ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماراتن فدراسیون‌های بی‌رئیس کی پایان می‌یابد؟



اخبار ورزشی - ماراتن فدراسیون‌های بی‌رئیس کی پایان می‌یابد؟

از دست رفتن فرصت برای فدراسیون هندبال، شاید زنگ خطر مهمی برای مدیران ورزشی کشورمان باشد که هرچه زودتر به وضعیت این فدراسیون‌ها رسیدگی کنند. بالاخره پس از یک سال از حضور گودرزی در وزارت ورزش از این وزارتخانه، انتظار می‌رود تکلیف فدراسیون‌ها را هر چه زودتر مشخص کند.

به ‌رغم تأکیدات مسئولان بلندپایه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر سروسامان دادن به اوضاع فدراسیون‌های بی‌رئیس، همچنان با گذشت بیش از یک سال از عمر حضور وزیر جدید در این وزارت‌خانه، برخی فدراسیون‌ها بدون رئیس و با سرپرست‌های مختلف اداره می‌شوند.

گفتنی است، سه فدراسیون اسکی، هندبال و پزشکی ورزشی از مهم‌ترین این فدراسیون‌ها هستند که در این میان، فدراسیون هندبال برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی در کشورمان در ماه جاری باید در مسابقات جهانی این رشته شرکت کند.

بنا بر این گزارش، فدراسیون اسکی یکی از آن فدراسیون‌هایی بود که گرفتار مدیریت طولانی‌مدت یک مدیر شده بود. عیسی ساوه‌شمشکی نزدیک به دو دهه در این فدراسیون بر صندلی ریاست نشسته بود و قصد داشت به حضورش در این رشته برای یک چهار سال دیگر ادامه دهد؛ اما با روی کار آمدن مدیریت جدید در وزارت ورزش، این وزارتخانه رویکرد خود را در خصوص مخالفت با مدیریت طولانی مدت افراد در فدراسیون‌ها اعلام کرد. این گونه بود که مدت ریاست ساوه‌شمشکی در این فدراسیون به پایان رسید و بدون برگزاری مجمع و انتخابات، این فدراسیون به سرپرست سپرده شد؛ سرپرستی که مدت حضورش در این فدراسیون اکنون از مرز یک سال هم گذشته و هنوز وزارت ورزش و جوانان هم زمانی را برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون مشخص نکرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,وزارت ورزش و جوانان

 
فدراسیون هندبال دیگر فدراسیونی است که هنوز با سرپرست مدیریت می‌شود. این فدراسیون امسال یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تاریخ خود را پیش ‌روی دارد. هندبالیست‌های کشورمان امسال برای نخستین بار در ماه جاری در رقابت‌های جهانی این رشته در قطر شرکت خواهند کرد و این در حالی است که اهالی این رشته در چند ماه اخیر، یکی از پرحاشیه‌ترین روزهای این رشته را پشت سر گذاشته و بازیکنان تیم ملی به دلیل درگیری‌های داخلی موجود در این رشته، روزهای سختی را پشت ‌سر گذاشتند. همه این اتفاقات در حالی رخ داده که اگر این فدراسیون در یک ‌سال گذشته ـ که درگیر حاشیه شده ـ صاحب یک مدیریت واحد و یکپارچه بود و سعی در جمع کردن خانواده هندبال در کنار هم می‌کرد، شاید الان ما با امیدواری خیلی بیشتری پا به رقابت‌های جهانی می‌گذاشتیم.

نکته جالب توجه در خصوص این سه فدراسیون این است که بعد از آنکه سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که سرپرست‌ها حق شرکت در انتخابات این فدراسیون‌ها را ندارند، هر سه سرپرست این سه فدراسیون از سمت خود استعفا دادند تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

در هر صورت این استعفا‌ها انجام شد و وزارت ورزش نیز برانوش نیک بین، احمدگواری و محمد اسد مسجدی را به عنوان سرپرستان جدید این فدراسیون‌ها انتخاب کرد. با این روند همه منتظر بودند وزارت ورزش، زمان انتخابات این فدراسیون‌ها را اعلام کند، زیرا به نظر می‌رسید، دیگر مشکلی در میان نباشد اما باز هم از اعلام زمان مجمع انتخاباتی خبری نشد. از دست رفتن فرصت برای فدراسیون هندبال شاید زنگ خطر مهمی برای مدیران ورزشی کشورمان باشد که هر چه زود‌تر به وضعیت این فدراسیون‌ها رسیدگی کنند. بالاخره بعد از یک سال از حضور گودرزی در وزارت ورزش از این وزارتخانه انتظار می‌رود تکلیف فدراسیون‌ها را هر چه زود‌تر مشخص کند.
اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
ماراتن انتخاب نخست وزیر پایان یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایسته رئیس فدراسیون تنیس شد



 

شایسته رئیس فدراسیون تنیس شد

 

با كسب 36 رای

شایسته رئیس فدراسیون تنیس شد

مجید شایسته با كسب 36 رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس صبح امروز با حضور سجادی معاون سازمان تربیت بدنی، روسای هیئت استان‌ها و نمایندگان سازمان‌ها در آكادمی ملی المپیك برگزار شد كه در پایان مجید شایسته سرپرست فدراسیون تنیس با كسب 36 رای با عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
این در حالی است تا روز قبل از انتخابات قرار بود شایسته و علی دادگر برای پست ریاست با هم رقابت كنند كه دادگر در روز انتخابات حاضر نشد. به نظر می‌رسد دادگر از شب قبل از انتخابات تصمیم به كناره گیری گرفته بود.
3 رای سفید هم به صندوق انداخته شد.