ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مایلی‌كهن می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند



 

 

 

 

مایلی‌كهن می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند

 

با روحیه جنگندگی توانستیم سایپا را ببریم

كاسیمیرو: مایلی‌كهن می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: سرمربی سایپا اگر به حضور امید شریفی‌نسب در این دیدار اعتراض دارد می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آلفردو كاسیمیرو پس از پیروزی یك بر صفر مقابل سایپا اظهار داشت: این برد شیرین را به بازیكنان تیم صنعت نفت تبریك می‌گویم.

وی اضافه كرد: با توجه به اینكه تنها یك هفته برای آماده‌سازی تیم فرصت داشتیم دو برد بسیار خوب در هفته‌های اول لیگ برتر كسب كردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: سایپا تیم بسیارخوبی است كه از تجربه بالایی در لیگ برتر فوتبال ایران برخوردار است و با وجود اینكه این تیم ریشه‌دار، حریف ما بود نتیجه قابل قبولی را كسب كردیم.

وی در ادامه گفت: در برخی از صحنه‌ها تیم نفت خوش‌شانس بود ولی جنگندگی بازیكنان ما باعث شد كه دومین پیروزی پیاپی را كسب كنیم.

این مربی پرتغالی درباه محرومیت نفت از حضور تماشاگران با حكم كمیته انضباطی خاطرنشان كرد: نبودن تماشاگران آبادانی كه همواره حامی من و تیم نفت آبادانی بوده‌اند در این مسابقه تاثیر منفی در روند رو به جلوی تیم ما داشت.

وی تصریح كرد: آرزوی من این است كه تیم نفت در پایان لیگ در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد ولی در حال حاضر تنها به مسابقه بعدی فكر می‌كنم.

كاسیمیرو اضافه كرد: شناخت خوبی از تیم راه آهن دارم و با توجه به رویارویی تیم نفت در جام حذفی سال گذشته با انگیزه بالایی به مصاف راه آهن می‌رویم.

وی درباره اینكه مایلی كهن گفته بود بازی كردن شریفی نسب در این بازی برخلاف تعهد اخلاقی دو باشگاه بود؛ عنوان كرد: سرمربی تیم سایپا اگر به حضور امید شریفی‌نسب در این دیدار اعتراض دارد می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند.


ویدیو مرتبط :
گریه ی مایلی كهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوشا: از مایلی‌كهن و وضعیت سایپا ناراضی نیستم



 

 

 

کوشا: از مایلی‌كهن و وضعیت سایپا ناراضی نیستم


مدیر عامل باشگاه سایپای کرج گفت: از وضعیت سایپا و عملکرد محمد مایلی‌کهن ناراضی نیستم.

"آرش کوشا" پس از شکست سه بر دو تیمش مقابل استقلال در خصوص بازی این تیم و همچنین روند سایپا گفت: هر چقدر زمان می‌گذرد روند تیم ما بهتر خواهد شد. تمرینات تیم ما با نظم خاصی برگزار شده و مطمئن باشید روزهای خوب سایپا نزدیک خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه سایپا در خصوص اینکه آیا با سرمایه‌گذاری سایپا نتایج این تیم قابل قبول بوده یا خیر، ‌گفت: خیلی از باشگاه‌های دیگر هستند که سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام داده‌اند. صبر کنید در آینده نتایج دیگر تیم‌هایی که سرمایه‌گذاری کردند را با سایپا مقایسه کنید. آن وقت متوجه خواهید شد که کدام جواب داده است.

کوشا گفت: از وضعیت تیم و عملکرد محمد مایلی‌کهن ناراضی نیستم و ایشان در سایپا به کار خودش ادامه خواهد داد.