ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مانچینی: شایسته كسب یك امتیاز بودیم



 

 

مانچینی: شایسته كسب یك امتیاز بودیم

 

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: در دربی با من‌یونایتد شایسته کسب یک امتیاز بودیم.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت: به باور من نتیجه عادلانه و منطقی در مصاف ما با همشهری‌هایمان، تساوی بود اما یک گل خارق‌العاده توسط رونی سبب شد 3 امتیاز به حساب تیم فرگوسن واریز شود.

این مربی ایتالیایی اظهارات فوق را عصر روز شنبه پس از ثبت باخت 2 بر یک از منچستریونایتد بیان کرد. در آن جدال سیلوا برای تیم او گل زد ولی نانی و رونی زننده دو گل شیاطین سرخ بودند.

مانچینی افزود: با وجودی که نتیجه را واگذار کردیم ولی خوشحالیم به خاطر اینکه بسیار خوب بازی کردیم. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ادامه داد: حتی باور دارم می‌توانستیم فاتح این جدال شویم. وقتی بازی یک بر یک بود، صاحب موقعیتی بسیار عالی برای گلزنی شدیم که استفاده کافی نبردیم.

مانچینی عنوان کرد: گلی که وین رونی زد، خارق‌العاده بود. او با آن حرکت زیبا، سرنوشت بازی را به کلی عوض کرد.


ویدیو مرتبط :
مورینیو بعد از پیروزی در آنفیلد-شایسته پیروزی بودیم.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راجرز: شایسته بودیم 3 امتیاز را بگیریم


سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر آرسنال رضایت دارد. البته او تاکید کرد تیمش شایسته پیروزی در این دیدار بوده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، لیورپول در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، تساوی ارزشمندی را به‌دست آورد و موفق شد در خانه آرسنال، این تیم را به تساوی بدون گل متوقف کند.

برندان راجرز در نشست خبری بعد از بازی گفت: بدون شک این شایستگی را داشتیم که سه امتیاز کامل این دیدار را به دست آوریم. در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های زیادی را هم روی دروازه حریف خلق کردیم. می‌توانستیم در همین نیمه به گل برسیم. پتر چک در این دیدار بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و با واکنش‌های خوب خود، کریستین بنتکه را ناکام گذاشت.

لیورپول در فصل جاری در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته است و در سه بازی که به میدان رفته، هیچ گلی دریافت نکرده است.

راجرز به ستایش از خط دفاعی تیمش پرداخت و گفت: دفاع لیورپول در دیدار برابر آرسنال هم بسیار خوب و سازمان‌یافته عمل کرد و این مساله، مرا بسیار خوشحال می‌کند. باید به نمایش خوب خود در خط دفاعی ادامه دهیم. تیمی که می‌خواهد به پیروزی برسد باید در درجه نخست در کارهای دفاعی خوب ظاهر شود. خط دفاعی ما برابر یک تیم خوب و با کلاس به نام آرسنال آزمون خوبی پس داد. لیورپول در مسیر درستی گام بر می‌دارد و بازی به بازی در حال پیشرفت و بهتر شدن است.

آرسنال در این دیدار یک بار توسط آرون رمزی به گل رسید اما داور بازی این گل را به خاطر آفساید قبول نکرد. آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌ها به شدت به این تصمیم داور معترض بود اما برندان راجرز معتقد است که داور تصمیم درست و بزرگی گرفته است. او تصمیم داور را درست و شجاعانه خواند.

سرمربی ایرلندی لیورپول در پایان سخنان خود به ستایش از لوکاس لیوا، هافبک برزیلی تیمش پرداخت و گفت: در این دیدار آدام لالانا و جوردن هندرسون را به خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار نداشتیم و لوکاس بهترین گزینه برای بازی کردن در پست خط دفاعی بود. او عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. لوکاس بازیکنی تاثیرگذار برای لیورپول به شمار می‌آید. چه بسا او دوست داشته باشد که در هر دیداری 90 دقیقه بازی کند و این کاملا طبیعی است. مساله مهم این است که عملکرد خوبی از خود نشان داد. همه بازیکنان لیورپول خوب بودند و از عملکرد آنها رضایت دارم.

لیورپول با این تساوی هفت امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به لسترسیتی، در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت این در حالی است که آرسنال با چهار امتیاز در رده نهم قرار دارد.