ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كاظمیان: باشگاه خواسته كه در مورد اخراجم صحبت نكنم



 

كاظمیان: باشگاه خواسته كه در مورد اخراجم صحبت نكنم

 

 

او در اغلب بازی های فصل نیمكت نشین و بازیكن ذخیره بوده به همین دلیل در طول فصل چند بار با امیر قلعه نویی مشكل پیدا كرده است. البته همیشه با پادرمیانی افراد مختلف و گذشت دو طرف این مشكلات در مراحل ابتدایی حل شده اما این بار امیر قلعه نویی تصمیم گرفته او را از تیم كنار بگذارد.

 

طبق گفته منابع نزدیك به باشگاه و تیم سپاهان این دو در تمرین روز پنجشنبه سپاهان با هم جر و بحث كردند و به همین دلیل سرمربی سپاهان تصمیم به كنار گذاشتن این بازیكن گرفته است. موضوعی كه البته مجید بصیرت سرپرست تیم تلاش می كند آن را طور دیگری توضیح دهد.

 

او امروز ظهر به خبرنگار ایلنا گفت:« من چون در كلاس مربیگری بودم در تمرین روز پنجشنبه حضور نداشتم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. من فقط می دانم كه آقای قلعه نویی نام كاظمیان را در لیست ۱۸ نفره بازی امروز مقابل شاهین بوشهر قرار نداده است.فكر هم نمی كنم كه مشكل دیگری وجود داشته باشد.»

 

اگرچه سرپرست تیم سپاهان تلاش می كند این اتفاق را به نحوی مدیریت كند اما خود كاظمیان اخراجش را تایید كرده است. او در گفتگو با ایلنا خبر كنار گذاشتنش از سپاهان را تایید كرد اما گفت كه به دستور باشگاه در این مورد صحبت دیگری نمی كند:« باشگاه از من خواسته كه در این مورد مصاحبه نكنم و من هم به همین دلیل چیزی نمی گویم تا بعد از بازی با شاهین تصمیم لازم در این مورد گرفته شود.».../ایلنا


ویدیو مرتبط :
بیننده برنامه نوبت شما : از من خواسته شد به نفع مشایی صحبت کنم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت های عجیب قلعه نویی: باشگاه تراکتور مشکلات اخلاقی دارد / علیپور سکوت کند خودم افشا خواهم کرد



 

 

صحبت های عجیب قلعه نویی: باشگاه تراکتور مشکلات اخلاقی دارد / علیپور سکوت کند خودم افشا خواهم کرد

سرمربی تراکتورسازی گفت: «نتیجه گیری مهم است اما برای من اخلاق از 70 جام ارزش بیشتری دارد.»

به نقل از اوج نیوز، امیر قلعه نویی گفت: «ما بازی با راه آهن را آنالیز کرده‌ایم و دیدیم علاوه بر موقعیت‌های بیشتر، 55 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم در مجموع از بازی تیم راضی هستم اما از نتیجه هرگز.»

وی درباره مشکلات تیم اظهار داشت: «در مجموع شرایط خوبی داریم. دوسه مسئله باعث شده نتوانیم نتایج دلخواه مان را بگیریم که مهمترین آن‌ها وجود برخی مسائل اخلاقی در داخل باشگاه است که باید آن‌ها را پاک سازی کنم. اگر آقایان عزیز محمدی و علیپور برای حل این مشکل اقدام کردند که هیچ، در غیر این صورت خودمان اقدام خواهیم کرد.»

وی افزود: «مردم آذربایجان باید بدانند برخی مشکلات اخلاقی در حاشیه تیم وجود دارد که باید از بین برود. در این 15 سال که مربیگری کرده‌ام در تمام تیم‌ها سعی در اصلاح مسائل فنی و رفتاری داشتم، اما اینجا در مواردی با مشکلات اخلاقی روبرو هستم. نتیجه گیری مسئله مهمی است اما مسائل اخلاقی برای من به اندازه 70 جام ارزش دارد. برخی آقایان می‌دانند تراکتورسازی در دور برگشت امتیازهای خوبی جمع می‌کند و به همین دلیل قصد دارند با آدم‌های خود داخل باشگاه جوسازی و ایجاد حاشیه کنند.»

او ادامه داد: «مگر تراکتورسازی سال‌های قبل در چه رتبه‌ای قرار می‌گرفت که توقع قهرمانی به وجود آورده‌اند؟ تازه سال قبل آندو و کرار و نصرتی هم در این تیم حضور داشتند که امسال نیستند. برای آن‌ها جایگزین آورده‌ایم که مدتی طول خواهد کشید تا جانشین آن‌ها بتواند در تیم جا بیفتد. البته قبول دارم در برخی بازی‌ها ایرادات تاکتیکی هم داشتیم که باید برطرف شود.»

سرمربی سابق سپاهان تصریح کرد: «خیلی برای حل مسائل اخلاقی تلاش کردیم و تا حدودی توانستیم ریشه کن کنیم. مطمئنا مربی بعدی چه من باشم و چه فرد دیگری می‌تواند به طور کامل این مسائل را از بین ببرد. فعلا نمی‌خواهم علنی در این باره صحبت کنم. اگر آقایان عزیزمحمدی و علیپور می‌توانند مسئله را با سیاست خود حل کنند مشکلی نیست، ولی اگر اقدامی نکنند برای اطلاع مردم آذربایجان شفاف سازی خواهم کرد.»

مربی قهرمان 3 دوره اخیر لیگ برتر یادآور شد: «بازی تیم پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و برای این مسابقه آماده‌ایم. امیدوارم در این دیدار بچه محل قدیمی خودم حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. چرا نباشد؟ حمید برای این تیم زحمت زیادی کشیده و تیمش خوب بازی می‌کند.»

وی تاکید کرد: «بعد از نیم فصل تراکتورسازی فوتبال متفاوتی بازی خواهد کرد. بسیار بهتر شده‌ایم و به روز تر فوتبال بازی می‌کنیم. بازیکنان جدیدی به خدمت می‌گیریم و از لحاظ فنی پیشرفت زیادی خواهیم کرد، و با حل مشکلات اخلاقی تیم متفاوتی در مسابقات می‌بینید.»

قلعه نوعی درباره مسئله مربوط به کیانی عنوان کرد: «نمی‌دانم این مسئله چرا انقدر کش پیدا کرده است. من کیانی را در اختیار باشگاه قرار دادم و باشگاه هم زمانی که منافعش تامین شود او را با بازیکن دیگری معاوضه خواهد کرد.»