ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مارادونا مربیگری در ایران را رد نکرد



دیه گو مارادونا که در حال حاضر برای بازدید از چین در این کشور به سر می برد در پاسخ به این پرسش که آیا مربیگری ایران را خواهد پذیرفت، لبخند زد.

 

به گزارش مهر، مارادونا خبر مربیگری در تیم فوتبال چین را رد کرد. این مربی تا به حال هیچ نشستی با مسئولان فدراسیون فوتبال چین نداشته است. وی که از سوی "رد کراس سوسایتی" به چین دعوت شده است، شایعه پذیرش سمت مربیگری تیم فوتبال چین را تکذیب کرد.

بر پایه گزارش هندوستان تایمز، "تانگ جینگوی"، سخنگوی فوتبال چین گفت: مارادونا در طول سفر به چین به هیچ وجه با مقامات فوتبال چین ملاقات نکرده و به پیشنهادهایی که در این خصوص به وی می شود هم اهمیتی نمی دهد.

وقتی از تانگ پرسیدند که آیا این احتمال وجود دارد که مارادونا مربی تیم فوتبال ایران شود، گفت وقتی این موضوع را با مارادونا مطرح کرده او هیچ چیزی نگفته و فقط لبخند زده است.../مهر


ویدیو مرتبط :
استعفا خاکپور از مربیگری تیم امید ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماتئوس مربیگری در ایران را رد کرد


سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال مجارستان و بلغارستان خبر حضور در ایران برای پذیرش سمت مربیگری تیم ملی ایران را کذب خواند.

خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال مجارستان و بلغارستان خبر حضور در ایران برای پذیرش سمت مربیگری تیم ملی ایران را کذب خواند.

 هفته گذشته برخی رسانه های آلمانی و از جمله یک سایت عمانی خبر دادند که لوتار ماتئوس، روز چهارشنبه به ایران سفر خواهد کرد تا با مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص جانشینی "کارلوس کی‌روش" پای میز مذاکره بنشیند.

وی در تازه ترین مصاحبه بلند خود با "دی ولت" گفته که از اینکه مفسر شبکه ورزشی اسکای هست رضایت دارد و قصد مربیگری ندارد.

ماتئوس گفت: من روز چهارشنبه برای حضور در یک برنامه تلویزیونی به ایران سفر می‌کنم که در خصوص فوتبال است. من هرگز پیش از این به تهران سفر نکرده ام و فکر کنم شهر زیبایی باشد.

وی در پاسخ به این شایعات که قرار است سرمربی تیم ملی ایران شود، اظهار داشت: نباید این شایعات را باور کنیم. هر جا می‎روم صحبت از این است که به دنبال مربیگری هستم اما من واقعا از زندگی‌ای که دارم راضی‎ام.

هم تیمی شما در بایرن مونیخ، علی دایی، در حال حاضر در ایران مربیگری می‎کند. به نظر می‎رسد او با شما در این خصوص صحبت کرده باشد؟

ماتئوس در پاسخ به این سوال اظهار داشت: من در بایرن در نقش یک راهنما برای علی بودم. در تهران با او ناهار خواهم خورد و در خصوص روزهای گذشته صحبت می‎کنیم اما مذاکره ای در کار نخواهد بود.