ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مایلی کهن:اگر بگویم کی روش چه توهین هایی به کفاشیان می کرد، باید جمع کند برود / کی روشی پور نگران وضعیت سرمربی اش شده



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: «الان عرب ها پول به کسانی می‌دهند که 10 برابر پول‌شان منفعت دادند و جالب اینجاست که ما جای آنها را گرفته و رفتار 10 سال قبل‌شان را می‌کنیم.»

به گزارش جام نیـوز، ماجرای ناراحتی محمد مایلی‌کهن از روابط عمومی فدراسیون فوتبال بابت بیانیه‌ای که داده است، تمامی نداشته و همین باعث شد علی کفاشیان قید حضور در برخی اماکن را به خاطر عدم تکرار اتفاقاتی که در حاشیه مراسم تجلیل از داوران زن رخ داد بزند.

آخرین اظهارات مایلی‌کهن را در ادامه می خوانید:

 

 * زمانی که عصبانی شده بودید، رنگ‌تان پریده و حالت سکته داشتید.
- آدم وقتی این رفتارها را می‌بیند به حال سکته می‌افتد. فیلم را که دیدی. آقای کی‌روشی‌پور نگران وضعیت سرمربی‌اش شده و بعد از اینکه خیالش راحت می‌شود می‌گوید پس مثل بنز هستید و کار می‌کنید.
 
* اما خاکپور هم در ترکیب و انتخاب ارنج اشتباه داشت.
- یعنی کی‌روش نداشت؟ رفتید پیگیری کنید که بازیکنانی مثل نظری، بیت‌آشور و آن دروازه‌بان دانیال داوری را به چه بهانه‌ای دعوت کرد؟

* درباره دستیاران کی‌روش صحبت کردید. شایعه شده دستیار اول او که مربی گلرهاست، وکیل بوده و توسط کی‌روش وارد فوتبال شده است.
- از این مسایل زیاد داریم.

* یک شایعه دیگر درباره عدم حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش است که می‌گویند آزمون عمدا بینی‌اش را جراحی کرده تا با تیم امید نیاید.
- از این حرف‌ها زیاد است و من فقط دنبال جوابی هستم که چرا تیم‌های دیگر مثل ژاپن که لژیونر داشتند از این لژیونرها استفاده کردند و ما نکردیم.

* برگردیم به اختلاف‌تان با روابط عمومی فدراسیون که آنها اشاره دارند شما سنول گونش را معرفی کردید و چون زیر بارش نرفتید، شاکی شده‌اید.
- من نام سنول گونش را در جلسه‌ای پیشنهاد کردم که از کفاشیان تا دیگر مدیران در این نشست حضور داشتند. آقا یادش رفته زمانی که کی‌روش او را از تیم‌ملی بیرون انداخته با چه الفاظی او را صدا می‌کرد و حالا مدافعش شده. اگر بگویم چه چیزهایی می‌گفت، باید جمع کند برود. یادش رفته چه توهین‌هایی می‌کرد.
 
* از این بحث‌ها بگذریم. خبر دارید عرب‌ها چه ادعایی کرده‌اند؟
- چه ادعایی؟

 * اینکه ایران امنیت ندارد؟
- این‌ها که حرف مفت است و همه از امنیت خوب ایران خبر داشته و راضی هستند. چرا نمی‌پرسید که عرب‌ها چرا دیگر پول مفت نمی‌دهند؟

* توضیح می‌دهید؟
- سرمربی تیم‌ملی امارات کیست؟

* مهدی علی اماراتی.
- آنها کی‌روش را بیرون کردند چون در کارهای‌شان دخالت می‌کرد. الان هم به جایی رسیده‌اند که یک ریال پول مفت به کسی نمی‌دهند. الان پول به کسانی می‌دهند که 10 برابر پول‌شان منفعت دادند و جالب اینجاست که ما جای آنها را گرفته و رفتار 10 سال قبل‌شان را می‌کنیم.

* با آقای کفاشیان آشتی کردید؟
- مشکلی نبود که آشتی کنیم.

* برای انتخابات ریاست فدراسیون نامزد نمی‌شوید؟
- خیر.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
مناظره جنجالی کفاشیان و مایلی کهن درمورد کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایلی کهن: کی روشی پور بزرگ ترین سانسورچی فوتبال ماست / نمی دانم رحمتی چرا سکوت کرده و ماجرای کی روش را نمی‌گوید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: «کفاشیان در خلوت کلماتی درباره کی‌روش به کار می‌برد که حتی من مایلی‌کهن نمی‌گویم.»

خیلی‌ها محمد مایلی‌کهن را به‌خاطر صراحت لهجه و اینکه زود از کوره در می‌رود به باد انتقاد می‌گیرند آن‌هم بدون تمام دغدغه‌هایی که مایلی‌کهن هر روز و هر لحظه در ذهنش آنها را مرور می‌کند.

حاجی مایلی‌ فوتبال ایران به قول خودش بر اساس سیاست زندگی‌اش را پیش نبرده و برای همین هست که همیشه از او یک چهره عصبانی و پرخاشگر در رسانه‌ها به وجود آورده‌اند.

 

حضور مایلی‌کهن در فدراسیون فوتبال برای دریافت مطالباتش دوباره جنجال‌ساز شد اما اصل ماجرا چیز دیگری بود که خود مایلی‌کهن به آن پرداخت و از عادل گفت و کی‌روش و حتی حضورش در برنامه دورهمی مهران مدیری.
 
وقتی با مایلی‌کهن تماس گرفتیم ضمن گلایه از برخی جریان‌های رسانه‌ای بار دیگر در مورد گفتگویش با شبکه بی‌بی‌سی فارسی صحبت کرد: «چرا من از گفتگویم با آن خبرنگاران ایرانی شبکه بی‌بی‌سی دفاع کردم. چون آنها خیلی مظلوم بودند و به عنوان یک ایرانی حس ناسیونالیستی‌ام اجازه نداده که با آنها صحبت نکنم. اگر ایرانی نبودند، شک نکنید که با آنها صحبت نمی‌کردم.»

* کی‌روشی‌پور بزرگ‌ترین سانسورچی فوتبال ماست
همین صحبت ابتدایی مایلی‌کهن باعث شد تا بار دیگر به فردوسی‌پور یا به قول خودش کی‌روشی‌پور حمله کند: «می‌دانید بزرگ‌ترین سانسورچی فوتبال ایران کیست؟ بزرگ‌ترین سانسورچی فوتبال ایران شخص آقای کی‌روشی‌پور است. او دقیقا با برنامه کارش را در این سال‌ها جلو برده و در طول سه، چهار ساعت برنامه‌ای که دارد، برنامه‌اش را طوری هدایت می‌کند که خودش می‌خواهد تا مردم را تحت تاثیر قرار دهد و مردم هم تحت تاثیر برنامه او قرار می‌گیرند. در یک برنامه بی‌طرف باید دو طرف صحبت کنند و او خودش بدون جانبداری بگذارد طرفین حرف‌های‌شان را بزنند. کی‌روشی‌پور نه‌تنها زمان نمی‌دهد بلکه خودش هم جانبداری می‌کند در صورتی که نباید قضاوتی انجام دهد. موافقان را می‌آورد و خودش هم از کسی که می‌خواهد دفاع می‌کند آن‌وقت به من هم می‌خواهد بعد از سه‌ساعت جانبداری دو دقیقه وقت بدهد تا از خودم دفاع کنم.»

مایلی‌کهن که هنوز از سیاست‌های صداوسیما و برنامه 90 در قبال حمایت از کی‌روش ناراحت است، با اصطلاح جالبی هویت صداوسیما را هم زیر سوال می‌برد: «اگر صد در صد هم مخالف من هست باز هم باید بگذارد من از خودم دفاع کنم. کی‌روش را بیاورد و من بیایم تا رودررو صحبت کنیم؛ آن‌وقت مردم همه چیز را متوجه خواهند شد. واقعا برای من عجیب است که مسئولان صدا و سیما چرا به این مساله ورود نمی‌کنند. احساس و استنباط من این است که آنقدر مشکلات در جامعه زیاد است که وقت نمی‌کنم به این مساله‌ بسیار مهم ورود کنم. به نظر من صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده به صداوسیمای موزامبیک!»

* به مدیری گفتم جوج زدم بدون نوشابه
مرد صریح‌‌اللهجه فوتبال ایران وقتی صحبت از صدا و سیما پیش آمد به حضورش در برنامه دورهمی مهران مدیری اشاره کرد: «اتفاقا در برنامه مهران مدیری شرکت کردم که فکر می‌کنم همین هفته یا روز بعثت پیامبر اکرم (ص) پخش شود. واقعا شخصیت خیلی خوبی داشت و آدم محترمی بود. در برنامه مهران مدیری به او گفتم خیلی‌ها از این کارها می‌کنند و خوب هم پول درمی‌آورند و در قبال مسایل پیش‌آمده سکوت می‌کنند اما من نمی‌توانم سکوت کنم و از کنارش رد شوم و به شوخی به مدیری گفتم نمی‌توانم به 500 میلیارد بگویم پول خرد که احتمالا این قسمت از صحبت‌های من را سانسور می‌کنند. برنامه خیلی خوبی بود و همان طور که گفتم از شخصیت مدیری لذت بردم. اتفاقا به مدیری گفتم تازه از شمال آمده‌ام و جای شما خالی جوج زدم اما بدون نوشابه!»
 
* از همان کسی که بیرونش گذاشتم بپرسید چه‌جور آدمی هستم
مایلی‌کهن از تصویری که برای او در ذهن جامعه به وجود آورده‌اند، به شدت آزرده‌خاطر است: «آقایان به گونه‌ای رفتار کردند که انگار محمد مایلی‌کهن راه می‌رود و از خودش هم به کلانتری شکایت می‌کند. در صورتی که من فقط از حق خودم و فوتبال دفاع می‌کنم. می‌توانید از جوان‌هایی که با آنها کار کرده‌ام حتی از آن کسی که در ترکیب نگذاشتمش بپرسید رفتار من با بازیکنان چطور است. برداشته‌اند تیتر زده‌اند جنجال مایلی‌کهن در فدراسیون فوتبال. من که می‌دانم در آن سایت چه جریان‌هایی و برنامه‌هایی صورت می‌گیرد. بعد از 17، 18 ماه به فدراسیون رفتم که اصلا هم ربطی به قراردادم نداشت؛ حتی اگر هم داشته باشد از شما می‌پرسم بد است که حقم را خواسته‌ام. درباره آن سایت هم باید بگویم شما می‌دانید اسکوچیچ مال آنهاست!

 

در آن سایت مربی، بازیکن خارجی و داخلی جابه‌جا می‌کنند. وقتی از کی‌روش انتقاد می‌کنی انگار دستت را در لانه زنبور کرده‌ای. این می‌شود که یکدفعه همه‌جا آدم‌های‌شان را به خط می‌کنند تا علیه من مطلب کار کنند، بعد هم می‌نویسند بنا به گفته یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال مایلی‌کهن به فدراسیون رفت و دعوا کرد. اینها همه به‌خاطر این است که من نسبت به کی‌روش موضع دارم. صداوسیمای موزامبیک اگر واقعا بی‌طرف است در همین برنامه آقای کی‌روشی‌پور مرا مقابل کی‌روش بگذارد و مثل همیشه مقابلش لب‌تاپش را باز کند و به جای یک گوشی دو گوشی در گوشش باشد تا به او خط بدهند اما می‌ترسند و این کار را نمی‌کنند و همه دست‌های‌شان در دست هم است.»

* در روابط عمومی فدراسیون فوتبال را باید گل گرفت
سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران که از شرایط موجود در رسانه ملی و فدراسیون فوتبال شاکی به نظر می‌رسد، علیه منبع آگاه فدراسیون فوتبال افشاگری کرد: «همه می‌دانند که آن منبع آگاه فدراسیون فوتبال که در آن سایت عنوان شده، روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال است اصلا در این روابط عمومی را باید گل گرفت. این روابط عمومی به چه دردی می‌خورد وقتی 48 ساعته کفاشیان خودش مصاحبه می‌کند، رییس کمیته داوران، دبیرکل و بقیه ارکان فدراسیون مستقل خودشان با رسانه‌ها حرف می‌زنند. از شما می‌پرسم نباید در این روابط عمومی را گل گرفت؟ خیلی جالب است سرمربی بالاتر است یا دبیرکل؟

 

