ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماهی‌گیری از آب گل‌آلود به سبک والیبالی‌ها


این روزها ظاهراً برخی‌ها مسیر را گم کرده‌اند و به بیان وجود مشکلات مدیریتی در تیم ملی والیبال به دنبال عقده‌گشایی‌های شخصی هستند.

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال در جام‌جهانی 2015 نتوانست مثل همیشه باشد و نگاه‌ها را به خود جلب کند؛ این عدم نتیجه‌گیری مناسب موجب شد تا هرکسی به هر نحوی از بخش بخش‌های والیبال ایران انتقاد کند.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال اواخر مسابقات جام جهانی اعلام کرد که باید کارگروهی تشکیل شود و عملکرد تیم‌های ملی در مسابقات اخیر مورد بررسی قرار بگیرد. داورزنی با این صحبت خود کمی جو عمومی و البته منتقدان را آرام کرد و حالا همه منتظر برگزاری جلسات این کار گروه با حضور افراد دلسوز هستند.

عدم نتیجه‌گیری تیم ملی در جام جهانی موجب شده است تا برخی‌ها از آب گل آلود ماهی بگیرند و تمام عقده‌های خود را بر سر والیبال بکوبند؛ حالا والیبال ایران و مخصوصاً کادر فنی تیم ملی مانند جنازه‌ای شده است که هرکسی لگدی به آن می‌زند و می‌گذرد!

شاید خیلی از انتقادات از سرمربی، مربی و بازیکنان تیم ملی و حتی گاهی ریاست فدراسیون والیبال طبیعی و منطقی باشد، اما انداختن عدم نتیجه‌گیری تیم ملی بر گردن برخی‌ها شاید کمی دور از انصاف باشند.

ناکامی تیم ملی در جام جهانی هم برای برخی‌ها بهترین بهانه است تا با تمام توان تاخت و تازهای خود را از سر بگیرند. برخی‌ها اطراف تیم ملی هستند که این روزها به شدت بین بازیکنان محبوب هستند و مدیریت‌شان با کمترین نقص انجام می‌شود به گونه‌ای که بازیکنان احترام ویژه‌ای برای آنها قائل هستند و روی حرفشان حرف نمی‌زنند.

همان‌‌هایی که جایگاهی در تیم ملی والیبال دارند، اما کمترین دخالت را در مسائل فنی ندارند و شاید اگر هر فرد دیگری جای آنها بود به روش‌های مختلف در این موارد ورود می‌کردند. افرادی که بیش از 10 سال در تیم ملی حاضر هستند و حالا از محبوبیت بالایی بین بازیکنان برخوردار هستند.

به هر حال ظاهراً برخی‌ها این روزها مسیر اصلی را گم کرده‌اند و به بهانه وجود مشکلات مدیریتی در تیم ملی به دنبال انتقام‌گیری و عقده‌گشایی‌های شخصی هستند؛ نباید فراموش کنیم که در عدم نتیجه‌گیری تیم کادر فنی، بازیکنان و حتی فدراسیون هم مقصر است، اما نمی‌توان پذیرفت افرادی که بارها ثابت کرده‌اند تنها به دنبال انجام وظایف خود بوده و دخالتی در مسائل فنی ندارند از عوامل ناکامی تیم ملی هستند.

ای کاش برخی‌ها که به اصطلاح دلسوز والیبال هستند مسیر اصلی را پیدا کرده و با بررسی دقیق نظرات کارشناسی ارائه کنند تا هم تیم ملی موفق باشد و هم کسی به انتقام‌گیری متهم نشود.


ویدیو مرتبط :
ماهی گیری ضدانقلاب از اسید گل آلود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا وزیر دفاع روسیه به ایران آمد تا از آب گل آلود ماهی بگیرد؟



 

دیپلمات سابق روس در مسکو، تاکید کرد همکاری تسلیحاتی بین ایران و روسیه علیه هیچ طرفی نیست.

 

اخبار,اخبارسیاست  خارجی,روابط ایران و روسیه

 

به گزارش تیک ، ویچسلاو ماتوزوف در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، درباره موافقت روسیه با تحویل سامانه پدافند هوایی اس سیصد به ایران گفت: سفر سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه به تهران برای امضای یک قرارداد بود، اما توافقنامه همکاری در زمینه های نظامی و فناوری بین دو کشور وجود دارد که بسیار فراتر از یک قرارداد است. یکی از بندهای این توافقنامه آموزش افسران ایرانی در دانشکده های نظامی روسیه است. برگزاری مانور مشترک و همکاری در زمینه تولید سلاح دیگر بندهای این توافقنامه است.

ماتوزوف در پاسخ به این سوال که آیا روسیه برای ماهی گرفتن از آب گل آلود تلاش می کند؟ افزود: روسیه به همه قطعنامه های شورای امنیت درباره ایران پایبند است. اما تفسیر این قطعنامه ها متفاوت است. سامانه پدافند هوایی اس سیصد با برد دویست تا سیصد کیلومتر است و تسلیحات تهاجمی نیست و فقط جنبه دفاعی دارد. لغو قرارداد فروش اس سیصد به ایران نتیجه فشارهای آمریکا بر روسیه در زمان دمیتری مدودوف بود. مدودف در برابر فشارهای آمریکا عقب نشینی کرد.

وی درباره خصومت مشترک ایران و روسیه علیه آمریکا خاطر نشان کرد: ایران یک قدرت بزرگ منطقه ای است که در مرزهای جنوبی روسیه قرار دارد. به همین علت به نفع روسیه است که روابط حسن همجواری با ایران داشته باشد. همکاری بین دو کشور علیه هیچ طرفی از جمله آمریکا، اروپا و عربها نیست. عدم اشاعه سلاح های هسته ای به همان اندازه غرب ،برای روسیه هم اهمیت دارد. مسکو بر حفظ روابط با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هم تاکید دارد.

 

 اخبار سیاست  خارجی -  تیک