ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماجرای حضور کی‌روش در یک سریال ایرانی



سریال ماتادور,ماجرای حضور کی‌روش در یک سریال ایرانی

ماجرای حضور کی‌روش در یک سریال ایرانی

کارگردان «ماتادور» معتقد است این سریال موجب می شود تا برنامه سازانی که در آینده قصد ورود به حوزه ساخت سریال های اکشن را در تلویزیون ایران دارند، با خیال راحت تری عمل کنند.

کارگردان «ماتادور» معتقد است این سریال موجب می شود تا برنامه سازانی که در آینده قصد ورود به حوزه ساخت سریال های اکشن را در تلویزیون ایران دارند، با خیال راحت تری عمل کنند.

فرهاد نجفی در گفتگو با «بانی فیلم» گفت: «برخی از دوستان معتقدند ریتم درونی قسمت های اول اندکی کند بوده، اما باید بگویم وقتی در پایان تصویربرداری و زمان تدوین خواسته می شود تا به سریال هشت قسمتی چهار قسمت افزوده شود، ناگزیر بخش هایی از اتفاقات به تاخیر می افتد و این ذهنیت را ایجاد می کند که ضرباهنگ کند شود، حال آنکه من در طراحی دکوپاژ و میزانسن و نحوه تصویربرداری تمام تلاشم را کرده ام که ریتم کار تند باشد.

 

حتی برخلاف میلم برای نزدیک شدن به سلیقه معمول مردم در جاهایی هم از ریتم دلخواهم گذشتم. با این حال از قسمت پنجم که چهارشنبه شب پخش شد، ریتم و روند معرفی کاراکترها و مناسبات آنان تندتر می شود».

به گفته این کارگردان، منتقدانی که درباره سریال نظر می دهند، باید از امکانات سازندگان و شرایط تولید مجموعه هم مطلع باشند و بدانند که امکانات ماتادور قطعا در حد سریال های خارجی چون «هشدار برای کبری ۱۱» یا «۲۴» نبوده و نباید این اثر را با آنها مقایسه کرد.

نجفی افزود: «بر همین مبنا اینکه گفته می شود من «ماتادور» را با «هشدار برای کبری ۱۱» مقایسه کرده ام، صحت ندارد و من هیچ گاه نمی توانم با توجه به شرایط سریال سازی در ایران، مجموعه خودمان را با یک سریال خارجی در قد و قواره آثاری که نام برده شد، قیاس کنم. ناگفته نماند ما و دوستان در تلویزیون و نیروی انتظامی نهایت تلاش خودمان را کردیم

 

که اثری جذاب را خلق کنیم تا مردمی که امکان دسترسی به آثار مشابه خارجی را دارند، ماتادور را نیز بپسندند. هر چند به هر حال ما هم محدودیت هایی داریم و باید اصلاحاتی که به فیلمنامه وارد می شود و تامین نظر سفارش دهنده و متولی کار که نیروی انتظامی است هم مدنظر می داشتیم».

نجفی درباره ماجرای حضور کوتاه کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی جلوی دوربین سریال «ماتادور»که تصویر آن چهارشنبه گذشته پخش شد، توضیح داد: «ما به طور اتفاقی در هتل پنج ستاره ای که لوکیشن سریال بود با کی روش مواجه شدیم و از او خواستیم تا در یک پلان افتخاری جلوی دوربین بیاید.

 

او هم از این پیشنهاد استقبال کرد و با اطلاع از اینکه ماتادور سریال اکشن و پلیسی تلویزیون ایران است، خواسته ما را پذیرفت تا به صورت افتخاری جلوی دوربین برود. ضمن اینکه ما قصد داشتیم با این تصویر نشان دهیم این هتل معروفی است که چهره های سرشناس در آن اقامت دارند تا در راستای قصه از آن بهره ببریم»./افکارنیوز


ویدیو مرتبط :
ماجرای صعود ایران به جام جهانی ؛پشت پرده حضور کی روش در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش چهره ی حضرت علی (ع) در سریال پر هزینه ی "عمر بن خطاب"/ حضور چهره پرداز مشهور ایرانی در این سریال + تصاویر



نمایش چهره ی حضرت علی (ع) در سریال پر هزینه ی "عمر بن خطاب"/ حضور چهره پرداز مشهور ایرانی در این سریال + تصاویر

سریال تلویزیونی عمر بن خطاب که قرار است در ماه رمضان از شبکه ی MBC پخش شود با مخالفت های گسترده ای مواجه شده است.بر اساس این گزارش، در کنار نمایش چهره های عمر و ابوبکر در این سریال، چهره ی مبارک حضرت علی (ع) نشان داده می شود!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سریال تلویزیونی «عمر بن خطاب» که قرار است در ماه رمضان از شبکه ی MBC پخش شود با مخالفت های گسترده ای مواجه شده است.

این سریال توسط شبکه ی MBC که متعلق به «ولید بن ابراهیم ال ابراهیم» و موسسه «بنیاد قطر» است، تهیه شده است.

به گفته ی سخنگوی گروه شبکه های MBC، این سریال یکی از بزرگترین تولیدات در طول تاریخ تلویزیون در جهان عرب است.

پخش این فیلم با مخالفت هایی از سوی مفتی اعظم عربستان سعودی و الازهر مواجه شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

الازهر نمایش چهره ی اهل بیت پیامبر(ص) و نزدیکان ایشان را ممنوع اعلام کرده است.

از سوی دیگر شیخ عبد الحزیر عبدالله الشیخ مفتی اعظم عربستان سعودی انتقادات تندی از این سریال کرده است.

وی در نماز جمعه خطاب به نمازگزاران گفت:  عاملان ساخت عمر فاروق مرتکب گناه بزرگی شده اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی اضافه کرد: به نمایش کشیدن خلفای اسلام و نزدیکان پیامبر اشتباه است و این امر باعث انتقاد و توهین به انان می شود.

هایک سخنگوی شبکه های MBC گفت: این سریال به چندین زبان ترجمه و فروخته شده است.

وی افزود: در پی مذاکره با کمپانی های انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی و مالزیایی برای نمایش این سریال به مراحل خوبی رسیده ایم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بر اساس این گزارش، در کنار نمایش چهره های عمر و ابوبکر در این سریال،  چهره ی مبارک حضرت علی (ع) نشان داده می شود!

این در حالی است که نمایش چهره پیامبر (ص) و ائمه اطهار از سوی مراجع تقلید شیعه ممنوع اعلام شده است. پیش از این نمایش احتمالی چهره حضرت عباس (ع) در سریال تاریخی «مختارنامه» با واکنش مراجع تقلید مواجه شده بود.

به گزارش «انتخاب» ؛ نمایش چهره حضرت علی (ع) در این سریال، نیازمند واکنش علما و جهان تشیع است، چرا که شکستن قبح چنین اقدامی، باعث تدوام این اعمال و ساخت سریال های مشابه و نمایش دیگر چهره های مقدس تشیع و جهان اسلام می شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گلف نیوز چهره پرداز حاضر در عکس را «اسکندرانی» معرفی کرده است

ناگفته نماند که براساس تصویری که "گلف نیوز" منتشر کرده است، عبدالله اسکندری یکی از بهترین چهره پردازان ایران در ساخت این سریال شرکت داشته است.

اسکندری طراح سریال های مهمی چون امام علی (ع) و همچنین مختارنامه و دهها فیلم و سریال دیگر بوده است./انتخاب