ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كلاه‌كج:استقلال اگرمرامی‌خواهدبایدرضایت...



 

 

كلاه‌كج: استقلال اگر مرا می‌خواهد باید رضایت‌نامه‌ام را بگیرد

 

چرا از حضور من در تمرینات تعجب كردید؟

كلاه‌كج: استقلال اگر مرا می‌خواهد باید رضایت‌نامه‌ام را بگیرد

هافبك پرسپولیس گفت: اگر استقلال مرا می‌خواهد باید رضایت‌نامه‌ام را بگیرد.

عادل كلاه‌كج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: با توجه به قراردادی كه دارم سر تمرینات پرسپولیس حاضر شدم. بعضی‌ها نوشتند كه جای تعجب داشت كلاه‌كج علیرغم اینكه در لیست مازاد پرسپولیس است در تمرینات حضور پیدا كرد اما آنها بدانند من با پرسپولیس یك سال دیگر قرارداد دارم و كار درستی را انجام دادم. با پرسپولیس قرارداد دارم و نمی‌دانم چرا از حضور من در تمرینات تعجب كردید.

وی افزود: درباره من حرف و حدیث درست نكنید كه من را نخواسته‌اند. من با پرسپولیس به توافق نرسیدم و در لیست مازاد قرار گرفتم ولی فعلا بازیكن این تیم هستم تا موقعی كه رضایت‌نامه من را ندهند سرتمرین خواهم آمد تا تكلیفم مشخص شود.

كلاه‌كج در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال گفت:‌ خبرهایی است اما الان به استقلالی‌ها یا هر تیمی دیگر می‌گویم كه اگر من را می‌خواهند باید رضایت‌نامه‌ام را بگیرند. اگر باشگاهی با پرسپولیس صد در صد به توافق برسد من برای حضور در آن تیم مشكلی ندارم، حالا می‌خواهد استقلال باشد یا تیم دیگر.


ویدیو مرتبط :
گوگوش(كج كلاه خان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كلاه‌كج: از عملكردم راضي نيستم



 

كلاه‌كج: از عملكردم راضي نيستم

هافبك پرسپوليس از عملكرد خودش ابراز نارضايتي كرد.

عادل كلاه‌كج پس از شكست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل سايپا اظهار داشت: حق ما در اين ديدار به هيچ وجه باخت نبود، چرا كه موقعيت‌هاي زيادي داشتيم كه با بدشانسي از دست داديم.
وي با اعلام اينكه از عملكردم در اين ديدار راضي نيستم؛ ادامه داد: با درد زيادي از ناحيه دنده بازي كردم كه روي عملكردم تأثير زيادي گذاشته بود.
كلاه‌كج تأكيد كرد: روز بد ما و روز خوب سايپا بود. پس از مدت‌ها اين اتفاق افتاد و ما از اينكه سال جديد را با اين نتيجه آغاز كرديم ناراضي هستيم.
وي افزود: نبايد اين نتيجه را به جام حذفي ربط دهيم. ما شايد ليگ را از دست داده باشيم، اما در جام حذفي هنوز شانس اول قهرماني به شمار مي‌رويم.