ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ماجدی: استقلال جاسوس ندارد/ حرف پرسپولیسی‌ها برای دهه 50 است



ماجدی: استقلال جاسوس ندارد/ حرف پرسپولیسی‌ها برای دهه 50 است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم جاسوس ندارد و تاکید می‌کند قلعه‌نویی ناراحت نیست.

میرشاد ماجدی در گفت و گو با فارس در خصوص مسائل اخیر مبنی بر اینکه به دلیل اعلام ترکیب استقلال پیش از دربی، این تیم جاسوس دارد و امیر قلعه نویی هم از این موضوع ناراحت است، عنوان کرد: این طور نیست که کسی گفته باشد تیم جاسوس دارد. یکی کار بدی انجام داده و این موضوع تمام شده است. قلعه نویی فقط همان روز ناراحت بود و اکنون تمرکزش روی مسائل دیگر است.

وی اضافه کرد: جو تیم ما عالی است و مشکلی وجود ندارد. این جوسازی ها خوب نیست. من حتی از اینکه برخی خبرنگاران اسم افراد را به عنوان کسی که جاسوس است، می آوردند ناراحت می شدم و تکذیب می کردم. حضرت علی(ع) می فرمایند اگر گناه کسی را هم دیدی نباید آن را بگویی. امیر قلعه نویی هم هرگز از کسی گلایه نکرده و ناراحت نیست.

ماجدی در مورد تعطیلی مسابقات استقلال تا 25 شهریور اظهار داشت: این شیوه فوتبال حرفه ای نیست. معنا ندارد یک بازیکن حرفه ای دو روز تمرین نداشته باشد و از شرایط مسابقه دور شود. من تقصیر را گردن سازمان لیگ نمی اندازم و می دانم آنها چه مشکلاتی را پشت سر می گذارند. هنوز هم به دلیل فشردگی مسابقات تاریخ بازی با پیکان را به ما نگفته اند!

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس به آمار تلویزیون در مورد دربی و اینکه 55 درصد بازی در اختیار استقلال بوده اعتراض دارند، گفت: این حرف ها برای دهه 50 و 60 است. اگر به این حرف ها بود پس ما باید بگوییم گلمان در بازی با مس کرمان درست بوده و باید آن را قبول کنند. این شلوغ بازی ها قشنگ نیست. مثلا من از قول برخی مدیران و بازیکنان با تجربه پرسپولیس خوانده ام که این استقلالی ها بودند که اول سنگ زدند. این ادبیات درست نیست. ما به جای اینکه کار پرتاب سنگ را محکوم کنیم مسئله را رنگی می کنیم. نمی دانم چه زمانی قرار است تغییراتی در خود ایجاد کنیم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
گوش چپ دهه 50 ایران و تاج(استقلال) ایرج دانایی فرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است



 

 

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است

 

سرمربی استقلال معتقد است تیمش 50 دقیقه‌ای است که باید بازیکنان بیشتر تلاش کنند.

پرویز مظلومی در مورد دیدار با سپاهان گفت: با مشورتی که با اعضای کادرفنی داشتیم تصمیم گرفتیم با روش 2-5-3 برابر سپاهان به میدان برویم و معتقدم این شوک خوبی بود که به حریف وارد کردیم. با توجه به میانگین قدی بالای بازیکنان حریف این روش را برگزیدیم و دیدیم که روی دو شوت و یک پرتاب اوت گل خوردیم و حریف نتوانست از ارسال‌های خود بهره ببرد. البته هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است در آینده تغییر سیستم دهیم.

وی افزود: در هر صورت یکی از زیباترین بازی‌های سال‌های اخیر را شاهد بودیم و بسیار خوشحالم که فاتح این بازی مهیج استقلال بود. البته استقلال فعلی یک استقلال 50 دقیقه‌ای است که باید برای رسیدن به شرایط آرمانی بیشتر تلاش کنیم. اعتقاد دارم تعطیلی پیش‌رو به نفع ما خواهد بود و فرصت خواهیم یافت تا با اردویی که برگزار می‌‌کنیم شرایط بدنی و فنی تیم را ارتقاء دهیم.

مظلومی تصریح کرد: چنانچه فرهاد مجیدی و مجتبی جباری توان خود را از دست نمی‌دادند مجبور به تعویض آنها نمی‌شدم، قطعا می‌توانستیم در نیمه دوم عمکلرد مطلوب‌تری داشته باشیم و با حفظ توپ سرعت حریف را بگیریم که خروج اجباری این دو بازیکن برای ما خیلی گران تمام شد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تا لحظات آخر وضعیت مبعلی و میداودی مشخص نبود. از هر دو آنها تست گرفتیم که میلاد به بازی رسید ولی مبعلی به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا مسابقه را از دست داد. باید اظهار تاسف کنم که برخی‌ها می‌گویند مبعلی از استقلال قهر کرده است. با صراحت اعلام می‌کنم در تیم ما همه کنار هم هستند و چیزی به نام قهر وجود ندارد.

مظلومی در مورد تعویض‌های خود گفت: از عملکرد آلوز دسوزا اصلا راضی نیستم و نتوانست خواسته‌های مرا در زمین اجرا کند ولی آرش برهانی و کوشکی وظایف خود را بخوبی انجام دادند و برهانی روی گل چهارم تاثیر مستقیم داشت و کوشکی هم عملکرد مطلوبی داشت. باید از هواداران و شکیبایی آنها تشکر کنم که پس از اینکه بازی سه بر صفر برده سه بر سه شد از حمایت خود دست برنداشتند و خوشحالم که با پیروزی که به دست آوردیم آنها را شادمان کردیم.