ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیورپول به دنبال مربی بولتون برای جایگزینی هاجسون



 

 

 

لیورپول به دنبال مربی بولتون برای جایگزینی هاجسون

 

طبق گزارشهای منتشره در روزنامه میرر، اوون کویل، یکی از گزینه های موردنظر سران لیورپول برای هدایت این تیم می باشد.

روی هاجسون روز شنبه با توافقی دوطرفه از نیمکت مربیگری لیورپول کنار رفت و کنی دالگلیش تا پایان رقابتهای این فصل هدایت لیورپول را در دست گرفت.

دالگلیش که در زمان مربیگری اش برروی نیمکت لیورپول با این تیم سه جام قهرمانی را به ارمغان آورده بود و در فصل 5-1994 نیز با بلکبرن این عنوان را کسب کرده بود، اولین حضورش برروی نیمکت لیورپول را در دیدار یکشنبه شب مقابل منچستریونایتد تجبره خواهد کرد.

از سوی دیگر کویل نیز فصل موفقی را با بولتون سپری کرده و این تیم را در بخش بالایی جدول لیگ برتر نگاه داشته. تیم او هفته گذشته در آنفیلد لیورپول را از پیش رو برداشت واکنون ممکن است یکی از کلیدهای فرار لیورپول از روزهای تلخش لقب بگیرد.

البته نام گزینه های دیگری از جمله دیدیه دشام و فرانک ریکارد نیز برای هدایت لیورپول شنیده می شود.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: لیورپول ۰-۰ بولتون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاجسون: كار در لیورپول سخت‌ترین دوران مربیگری‌ام بود



 

 

هاجسون: كار در لیورپول سخت‌ترین دوران مربیگری‌ام بود

 

حضور در کنار با کلاس‌ها افتخار است

هاجسون: كار در لیورپول سخت‌ترین دوران مربیگری‌ام بود

به اعتقاد سرمربی عزل‌شده لیورپول شش ماه حضور در این تیم آنفیلدی، دشوارترین ایام از کل دوران فعالیتش به عنوان مربی بوده است.

روی هاجسون گفت: پر التهاب‌ترین زمان در تمام سال‌هایی که مربیگری می‌کنم، همین مدت شش ماه همکاری با لیورپول بود. علتش هم شرایط سخت حاکم بر تیم بود که اجازه نمی داد تیم پیشرفت کند. من نیز هر چه تلاش کردم، موفق نشدم جلوی روند افت تیم را بگیرم. از این بابت بسیار ناراحتم. امیدوارم آینده لیورپول در مسیر پیشرفت و ترقی باشد.

این مربی 63 ساله که در تابستان سال جاری از فولام به آنفیلد آمد، افزود: لیورپول یکی از تیم‌های بزرگ ورزشی در سطح دنیاست. بسیار خوشحالم در چهار ماه گذشته افتخار مربیگری در آن را کسب کردم . همچنین خرسندم تیمی را هدایت کردم که دارای تاریخ کهنی در عرصه ورزش است. کار کردن در کنار بازیکنانی با کلاس جهانی به من انگیزه‌های مضاعف برای فعالیت داد.

این مربی روز گذشته پس از کسب نتایج نامطلوب فصل جاری جای خود را به کنی دالگیش داد.