ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لئوناردو: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم



 

 

 

لئوناردو: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم

 

پس از توقف در زمین برشا

لئوناردو: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا تساوی در خانه برشا را ناعادلانه توصیف کرد و گفت: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

لئوناردو تصریح کرد: شانس زیادی برای تغییر نتیجه بازی داشتیم و همه این‌ها را یک به یک از دست دادیم

از اسنایدر راضی نیستم و باید بگویم  اصلا کارش را خوب انجام نداد. ما آنقدر از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم که برشا فرصت رشد پیدا کرد و برای حمله به ما اعتماد به نفس لازم را در اختیار گرفت.

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت: نباید بازی با تساوی به پایان می‌رسید و نتیجه عادلانه از دید من پیروزی دو بر یک بود. ما اولین تیمی نیستیم که برشا برایش دردسر درست کرده است.

لئوناردو در خصوص عقب افتادن از کورس قهرمانی گفت: هرگز قبول ندارم که در کورس نیستیم، اینتر همچنان مدعی قهرمانی است و اطمینان دارم که میلان هم در بازی‌های سخت خود دچار مشکل خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
از دست دادیم همدیگه رو.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: موقعیت های زیادی را از دست دادیم



 

 

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: متاسفانه در كنار اعلام رضایت از بازیكنان باید بگویم كه با بی دقتی محض، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

به گزارش فارس و به نقل از ماركا اسپانیا، خوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر آژاكس تصریح كرد: كنترل بازی در اختیار ما بود و مهاجمین تیم همان كارهایی را می كردند كه از آنها خواسته بودم.

وی ادامه داد: می توانم بگویم كه در كل از همه بازیكنانم راضی هستم اما زمان و موقعیت‌ها را به طرز نگران كننده ای از دست می دادیم و در آینده برابر یك حریف جدی و مدعی با چنین روندی دچار مشكل خواهیم شد.

رئال مادرید با دو گل از سد آژاكس گذشت..../تحلیل:عصرایران