ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

كاشانی: در كجای فوتبال حرفه‌ای برای 14 مسابقه 205 میلیون می‌گیرند؟



 

كاشانی: در كجای فوتبال حرفه‌ای برای 14 مسابقه 205 میلیون می‌گیرند؟

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست خبری باشگاه پرسپولیس از ساعت 14:15 امروز در سالن همایش‌های شهرداری منطقه 9 و با حضور حبیب كاشانی سرپرست باشگاه، علی دایی سرمربی، محمود خوردبین سرپرست تیم و علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس آغاز شد.

 

كاشانی در این نشست صحبت‌های زیر را مطرح كرد:

* فرم AFC را 8 روز زودتر ارسال كردیم

حبیب كاشانی در مورد مقدمات حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ با توجه به اتفاقاتی كه در گذشته افتاده بود و برخی از تیم‌ها نتوانسته بودند اسامی خود به موقع ارسال كنند ما تمامی كارها را انجام دادیم. زمان قرعه‌كشی، ویزا گرفتن برای تیم‌های مهمان، اقامت آنها، محل تمرین آنها، رنگ لباس تیم، ساعت انجام مسابقات و ... كه همگی در یك فرم 46 صفحه‌ای بود مشخص كرده و برای كنفدراسیون آسیا فرستادیم. 4 نفر را نیز به كنفدراسیون معرفی كردیم كه محمود خوردبین سرپرست تیم، علیرضا مأنوسی‌فر كمیته روابط بین‌الملل، منصور بیك محمدلو مدیر رسانه‌ای تیم و رسایی مدیر بازاریابی را به AFC معرفی كردیم.

همچنین مشخص كردیم كه لباس اول و دوم تیم چیست و چه رنگی باید داشته باشد. ما بین 10 تا 12 اسفند اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهیم داد كه یا مهمان هستیم یا میزبان. بنابراین باید تمام مقدمات را فراهم می‌كردیم و با وجود آنكه 8 دیگر فرصت داشتیم تا مدارك را ارسال كنیم اما این مدارك را سریع‌تر ارسال كردیم تا وفقه‌ای در امور ایجاد نشود.

* 205 میلیون تومان بابت 40 درصد از مسابقات دریافت كردیم

كاشانی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره اینكه با توجه به اینكه مجلس تصویب كرده ریالی از بودجه دولتی برای ورزش حرفه‌ای هزینه نشود و باشگاه پرسپولیس نیز یك باشگاه دولتی است، نظرتان چیست گفت: قطعا نمایندگان محترم مجلس همه جوانب را بررسی كرده‌اند كه چنین طرحی را تصویب كردند.

باشگاه پرسپولیس یك باشگاه حرفه‌ای است و در جهت حرفه‌ای شدن گام برمی‌دارد. همانطور كه مطلع هستید در این فصل باشگاه 50 درصد از هزینه‌ها را خودش تامین می‌كند و نیمی دیگر از هزینه‌ها را دولت پرداخت می‌كند.

هزینه‌های دولت را به نصف كاهش داده‌ایم و موافق این طرح مجلس نیز هستیم اما باید توجه داشت كه پرسپولیس و استقلال فصل گذشته 3690 دقیقه فوتبال بازی كرده‌اند اما فقط یك میلیارد و 79 میلیون تومان پول دریافت كردند بنابراین اگر قرار باشد پرسپولیس و استقلال از كمك‌های دولتی استفاده نكنند، قطعا حق و حقوق خود را در فوتبال حرفه‌ای مطالبه خواهند كرد.

پرسپولیس كه در این فصل 40 درصد از مسابقات را انجام داده حدود 205 میلیون تومان دریافت كرده است. در كجای فوتبال حرفه‌ای تیمی 14 بازی انجام می‌دهد و بابت حق پخش تلویزیونی و فروش بلیت و تبلیغات فقط 205 میلیون و 800 هزار تومان دریافت می‌كند آن هم در شرایطی كه تا امروز 3 میلیارد و نیم هزینه كرده‌ایم. ما می‌توانیم در فوتبال حرفه‌ای درآمدزایی كنیم و به آنچه كه در سال 2011 قرار است از سوی كنفدراسیون آسیا برسیم، دست پیدا ‌كنیم. صد میلیون تومان بابت بلیت فروشی گرفته‌ایم و مابقی را نیز از تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی دریافت كرده‌ایم. قطعا فصل آینده پرسپولیس می‌تواند تمامی هزینه‌های خود را تامین كند.

* نامه‌ای برای جذب عمادرضا به باشگاه الزمالك ارسال می‌كنیم

كاشانی در مورد جذب عمادرضا گفت: تاكنون عمادرضا دو بار با باشگاه پرسپولیس مذاكره داشته و ایشان درخواست داشتند كه این مذاكرات خارج از محیط باشگاه باشد اما من این مسئله را نپذیرفتم و در باشگاه با عمادرضا مذاكره كردیم. این مهاجم یك هفته دیگر با الزمالك مصر قرارداد دارد و خودش قرار بود رضایت‌نامه‌اش را بگیرد اما شب گذشته مدیربرنامه‌های ایشان از كانادا با من تماس گرفت و گفت با توجه به اینكه دریافت رضایت نامه باید از طریق سیستم فیفا باشد ما نامه‌ای را از طریق فدراسیون فوتبال برای باشگاه مصری ارسال خواهیم كرد تا رضایتنامه او صادر شود و بتواند در زمان مقرر برای پرسپولیس بازی كند. عمادرضا را كادر فنی انتخاب و به باشگاه معرفی كرده و ما نیز برای جذب او اقدام خواهیم كرد.../فارس


ویدیو مرتبط :
نتیجه فوتبال ایران و آمریكا در كجای قرآن آمده ؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: فوتبال 120 - بخش فان (14)


طرفداری: