و نیم میلیارد تومان می شود.