ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كریس، پسر مغرور فوتبال جهان + عكس



كریستیانو رونالدو، زاده فوریه سال 1985 در كشور پرتغال است او عضو تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رونالدو در 16 سالگی به عضویت تیم اسپورتینگ لیسبون درآمد،‌او آنقدر خوب بازی می كرد كه در سال 2001 و با 16 سال سن به تیم بزرگسال اسپورتینگ راه یافت، تابستان سال 2003 وقتی كه او تنها 18 سال داشت برای اردوی تابستانی با تیمش به آمریكا رفته بود او در بازی دوستانه با منچستر خوب بازی كرد و فرگوسن را وادار كرد تا بگوید من این پسر را می خواهم و در همان سال بود كه با حدود 12 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست.

 

فوتبالیست مغرور , عکس کریس

 

در ادامه كریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو كه دارای 1.86 متر قد است به خوبی می دانست كه كار با مربی بزرگی چون فرگوسن عالی ترین عامل موفقیتش بوده است و همچنین به یاد دارد كه وقتی سال اولش را در تیم شیاطین سرخ می گذراند یك مربی سختگیر و حامی بزرگی چون فرگوسن دارد.

لازم به ذكر است:‌ پس از خداحافظی فیگو در جام جهانی فوتبال 2006 لوئیس فیلیپر اسكولاری بازوبند كاپیتانی را به كریس داد كه وی عصر جدیدی را با پیراهن تیم ملی كشورش آغاز كرد او در مسابقات مقدماتی یورو 2008 بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت هر چند بازی ها درمرحله نهایی آن رقابت ها به چشم نیامدند رسیدن بازوبند كاپیتانی به او درست یك روز پس از تول 20 سالگی اش بود و این اتفاق جالب در زندگی رونالدو به شمار می رود، كارلوس سیلوا، رئیس وقت فدراسیون فوتبال پرتغال دو روز پیش از مرگش از اسكولاری خواسته بود كه رونالدو را به عنوان كاپیتان معرفی كند جورج بست اولین كسی بود كه به شماره 7 منچستر معنا داد، دیگر پشت پیراهن هر كسی عدد 7 دیده نمی شد. جالب اینكه او تنها كسی بود كه قبل از رونالدو توپ طلایی را برده بود پس از این برایان رابسون، اریك كانتونا و دیوید بكهام، كریس رونالدو به این شماره دست پیدا كرد.

 

فوتبالیست مغرور , عکس کریس

 

به عقیده تمام كارشناسان رونالدو اصلی ترین بخش قهرمانی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان 2008 اروپا بود او در این مسابقات 8 گل به ثمر رساند و با حركات غیرقابل مهار خود بیشترین نقش را در پیروزی های تیمش داشته است با اینكه در بازی فینال یك گل به ثمر رساند اما با مهار كردن ضربه پنالتی رونالدو توسط پیتر چك دروازه بان تیم چلسی آن روز می توانست بدترین روز او باشد تا اینكه جان تری مدافع و كاپیتان آبی پوشان پنالتی آخر را گل نكرد و دنیا دوباره به روی كریس رونالدو خندید و منچستریونایتد بعد از 9 سال بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا را فتح كرد.

 

فوتبالیست مغرور , عکس کریس

 

شایان ذكر است: او با 31 گل زده آقای گل فصل 2008-2007 لیگ برتر انگلستان شد و كفش طلای اروپا را از آن خود كرد در حالی كه 34 بازی بیشتر برای شیاطین سرخ به میدان نرفته بود و در نهایت با 42 گل در 49 بازی توپ طلای مجله فرانس فوتبال را برد تا پس از 2-3 فصل تلاش برای بردن یك عنوان معتبر فردی به آرزویش برسد این ستاره پرتغالی با 446 امتیاز و با فاصله زیاد به نفر دوم كه لیونل مسی از بارسلونا با 281 رای بود جایگاه اول را از آن خود كرد او شانس زیادی برای به دست آوردن این عنوان داشت اما كاكا ستاره برزیلی باشگاه میلان كه با این تیم به قهرمانی رسیده بود توپ طلای سال 2007 اروپا را از آن خود كرد او از زمان حضورش در لالیگا ركوردهای زیادی به جا گذاشته و گل های بسیاری را در رقابت های مختلف در فصل 2012-2011 به ثمر رسانده است و لقب وی در اسپانیا Maderia است.

در پایان كریستیانو رونالدو در رقابت با لیونل مسی نتوانست عنوان مرد فوتبال جهان را به دست آورد اما به همراه تیمش هم اكنون صدرنشین رقابت های لالیگا اسپانیا هستند و احتمال قهرمانی این تیم بسیار زیاد است ضمن اینكه تیم كهكشانی رئال مادرید در جام قهرمانان نیز تاكنون خوش درخشیده و احتمال قهرمان شدن این تیم نیز در این رقابت ها بسیار زیاد است./خبرگزاری : باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
كریس آنجل فراماسون است+عكس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروسک بازی و مطالعه ستاره فوتبال جهان / عكس



اخبار,اخبار ورزشی ,ستاره فوتبال جهان

 

اخبار ورزشی - عروسک بازی و مطالعه ستاره فوتبال جهان / عكس

روی تخت مارادونا یک طرح ساده گرافیکی را می‌بینید که نوشته فوتبال را دوست دارد و به آن عشق می‌ورزد.

 تصویری که می‌بینید دیه گو آرماندو مارادوناست که در اردوی تیم ملی آرژانتین در حال کتاب خواندن است.

این عکس توسط بخش خبرگزاری گتی ایمیج در سال ۱۹۸۰ گرفته شده و در هفته‌نامه فیفا منتشر شده است.

روی تخت مارادونا یک طرح ساده گرافیکی را می‌بینید که نوشته فوتبال را دوست دارد و به آن عشق می‌ورزد.

البته عروسک دیه گو که یک سگ قهوه‌ای رنگ هم هست در نوع خود جالب است و ظاهرا مارادونا در دوران بازیگری‌اش حسابی اهل عروسک‌بازی هم بوده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,ستاره فوتبال جهان

 اخبار ورزشی - جام نیوز