ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كاپیتان تیم فوتبال استرالیا: مغرور نیستیم



 

 

 

كاپیتان تیم فوتبال استرالیا: مغرور نیستیم

 

کاپیتان تیم فوتبال استرالیا گفت: با وجود پیروزی پرگل برابر ازبکستان، مغرور نیستیم و با تمام توان برابر ژاپن صف آرایی می کنیم.

فینال جام ملتهای آسیا روز شنبه و میان تیمهای فوتبال ژاپن و استرالیا برگزار می شود تا قهرمان پانزدهمین دوره این مسابقات از میان این دو تیم انتخاب شود.

لوکاس نیل، مهاجم و کاپیتان استرالیا در این باره تصریح کرد: کاری به نتیجه بازی گذشته و پیروزی پر گل برابر ازبکستان نداریم و مغرور به مصاف قهرمان سه دوره این مسابقات یعنی ژاپن نمی رویم.

وی افزود: البته با پیروز این پیروزی پر گل، مقابل دروازه ژاپن اعتماد به ‌نفس بیشتری داریم و می‌دانیم که اگر یک یا چند فرصت خلق کنیم، حتما به گل تبدیل می شود.

نیل با اشاره به خط دفاع مستحکم استرالیا یادآور شد: از سوی دیگر ما در پنج بازی فقط یک گل خورده‌ایم، بنابراین به سختی مقاومت‌مان می‌شکند. به همین دلیل تمام شرایط ما برای برگزاری یک فینال مناسب فراهم است.

وی در پایان در خصوص شکست سنگین ازبسکتان نیز گفت: وقتی یک تیم چند گل از حریف پیش باشد خیلی دشوار است که انگیزه‌ بازیکنان حفظ شود ولی ما کار خودمان را کردیم


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال در استرالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است



 

 

 

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا از شکست در دیدار پایانی بهت‌زده است.

تیم ملی فوتبال استرالیا دردیدار پایانی جام ملتهای آسیا با شکست مقابل ژاپن به نایب قهرمانی بسنده کرد. نتیجه‌ای که کاپیتان استرالیا آن را چندان عادلانه نمی‌داند.

لوکاس نیل درباره دیدار مقابل ژاپن گفت: شاید خستگی بیش از اندازه بازیکنان باعث شد که در وقت اضافی کم بیاورند و گل بخوریم. در بازی که در چنین سطحی برگزار می‌شود تنها یک اشتباه می‌تواند برنده یا بازنده را مشخص کند.

نیل ادامه داد: اشتباه ما این بود که ژاپن را مجازات نکردیم. زمانی که فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم باید فکر می‌کردیم که ممکن است در دقایقی آنها ما را جریمه کنند و گل بزنند. کاری که ما انجام ندادیم.

کاپیتان تیم ملی استرالیا درباره تاثیر این شکست برروی بازیکنان گفت: قرار نیست که در این شکست غرق شویم اما فکر می‌کنم مقابل ژاپن کار بیشتری نمی‌توانستیم انجام دهیم. هیچ یک از دو تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند و ما واقعا توانستیم به اندازه کافی فرصت ایجاد کنیم اما به هر حال پیروزی نصیب تیم ما نشد و حالا باید برای حضور در جام جهانی برزیل استارت بزنیم.

نیل در پایان گفت: بعد از آن باید تلاش کنیم تا در شرایطی که میزبان جام ملتها هستیم به مقام قهرمانی برسیم چرا که استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران می‌تواند فرصت مناسبی برای ما ایجاد کند.