ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارادونا: مربی گری در انگلیس را دوست دارم



 

 

 

مارادونا: مربی گری در انگلیس را دوست دارم

 

دیگو آرماندو مارادونا از علاقه‌اش به مربی گری در لیگ برتر انگلیس خبر داد.

مارادونا هدایت تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را بر عهده داشت و در حالی که همه چیز برای این اسطوره‌ی فوتبال به خوبی پیش می رفت، شکست سنگین 4 بر صفر مقابل آلمان به رویاهای نابغه‌ی فوتبال دنیا پایان داد و فدراسیون فوتبال آرژانتین او را از کار برکنار کرد.

مارادونا در گفت و گو با اسکای اسپورت درباره‌ی علاقه‌اش به مربی گری در لیگ جزیره گفت: دوست دارم در انگلیس مربیگری کنم. لیگ انگلیس تیم‌های بزرگ و با شخصیتی دارد و بازیکنان بزرگی در آن توپ می زنند.

اسطوره‌ی فوتبال جهان در ادامه گفت: فقط یک مشکل وجود دارد؛ این که تمام تیم‌های لیگ انگلیس در حال حاضر مربی دارند، اما اگر پیشنهادی ارائه شود مطمئنا خواهم پذیرفت.

در آغاز لیگ برتر انگلیس، مارتین اونیل از سرمربیگری آستون ویلا استعفا داده بود و مارادونا به طور ضمنی از علاقه‌اش برای هدایت این تیم خبر داده بود، اما سران باشگاه آستون ویلا در نهایت سراغ ژرارد هولیه رفته و این مربی فرانسوی هدایت ویلا را بر عهده گرفت.

مارادونا درباره‌ی آستون ویلا عنوان کرد: هیچ کس به من پیشنهادی ارائه نکرد، اما مطمئنم روزی به تیم ملی باز خواهم گشت. تیم ملی سرنوشت و تقدیر من است.

مارادونا درباره‌ی اخراجش از تیم ملی گفت: آنها ناجوانمردانه من را از تیم ملی اخراج کردند. آنها شایسته‌ی هیچ واژه ای نیستند. امروز حالم خوب است و دوست ندارم در مورد افردی که لیاقت ندارند، صحبت کنم. اما دلم برای تیم ملی تنگ شده است.


ویدیو مرتبط :
واکنش پپ به شایعه مربی گری در تیم ملی انگلیس!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دژاگه: دوست دارم با آلمان یا انگلیس هم‌گروه شویم/ دلم برای کی‌روش و بازیکنان تنگ شده است!



مصاحبه جدید اشکان دژاگه,آخرین وضعیت اشکان دژاگه,بازیکن ایرانی فولام

گفت‌وگو با بازیکن ایرانی فولام
دژاگه: دوست دارم با آلمان یا انگلیس هم‌گروه شویم/ دلم برای کی‌روش و بازیکنان تنگ شده است!

ملی‌پوش ایرانی تیم فولام برای بازگشت به تهران و بازی برای تیم ایران به شدت ابراز دلتنگی می‌کند و می‌گوید: دوست دارد در جام جهانی تیم ملی ایران با آلمان یا انگلیس هم‌گروه شود.

اشکان دژاگه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا، آخرین وضعیت جسمانی‌اش، حضور در فولام را تشریح و برای بازی در تیم ملی ایران و مقابل تماشاگران استادیوم آزادی ابراز دلتنگی کرد. متن گفت‌وگو با این ملی‌پوش در زیر می‌آید:

* وضعیت جسمانی‌ات چطور است؟ بهبودی کامل پیدا کردی؟
شرایط جسمی‌ام خیلی بهتر از گذشته شده و تمریناتم را خیلی خوب انجام می‌دهم. در اردوها همه چیز روبه‌راه بود و فقط منتظر هستم تا در ترکیب فولام قرار بگیرم.

* انتظار داشتیم در اولین هفته لیگ برتر و بازی با ساندرلند حداقل در فهرست 18 نفره قرار بگیری، آماده نبودی که این شرایط پیش نیامد؟
بله، پزشک تیم با من صحبت کرد و گفت بهتر است ریسک نکنی و با احتیاط بیشتر یکی، دو هفته دیگر صبر کنی تا کاملا از آسیب‌دیدگی که با آن مواجه بودم فاصله بگیرم. الان خیلی جدی تمرین می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هرچه سریعتر به ترکیب اضافه شوم.

 * در بازی‌های تدارکاتی پیش از فصل که به نظر آمادگی خوبی داشتی؟
درست است. از نظر خودم خوب بودم و در بازی‌های تدارکاتی هم عملکرد بدی نداشتم اما پزشک تیم گفت هنوز کمی زود است و بهتر است بیشتر تمرین کنم اما فکر می‌کنم حداکثر تا هفته سوم بتوانم 100درصد در ترکیب قرار بگیرم.