قاعدتا دبیرکل سمت بالاتری از سرمربی تیم‌ملی دارد. می‌خواهم از این روابط عمومی بپرسم آن زمانی که سرمربی تیم‌ملی علیه دبیرکل حرف می‌زد، تو کجا بودی؟ بعد هم می‌گویند مایلی‌کهن دوباره دعوا کرد. پسرجان تو هنوز سبیلت سبز نشده که بخواهی در مورد مایلی‌کهن صحبت کنی. اگر کی‌روش پنج سال است به ایران آمده و به عنوان سرمربی تیم‌ملی یک جام که هیچی یک پیت حلبی هم برای فوتبال ایران نیاورده تازه با پول مردم این مملکت برای خودش در موزامبیک جزیره ساخته، من مایلی‌کهن در بدترین شرایط هم مدال آسیایی آورده‌ام هم در جام‌جهانی فوتسال مدال کسب کردم و بازیکنان تیم‌ملی به اروپا ترانسفر شدند و در کنار همه این‌ها کاپ اخلاق را هم به دست آوردیم. زمانی که من کار می‌کردم پول نفت نبود و امکاناتی هم وجود نداشت اما این آقا با این‌همه پول و حمایت چه کاری کرد؟ بهمن 54 همین مایلی‌کهن که شما در رسانه‌ها یک چهره عصبی و پرخاشگر از آن درست کرده‌اید، قراردادش با پرسپولیس 10 هزار تومان و ماهی 1500 تومان ماهانه بود که بعد از دو بازی شد 2000 تومان.»
 
* دستیار کی‌روش در حدی نیست که به منصوریان کمک کند
حاجی‌مایلی فوتبال ما که خانواده‌اش و جامعه فوتبال نگران سلامتی او هستند و همیشه به او توصیه می‌کنند کمتر حرص بخورد باز هم نمی‌تواند یکسری مسایلی را ببیند و سکوت کند.

وقتی به او درباره حضور اوسیانوی برزیلی، کمک کی‌روش در تهران، برای مشورت به منصوریان قبل دیدار پرسپولیس و نفت گفتیم صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: «به هر حال به‌گونه‌ای با ما رفتار می‌کنند که انگار آدم‌هایی که در این مملکت هستند چیزی نمی‌دانند و فقط کی‌روش همه چیز را بلد است. برای هر چیزی باید معیار داشته باشی. ما که نه در جام‌ملت‌ها مقام کسب کردیم و نه در جام‌جهانی و طبق اعلام فیفا در جام‌جهانی از بین 32 تیم، سی‌ویکم شدیم اما برای تبرئه این آقا دایما به بازی با آرژانتین اشاره می‌کنند. اینکه شما می‌گویید دستیارش برای کمک به منصوریان به ایران آمده را قبول ندارم چون ایشان در حدی نیست که به کسی کمک کند.»

در این لحظه به مایلی‌کهن گفتیم که نفت به سبک تیم‌ملی مقابل آرژانتین برابر پرسپولیس بازی کرد: «این سیستم فوتبال است و ربطی به کی‌روش ندارد. شما وقتی تیم‌تان از حریف ضعیف‌تر است و تماشاچی هم ندارد به این شیوه بازی می‌کنید و باید بگویم که منصوریان مربی خوبی است اما در کارش جوان است. اوسیانو در حدی نیست که به منصوریان کمک کند. این‌ها برای تمام کارهای‌شان نقشه و سناریو دارند. او را فرستاد به ایران تا بگوید هتل به او نداده‌اند و برای همین به کشورش بازگشت تا کار خودش را توجیه کند و یک جریان جدید راه بیندازد. مایلی‌کهن که به فدراسیون می‌رود می‌شود دعوا اما اوسیانو برمی‌گردد که واویلا دیدید چه شد، برای همین است که کی‌روش حق دارد. از شما می‌خواهم در اینترنت جست‌وجو کنید این اوسیانو کجا بوده و چرا رقم قرارداد او را اعلام نمی‌کنند که چقدر است.»

