ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كلوزه: حق من اخراج نبود



 

 

كلوزه: حق من اخراج نبود

 

همگام با جام جهانی 2010- آفریقای جنوبی

كلوزه: حق من اخراج نبود

مهاجم تیم ملی‌ آلمان گفت: مقابل صربستان خطایی مرتكب نشدم كه مستحق دریافت كارت قرمز باشم.

میروسلاو كلوزه پس از باخت یك بر صفر برابر صربستان اظهار داشت: فكر می‌كنم اگر اخراج نمی‌شدم، می‌توانستم به تیم كمك كنم اما داور مرا از زمین اخراج كرد در حالیكه حق من چنین نبود. من در لحظه‌ای كه برخورد با بازیكنی تیم صربستان پیش آمد، تلاش كردم توپ را دفع كنم. تكل از پشت نزدم و كارم خشن نبود، اما داور كه می‌توانست تذكر بدهد، مرا با كارت قرمز مواجه كرد.

این مهاجم 32 ساله ادامه داد: فوتبال ورزشی قدرتی است و خواه ناخواه میان بازیكنان برخورد پیش می‌آید. نمی‌توان به خاطر هر جنگ تن به تن كارت زرد یا قرمز داد.

كلوزه گفت: در صورت حضور در میدان می‌توانستم به تیمم كمك كنم؛ اما این امكان از من گرفته شد. تیم در نیمه دوم با وجود اخراجم، تمام تلاش خود را كرد. بازی با كلاسی ارائه كرد و تا سر حد امكان جنگید؛ اما در گلزنی موفق نبود.
تیم آلمان در ورزشگاه پورت الیزابت یك بر صفر با گل دقیقه 39 یانوویچ مغلوب صربستان شد.


ویدیو مرتبط :
١٥ گل كلوزه و رونالدو در جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كلوزه: تیمی صاحب سبك و با‌كلاس داریم



 

 

كلوزه: تیمی صاحب سبك و با‌كلاس داریم

 

/همگام با جام‌جهانی2010-آفریقای‌جنوبی/

كلوزه: تیمی صاحب سبك و با‌كلاس داریم

بازیكن تیم ملی آلمان گفت: با بازی خوبی كه برابر انگلیس انجام دادیم، مشخص شد چه تیم با كلاس و صاحب سبكی داریم.

به نقل از رویترز، میروسلاو كلوزه اظهار داشت: همیشه گفته‌ام تیمی صاحب سبك و با كلاس در اختیار داریم. تیمی كه هم خوب حمله می ‌كند و هم خوب دست به دفاع می زند. این بازی خوب به دلم نشست و باعث خرسندی‌ام شد.

وی كه در دیدار با انگلیس گل اول ژرمن‌ها را به ثمر رساند، افزود: ما از ثانیه اول بازی، كنترل همه چیز را در دست داشتیم.از همان لحظات اولیه حمله به دروازه حریف را در دستور كار قرار دادیم و موقعیت ایجاد كردیم.
كلوزه ادامه داد: من روی گلی كه زدم، توان زیادی صرف كردم و از توپ بلندی كه برایم ارسال شده بود، سعی كردم به خوبی استفاده كنم.

این بازیكن عضو بایرن‌مونیخ گفت: الان هدف این است كه به مرحله نیمه‌نهایی برسیم كه حتما به آن خواهیم رسید.
تیم ملی آلمان روز گذشته در مرحله یك هشتم نهایی موفق شد با نتیجه 4 بر یك انگلیس را شكست دهد تا روز شنبه آینده حریف آرژانتین در مرحله یك چهارم‌نهایی شود.