ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیگ برتر انگلیس امروز آغاز می شود



 

 

 

 

لیگ برتر انگلیس امروز آغاز می شود

 

لیگ برتر انگلیس امروز آغاز می شود

تهران - فصل جدید لیگ برتر انگلیس امروز - شنبه - با انجام هشت دیدار آغاز می شود. مهمترین دیدار روز نخست را چلسی مدافع عنوان قهرمانی با وست برومویچ باشگاه تازه وارد به لیگ برتر برگزار می کند.

وست برومویچ فصل گذشته با مربی گیری روبرتو دی ماتئو بازیکن سابق چلسی موفق شد به لیگ برتر راه یابد.

دی ماتئو در مورد این بازی گفت: به عنوان سرمربی تیم وست برومویچ همه تلاشم را خواهم کرد تا برای چلسی دردسرساز باشیم، اما باید بگویم چلسی در قلب من است و به خاطر دوران خوبی که آنجا گذراندم همیشه در قلبم خواهد بود.

همچنین امروز منچستر سیتی تیم پنجم فصل پیش میهمان تاتنهام، تیم چهارم فصل گذشته است.

به نظر می رسد مهمترین بازی هفته اول ، روز یکشنبه میان تیم های آرسنال و لیورپول برگزار شود. لیورپول فصل گذشته هفتم شد ولی امیدوار است امسال با مربی گری روی هاجسون، سرمربی تازه خود دوباره به صدر جدول لیگ برتر بازگردد.

لیورپول روز یکشنبه میزبان آرسنال است و نیوکاسل روز دوشنبه میهمان منچستر یونایتد خواهد بود.

" آرسن ونگر" سرمربی آرسنال می‌گوید در آستانه تمدید قرارداد با این تیم است. این سرمربی فرانسوی با بیان این که باشگاه آرسنال پیشنهاد تمدید قرارداد او با این تیم را داده است، گفت: "باید با نشان دادن تعهد خود، میزان اعتقادم به این تیم را ثابت کنم."

آرسن ونگر در سال 1996 به آرسنال پیوست و در13 سال حضور در این تیم توانست 11 جام برای آرسنال به ارمغان آورد. اما تیم او از قهرمانی جام حذفی در سال 2005 تا کنون به جامی نرسیده است.

آرسنال فصل گذشته در لیگ برتر با 11 امتیاز فاصله از چلسی قهرمان، سوم شد.

سرمربی آرسنال در مورد وضعیت تیمش در این فصل لیگ برتر می گوید:‌ "موفقیت برای ما این است که از فصل قبل بهتر باشیم. این یعنی قهرمانی در لیگ برتر و این تنها هدف ما است."

منچستر یونایتد که از 17 فصل لیگ برتر در 11 فصل به قهرمان رسید، سال گذشته نایب قهرمان شد و امسال آخرین دیدار هفته اول را روز دوشنبه مقابل نیوکاسل برگزار می کند.

" الکس فرگوسن" سرمربی منچستر یونایتد از این که تیمش دیرتر از رقبا، لیگ برتر را آغاز می‌کند ابراز رضایت کرده است.

پنج بازیکن این تیم برای شرکت در بازی‌های ملی در اختیار این تیم نبودند و الکس فرگوسن امیدوار است تاخیر در بازی این تیم فرصت استراحت کافی را برای این بازیکنان را فراهم کند.

برنامه بازی‌های هفته اول لیگ برتر به ترتیب زیر است.

شنبه:

تاتنهام - منچسترسیتی

استون ویلا - وستهام

بلکبرن - اورتون

بولتون - فولام

ساندرلند - بیرمنگام

ویگان - بلک پول

ولور همپتون - استوک سیتی

چلسی - وست برومویچ

یکشنبه:

لیورپول - آرسنال

دوشنبه:

منچستریونایتد - نیوکاسل


ویدیو مرتبط :
آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس به زبان فارسی/ ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی شیاطین سرخ در آغاز لیگ برتر انگلیس


منچستریونایتد با گل به خودی مدافع تاتنهام موفق شد سه امتیاز هفته نخست لیگ برتر را از آن خود کند.

خبرگزاری ایسنا: فصل جدید لیگ برتر انگلیس با برگزاری دیدار منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد. در این دیدار لوئیس فان‌خال، داوید دخیا را در ترکیب ثابت خود قرار نداده بود و از وجود سرخیو رومرو در دروازه استفاده کرد.

در دقیقه 22 کیل والکر، مدافع تاتنهام به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا منچستری‌ها از حریف خود پیش بیفتند و نیمه نخست با برتری سرخ‌پوشان به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم تاتنهام برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد. فان‌خال نیز سعی کرد با ورود باستین شواین‌اشتایگر و آنتونیو والنسیا به زمین مسابقه نبض میانه میدان را در اختیار بگیرد.

در دقایق پایانی تاتنهامی‌ها با ضربات هری کین و کریستین اریکسون تا آستانه فروپاشی دروازه یونایتد پیش رفتند اما با هوشیاری رومرو این فرصت‌ها دفع شد تا این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر منچستریونایتد به پایان برسد.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب 5 دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی چلسی، مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان سوآنزی است.