ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماجرای چاقوكشی در اردوی تیم وزنه‌برداری



اخبار ,اخبار ورزشی,وزنه‌برداری

 

اخبار ورزشی - ماجرای چاقوكشی در اردوی تیم وزنه‌برداری

سرمربی تیم های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران ضمن تقبیح درگیری پیش آمده در کمپ تیم های ملی گفت: این درست نیست که شوخی دو وزنه‌بردار جوان تا این حد بزرگ جلوه داده شود.

به گزارش فدراسیون وزنه برداری، حسین توکلی در واکنش به بازتاب رسانه ای درگیری در کمپ تیم های ملی گفت: اصلا چاقویی در کار نبوده و آنهایی که چنین اطلاعات غلطی را به خورد افکار عمومی می دهند باید پاسخگو باشد.

 

اصلا چطور ممکن است ورزشکاری چاقو خورده باشد ولی بدون وقفه در تمرینات حضور داشته باشد. این را می توانید از سایر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی سئوال کنید. هم اکنون سعید رضازاده بدون کوچکترین مشکلی همراه با دیگر نفرات حاضر در اردو مشغول تمرین کردن است تا در صورت صلاحدید کادر فنی در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا تیم ملی را همراهی کند.

توکلی افزود: درگیری کوچکی که میان سعید محمدپور و سعید رضازاده صورت گرفت از یک شوخی ساده شروع شد و در نهایت منجر به این شد که محمدپور از دسته کلیدی که در دست داشت برای ضربه زدن به دوستش استفاده کند. البته من رفتارهای اینچنینی را تائید نمی کنم، به خصوص از سمت سعید محمدپور که یک قهرمان است و باید برای وزنه بردارانی که از خودش کوچک تر هستند الگو باشد، اما به هر حال انسان جایز الخطاست و از کسانی که بین 17 تا 20 سال سن دارند همیشه نمی‌توان انتظار رفتارهای بدون اشتباه داشت.

سرمربی تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان در ادامه گفت: سعید رضازاده یکی از با اخلاق ترین وزنه برداران اردوی تیم نوجوانان است. سعید محمدپور هم وزنه بردار با اخلاقی است که در این سه – چهار سال اخیر کوچک ترین مورد حاشیه ای نداشته است. بنابراین نباید شوخی دو وزنه بردار جوان آنقدر بزرگ جلوه داده شود.

 

من خودم با محمدپور پس از این ماجرا صحبت کردم. او به شدت از کرده خود پشیمان است و پذیرفته که مرتکب اشتباه شده است. البته هر اشتباهی تاوانی دارد که سعید محمدپور هم تاوان اشتباهش را پس خواهد داد اما این درست نیست که با بزرگ کردن یک درگیری کوچک و استفاده از عبارات نادرستی همچون چاقوکشی، بخواهیم با آینده و سرنوشت یک وزنه بردار با آتیه بازی کنیم.

اخبار ورزشی - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
در اردوی تیم ملی وزنه برداری چه می گذرد؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای خروج حدادی‌فر از اردوی تیم ملی


قاسم حدادی فر با کارلوس کی روش تماس گرفت و حرفی زد که باعث شد سرمربی ایران با غیبتش در اردوی تیم ملی موافقت کند.

خبر آنلاین: قاسم حدادی فر با کارلوس کی روش تماس گرفت و حرفی زد که باعث شد سرمربی ایران با غیبتش در اردوی تیم ملی موافقت کند. این بازیکن در لیگ برتر و حذفی نقش تعیین کننده ای در ذوب آهن داشت و توانست فصل موفقی را سپری کند. حدادی فر از زمان حضور کارلوس کی روش در تیم ملی در بیشتر اردوها حضور داشت اما هیچگاه جایگاه ثابتی در ترکیب ایران به دست نیاورد. حدادی فر در روزهای اوجش در ذوب آهن، به تیم ملی دعوت می شد اما کی روش ترجیح می داد به زوج نکونام و تیموریان اعتماد کند که البته این هم طبیعی بود. حدادی فر حالا به سن و سالی رسیده که گویا احساس می کند شاید حضورش به تیم ملی کمک زیادی نکند. او 32 ساله است و بی شک حضورش در جام جهانی 2018 روسیه دشوار.

حدادی فر با دیدن این شرایط، تصمیم گرفت شخصا با کارلوس کی روش تماس بگیرد و به او بگوید: «بعد از حضور در فینال حذفی، شرایط خوبی ندارم.» این توضیحی بود که کی روش به مسولان تیم ملی داد و گفت: «دقیقا همین جمله را به خبرنگاران بگوئید و اضافه کرد: «به همین خاطر من حدادی فر را آزاد گذاشته ام.» قاسم بازی ازبکستان و ترکمنستان را از دست داد و شانس کمی برای حضور در اردوهای آتی ایران دارد چراکه کی روش بارها گفته است: «بازیکنی که در اردو نباشد، از سایرین عقب می افتد. بازیکنان دیگری هستند که سریعا جای آنها را بگیرند.» کی روش شخصا برای حل مشکل سروش رفیعی هم پیش قدم شده است و این نشان می دهد عرصه برای بازیکنی چون حدادی فر تنگ تر شده بود.