* از مربی ایرانی دفاع کنم می‌شوم نژادپرست
وقتی بحث استعفای کی‌روش را به میان آوردیم مایلی‌کهن بار دیگر به اینکه هیچ‌کسی کی‌روش را نمی‌خواهد پرداخت: «مگر این آقا دستیار فرگوسن در منچستر نبود پس چرا وقتی فرگوسن از منچستر رفت او را به عنوان سرمربی نگذاشتند. خیلی جالب است از مربی ایرانی دفاع کنیم می‌شویم نژادپرست اما آقایان که با خودشان یک اتوبوس آدم می‌آورند نژادپرست نیستند. مگر در این مملکت بدنساز نداریم که حتما باید با خودشان بدنساز هم بیاورند؛ اصلا مگر استعفا نداد پس چرا نمی‌رود؟ یا همین برانکو واقعا چرا از نقش کریم باقری در پرسپولیس نمی‌گوید. به واقع این کریم باقری را جمع کرد و باید از نقش او در موفقیت پرسپولیس گفته شود. اما نمی‌گویند ما هم که حرف بزنیم می‌شویم نژادپرست. نه‌ تنها کریم باقری، چرا از نقش نعیم سعداوی در فولاد نمی‌گویند؟ چرا نمی‌گویند! بعد از نعیم سعداوی فولاد به این روز افتاد؟ اما دستیار کی‌روش که برمی‌گردد می‌شود واویلا.»

* اگر دیوانه نبودم پسرم پورشه‌سوار بود
مایلی‌کهن که از سکوت برخی مخالفان کی‌روش ناراحت است خودش را دیوانه خطاب می‌کند که چرا این‌قدر حرص این فوتبال را می‌خورد: «نمی‌دانم چرا بعضی از این بچه‌ها صحبت نمی‌کنند؟ چرا رحمتی سکوت کرده و نمی‌گوید چه اتفاقاتی زمان کی‌روش افتاده؟»

پرسیدیم شما که سرمربی تیم‌ملی و خیلی از این بازیکنان بودید شاید دلیل سکوت‌شان را بدانید که با مکثی همراه با بغض پاسخ داد: «چون عاقل هستند و مثل من دیوانه نیستند. یعنی می‌خواهم بگویم که عاقل هستند که سکوت می‌کنند. چرا مثل من حرص بخورند و سکته کنند. من هم اگر سکوت می‌کردم چرا نباید آن‌وقت پسرم پورشه‌سوار می‌شد؟ در صورتی که او در بهترین دانشگاه ایران (پلی‌تکنیک) لیسانس و فوق‌لیسانسش را گرفته و دکترایش را هم از سوییس می‌گیرد. دو زبان پرتغالی و انگلیسی هم بلد است. اما چون پدرش مایلی‌کهن است پورشه‌سوار نیست. خدا را شکر که هیچ‌موقع محتاج نبودم و آن زمانی که 10هزار تومان قرارداد داشتم می‌توانستم یک کوچه را بخرم برای همین هیچ موقع بابت پول دعوا نکردم.»
 
برای اینکه حاجی فوتبال‌مان را کمی آرام کنیم به شوخی از او پرسیدیم پسرتان پرتغالی بلد است تا برای مناظره با کی‌روش حرف‌ها را درست ترجمه کند: «نه پسرم، من کی‌روش را پرتغالی نمی‌دانم، او موزامبیکی است و البته من مردم موزامبیک را دوست دارم آن‌هم به‌خاطر سیاهپوستان آن کشور است چون در دین ما هیچ فرقی بین سیاه و سفید و سرخ نیست.»

* طلب من از فدراسیون معادل 2ساعت کار کی‌روش است
از مایلی‌کهن خواستیم که ماجرای درگیری در فدراسیون فوتبال را بگوید که او اینگونه توضیح داد: «باز هم می‌گویم تنها برای طلبم به فدراسیون نرفتم و این جریانی بود که آنها راه انداختند. بعد از 18 ماه آیا حقم نبود که برای گرفتن حقم به فدراسیون بروم هر چند که برای کار دیگری رفته بودم. طلب من از فدراسیون 180 میلیون است که فکر کنم معادل دو ساعت کار کی‌روش بوده. من اگر دنبال پول بودم می‌توانستم یک‌میلیارد پول بگیرم اما به عنوان مدیر فنی که همه می‌دانید در فوتبال ما کار زیادی ندارد از آقای کاشانی بپرسید چطور کار کردم. آیا در تمرینات حضور نداشتم؟ آیا به طور شبانه‌روزی در کنار تیم و هتل نبودم؟ آیا یک لحظه یا یک روز شد که کنار تیم نباشم که بعد عنوان کردند ماهی 15 میلیون دریافت داشته؟ بهتر است همه این‌ها را از آقای کاشانی بپرسید. با کفاشیان در مسجد آکادمی 40 روز پیش صحبت کردیم و قرار بود به قول و قرارهایش عمل کند. بعد از 40 روز که دیدم خبری نشد... تازه یادم رفت از آن 180 میلیون مالیات هم کم می‌شود.

