ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارتینو: مسی هرگز نمی‌خواهد زمین را ترک کند/مواظبت از او وظیفه من است/مسی: نمی‌خواستم پس از تعویض ژست ناراحتی بگیرم



مارتینو,فوتبال اروپا,تیم فوتبال آرژانتین

مارتینو: مسی هرگز نمی‌خواهد زمین را ترک کند/مواظبت از او وظیفه من است

سرمربی آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد ستاره تیمش هرگز دوست ندارد زمین مسابقه را ترک کند.

جراردو مارتینو پس از پیروزی خانگی سه‌شنبه شب مقابل سوسیه‌داد درباره ناراحتی مسی پس از تعویض اظهار داشت: لئو هرگز نمی‌خواهد زمین را ترک کند اما بر عهده من است که مراقب او باشم و نگذارم مصدوم شود. ما باید او را در بهترین وضعیت ممکن نگه داریم. در هر بازی که فرصت داشته باشیم از او مواطبت کنیم، این کار را خواهیم کرد. ما می‌توانیم زمان بازی کردن را از او بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مسی از تعویض ناراحت بود، گفت: در آن لحظه هیچ‌کس دوست نداشت تعویض شود؛ او همیشه دوست دارد بازی‌ها را به پایان برساند. اگر در این بازی او را تعویض کردم به دلیل آن بود که این فرصت در اختیارمان قرار گرفته بود که به مسی کمک کنیم تا استراحت کند.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره استفاده از بازیکنان در سیستم چرخشی خاطرنشان کرد: کاری که ما داریم انجام می‌دهیم استفاده چرخشی از بازیکنان است. آنچه که من می‌پسندم این است که همه بازیکنان فرصت داشته باشند بازی کنند و از آن لذت ببرند. می‌خواهم همه بازیکنان هرزمان که به آنها نیاز داشتم، آماده باشند.

مسی: نمی‌خواستم پس از تعویض ژست ناراحتی بگیرم

ستاره آرژانتینی بارسلونا هرگونه ژست ناراحتی پس از تعویض در بازی مقابل سوسیه‌داد را رد کرد.

 لیونل مسی پس از 81 دقیقه بازی برای بارسلونا در پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل سوسیه‌داد از زمین بازی خارج شد و به نظر می‌رسید از تصمیم مارتینو برای تعویض خود ناراضی است.

ملی‌پوش آرژانتینی که در نیمه دوم اولین بازی بارسا در لالیگا نیز تعویض شده بود، هنگام خروج از زمین به مارتینو که سعی می‌کرد با او صحبت کند، توجهی نکرد و مستقیما به سوی نیمکت رفت.

مسی در پیغامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک پس از این مسابقه به شدت هرگونه ژست ناراحتی پس از تعویض را انکار کرد و گفت: هنگامی که مارتینو مرا تعویض کرد، نمی‌خواستم هیچ ژستی بگیرم. هیچ کس دوست ندارد تعویض شود اما باید این را بپذیریم زیرا بهترین تصمیم برای تیم است.

وی ادامه داد: آنچه که نمی‌توانم بپذیرم این است که برخی رسانه درباره شرایطی که در آن قرار دارم، دروغ می‌گویند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
توصیه و دستور مسی به مارتینو برای تعویض ماسکرانو ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مارتینو: هیچ وقت نگران لیونل مسی نبودم



خراردو مارتینو,بارسلونا, میلان

مارتینو: هیچ وقت نگران لیونل مسی نبودم

سرمربی بارسلونا با رضایت از عملکرد شاگردانش در بازی برابر میلان می‌گوید هیچ وقت نگران لیونل مسی نبوده است.

به گزارش  ایسنا ، بارسلونا در دیدار برگشت خود برابر میلان در ورزشگاه نوکمپ موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد و صعودش را از این گروه قطعی کند.

خراردو مارتینو پس از پیروزی تیمش برابر میلان در نشست خبری پایان مسابقه گفت: در این بازی دو شکل متفاوت بارسا را شاهد بودیم. تیم ما در نیمه نخست با نیمه دوم تفاوت‌های زیادی داشت. بازی سختی برابر میلان شاهد بودیم. اشتباه جرارد پیکه باعث شد تا فشار زیادی روی ما باشد و به میلان شانس این را داد که به بازی برگردد.

سرمربی بارسلونا درباره عملکرد لیونل مسی و گلزنی او در این دیدار گفت: هیچ وقت نگران مسی نبوده‌ام زیرا تا به حال چندین بار این مرحله را طی کرده است. امشب خیلی شگفت‌انگیز بود که مسی توانست موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند. می‌دانستیم مسی می‌تواند یک تنه نتیجه‌ مسابقه را برای ما رقم بزند.

سرمربی بارسلونا درباره صعود از این گروه گفت: هدف اصلی ما در این گروه این است که به عنوان صدرنشین صعود کنیم. تا به اینجای کار شگفتی‌های زیادی در این گروه خلق نشده است و ما با 10 امتیاز در صدر قرار داریم. می‌خواهیم با پیروزی در دو مسابقه آتی راه خود را برای صدرنشینی هموار کنیم.

 

از زمانی که هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته‌ام سعی کرده‌ام که پیشرفت‌های زیادی را در تیمم ایجاد کنم. در نیمه نخست برابر میلان دیدید که کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و میلان هرگز نتوانست وارد محوطه جریمه ما شود. همیشه جا برای پیشرفت در بارسا وجود دارد می‌خواهیم پیشرفت‌مان را در طول فصل ادامه دهیم.

/ایسنا