ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لئوناردو تا سال 2012 مربی اینتر شد



 

 

 

لئوناردو تا سال 2012 مربی اینتر شد

 

اینتر، قهرمان اروپا و ایتالیا لئوناردو را به عنوان مربی خود برگزید. طبق قرارداد دو طرف، لئوناردو تا ژوئن 2012 عهده‌دار این سمت خواهد بود.

اینتر در بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی خود آورده است: «همه در اینترناتزیوناله اف‌سی خوشحالیم که از لئوناردو استقبال می‌کنیم.

این مربی 41 ساله برزیلی از 29 دسامبر هدایت قهرمان اروپا و دنیا را به عهده می‌گیرد، زمانی که اینتر تمریناتش را در آپیانو جنتیله از سر بگیرد.

لئوناردو قراردادی امضا کرد که تا 30 ژوئن 2012 اعتبار دارد. باشگاه در چند روز آینده درباره مراسم معرفی رسمی او بیانیه‌ای صادر خواهد کرد.

برای لئوناردو نهایت اقبال را آرزومندیم و مطمئن هستیم که با کلاس، تجربه و ذهنیت پیروز او، باشگاه و تیم به نتایجی خواهند رسید که همه در اینتر، و همه طرفداران اینتر می‌خواهند ببینند.»

این مربی 41 ساله در فصل 10-2009 مربی میلان، رقیب اصلی اینتر بود و روسونری را به رده سوم سری آ رساند، اما در تابستان پس از اختلاف نظر بین او و سیلویو برلوسکونی، رییس باشگاه از میلان جدا شد.

به این ترتیب دوران حضور نافرجام بنیتس در اینتر به پایان می‌رسد. مربی اسپانیایی در تابستان به اینتر پیوست ولی با وجود قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان نتوانست در ایتالیا یا در اروپا خوب نتیجه بگیرد.


ویدیو مرتبط :
تقلب مربی مصری از روی دست مربی ایران !! پاارا المپیک 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در سال 2012 منتظر نسل بعدی Wii باشید


شرکت مشهور نینتندو و یکی از سه قطب بزرگ تولید کننده کنسول‌های بازی برای جا نماندن از قافله رقابت، تصمیم به تولید نسخه دو Wii گرفته است.