 

تازه من در دفتر کفاشیان نه ناراحت بودم و نه عصبانی که بخواهم به او بپرم. این کفاشیان بود که ناراحت و عصبانی شد. در صورتی که هم از نظر سنی و هم علمی کوچک‌تر از من است. بنده سال‌ها به نوعی بالای سر ایشان بوده‌ام و دیروز و امروز نیست که من و کفاشیان به هم رسیدیم. زمانی که ایشان رییس فدراسیون دوومیدانی بودند من قائم‌مقام دفتر مشترک بودم. به او وقتی عصبانی شد گفتم این عصبانیت برای چه است؟ حتی دو تا از روسای هیات‌ها در دفتر او بودند که گفتم اگر این‌ها نباشند بهتر است. اصلا در همان مناظره شبکه خبر دیدید که چطور عصبانی شد. حتی در آن برنامه گفت رفتارهایی از کی‌روش دیدم که نشان داد از هر ایرانی، ایرانی‌تر است. این حرف را جلوی من مایلی‌کهن زد که باز هم احترامش را نگه داشتم و چیزی نگفتم. خیلی دوست دارم کفاشیان آن حرف‌هایی را که در جلسات دونفره پشت کی‌روش می‌گوید را در رسانه‌ها هم اعلام کند.

 

کاش بودید و می‌دیدید درباره کی‌روش چه کلماتی به کار می‌برد که حتی من مایلی‌کهن هم از آن کلمات برای کی‌روش استفاده نمی‌کنم. خیلی جالب است بعد در تلویزیون می‌گوید از هر ایرانی، ایرانی‌تر است. نوع بازی و نتایج تیم‌ملی و موفقیتش در آسیا باعث شده که این‌گونه از او دفاع کند؟ اصلا تا حالا در این پنج سالی که کی‌روش در فوتبال ایران بوده چیزی به نام کاپ اخلاق با او به دست آورده‌ایم؟ هرچند که در این مملکت همه چیز وارونه شده و به دست آوردن کاپ اخلاق دیگر ارزش نیست بلکه حمله به مربی کره و دست نشان دادن به او می‌شود ارزش. کاپ اخلاقی که ما به دست آوردیم الان دیگر ضدارزش است!»

آن طور که از اتفاقات فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد، برادر همسر کفاشیان که مسئول مالی فدراسیون هم هست، در جریان این درگیری حضور داشته و از مایلی‌کهن درباره مجادله لفظی‌اش با فرد امین کفاشیان پرسیدیم: «وقتی کفاشیان با عصبانیت سروصدا به راه انداخت حمیسی و طباطبایی به اتاق آمدند. اتفاقا من این آقای طباطبایی را در دوبی دیده بودم و در کنار تیم‌ملی امید در آنجا به او احترام گذاشتم چون فکر می‌کنم سنش از من بیشتر است. اما وقتی به اتاق کفاشیان آمد گفتم شما؟ گفت مسئول مالی فدراسیون هستم. سپس به او گفتم شما لطف کنید صحبت نکنید چون خود کفاشیان گفته بود که شما امین او هستید نه مسئول مالی و سمتی در فدراسیون ندارید. پس وقتی سمتی ندارید دلیلی هم ندارد صحبت کنید.»

* سرنوشت قهرمانی دیگر دست پرسپولیس نیست
مایلی‌کهن بیشتر از این نمی‌خواست به ماجرای فدراسیون دامن بزند، قصد خداحافظی داشت که از او درباره پرسپولیس و شانس قهرمانی‌اش پرسیدیم: «در واقع شرایط پرسپولیس تا روز قبل از بازی با نفت دست خودش بود اما الان شانس قهرمانی پرسپولیس رنگ باخته است چراکه الان باید دیگر تیم‌ها هم نتیجه نگیرند و پرسپولیس بازی‌هایش را ببرد تا بتوانند قهرمان شوند و دیگر پرسپولیس خودش تعیین‌کننده قهرمانی‌اش نیست. درباره داوری هم باید بگویم که صحبت نمی‌کنم چون همه می‌دانند که من وابستگی زیادی به پرسپولیس دارم و به این تیم تعصب دارم برای همین نباید درباره داوری با تعصب صحبت کرد پس نظری هم ندارم، خداحافظ شما...»

 

اخبار ورزشی - روزنامه گل