* پیش از شروع فصل اخباری تمایل باشگاه لیورپول برای جذب شما منتشر شد؛ پیشنهادی از دیگر تیم‌های انگلیسی داشتی؟
من چیزی در این باره نشنیدم و اگر پیشنهادی بوده از آن خبر ندارم چون مدیر برنامه‌هایم صحبتی در این باره با من نداشت. پیش از فصل تمام تمرکزم روی بهبود وضعیتم بود. فعلا علاقه‌ای برای جدایی از فولام ندارم چون در این تیم خیلی به من خوش می‌گذرد و همه چیز خوب است.


 * فکر می‌کنی فولام امسال در لیگ برتر چندم شوید؟ هدف‌ تیم از رقابت‌های امسال چیست؟
نمی‌دانم واقعا. اما تمام بازیکنان انگیزه زیادی دارند. خوشحالیم که لیگ را با برد شروع کردیم و امیدوارم مقابل آرسنال هم نتیجه خوبی بگیریم. من امیدوارم بتوانم امسال بازی‌های عالی برای فولام انجام دهم. برای درخشیدن در لیگ انگلیس انگیزه زیادی دارم. امسال تیم خوبی داریم و هدف ما بدست آوردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست که برای رسیدن به آن شانس داریم؛ اگر برسیم هم موفقیت خوبی بدست آورده‌ایم. 


 * از آخرین بازی شما در تیم ملی 198 روز می‌گذرد و شاید دوست داشتی در بازی‌های حساس خرداد همراه با تیم ایران باشی. چقدر دلت می‌خواهد دوباره برای تیم ملی بازی کنی؟
خیلی، واقعا زیاد؛ دلم برای بازی در تیم ملی، کی‌روش و بازیکنان تنگ شده است. بازی در کشور خودت و مقابل هزاران نفر از همطونانت یک چیز دیگری است. اصلا بازی در تهران واقعا با جاهای دیگر برایم فرق می‌کند. زمانی که مصدوم شدم و فهمیدم نمی‌توانم تیم ملی را در سه بازی مهم پایانی همراهی کنم بسیار ناراحت شدم، تنها چیزی که خیلی خوشحال و امیدوارم کرد راهیابی به جام جهانی بود. امیدوارم خیلی زود برسم و بیایم و دوباره برای تیم ملی بازی کنم.

 * تیم ملی می‌خواهد از 2 سپتامبر (11 شهریور) اردویی در پرتغال برگزار کند و احتمالا دیداری هم با اسپورتینگ لیسبون خواهد داشت؛ برای این اردو به تیم ملی اضافه می‌شوی؟
خیلی وقت است مربیان و بازیکنان را ندیده‌ام و آرزوی من است که دوباره در جمع تیم ملی قرار بگیرم. اسپورتینگ هم از تیم‌های خوب اروپایی است که فکر می‌کنم بازی با این تیم می‌تواند برای تیم ایران خوب باشد. فقط امیدوارم تا آن زمان در شرایط خوب آمادگی باشم. 


 * فکر می‌کنی تیم ملی ایران چه عملکردی در جام جهانی برزیل خواهد داشت؟ در رویارویی با قدرت‌های بزرگ چقدر قدرت داریم؟
ما تیم ملی خوبی داریم. بازیکنان تاکنون عملکرد خوبی داشتند و مربیان هم توانایی‌هایشان را نشان داده‌اند. از نظر من تیم ایران می‌تواند حضور خوبی در جام جهانی برزیل داشته باشد. فقط امیدوارم همه بازیکنان تا آن زمان سالم بمانند و کسی مصدوم نشود. فکر می‌کنم در بازی‌های گذشته هم نشان دادیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

 * دوست داری در جام جهانی با کدام سرگروه قدرتمند هم‌گروه شویم و شخصا تمایل داری مقابل کدام تیم ملی بزرگ بازی کنی؟
از نظر فنی هیچ فرقی نمی‌کند. همه تیم‌هایی که به عنوان سرگروه انتخاب می‌شوند، قدرتمندترین تیم‌های جهان هستند. برایم جالب است که با آلمان یا انگلیس هم‌گروه شویم. من در آلمان بزرگ شدم و برای تیم‌های این کشور بازی کردم و اکنون در انگلیس بازی می‌کنم و دوست دارم روزی مقابل یکی از این دو تیم بازی کنم. اما در مجموع همه تیم‌هایی که احتمالا با آنها روبرو می‌شویم حریفان سختی خواهند بود./ایسنا