ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قوی سپید در آستانه سقوط به مرداب انزلی



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,ملوان بندرانزلی

ملوان بندرانزلی فصل پانزدهم را بسیار خوب آغاز کرد. با وجود باخت به استقلال در هفته دوم، آنها تا پایان هفته چهارم 7 امتیاز کسب کرده بودند و تنها یک امتیاز از میانگین امتیاز برای قهرمانی عقب بودند.

به گزارش بانک ورزش، رفته رفته شوک حضور قلعه نویی در این تیم از بین رفت و تاکتیک های استیلی نیز تنها همان دو هفته ابتدای حضورش – هفته سوم مقابل استقلال اهواز و هفته چهارم مقابل نفت تهران – جواب داد که توانست چهار امتیاز کسب کند و سپس باخت های متوالی این تیم شروع شد. قطعا هواداران قوی سپید انزلی تصور نمی کردند تیم شان که دو برد در سه بازی ابتدایی کسب کرده بود به این وضعیت دچار شود که برای فرار از منطقه سقوط بجنگند.

ملوان اکنون با 21 امتیاز از 21 بازی در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد و شیوه بازی این تیم هم نشانی از لیگ برتری بودن ندارد. مدیران تیم با پافشاری در حفظ استیلی تنها به بدتر شدن وضعیت کمک کردند. آنها به تصور اینکه حمایت از استیلی مانند حرکتی است که ذوبی ها برای یحیی و پرسپولیسی ها برای برانکو انجام دادند، تا به امروز از این مربی حمایت کردند تا اینکه خود استیلی برای اینکه سقوط به لیگ یک در کارنامه اش ثبت نشود، عطای کار را به لقایش بخشید و استعفا کرد.

هواداران ملوان البته فراموش نخواهند کرد که کدام مربی پایه گذار وضعیت کنونی تیم محبوب شان بوده است و استعفا در چنین وضعیتی فقط استیلی را در انزلی منفورتر از قبل خواهد کرد.

اعضای هیات مدیره ملوان که تا این هفته در درآمدزایی و جذب اسپانسر موفقیتی نداشتند حالا برای انتخاب سرمربی دور هم جمع می شوند و جلسات متعددی برگزار می کنند. رضاییان، مدیرعامل جنوبی این تیم هم که تمام تلاشش را برای نرفتن تیم به حاشیه و اعتصاب نکردن بازیکنان به کار بسته بود – که الحق با دستان خالی در این کار موفق بود – حالا چشم انتظار حرکتی مثبت از سوی اعضای هیات مدیره است.

خبرهای رسیده از انزلی نشان می دهد محمد احمدزاده و فرهاد پورغلامی با مدیران تیم به توافق نرسیده اند و حالا آنها به سراغ گزینه سوم رفته اند. گزینه ای که او هم ایرانی است اما اینکه به کار این تیم بیاید یا خیر را کسی نمی داند. قطعا مربی برای نتیجه گرفتن ابزارهای خاص خود را می خواهد که یکی از این ابزارها، مالی است. بازیکنان وقتی از نظر مالی در آرامش نباشند و فکرشان فقط به بیرون از زمین و مشکلات خانوادگی شان باشد، نمی توانند با بهترین مربی هم نتیجه بگیرند. مدیران ملوان اگر نتوانند هرچه زودتر برای این باشگاه پول بیاورند، این تیم هم به سرنوشت برق شیراز محبوب دچار خواهد شد. تیمی که با سومدیریت شیرازی ها نابود شد و هیچ اثری از آن در فوتبال ایران نیست

 

اخبار ورزشی - بانک ورزشی


ویدیو مرتبط :
قوی سپید انزلی با طرفداران در اکباتان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوی سپید انزلی دوباره پر گشود/ ششمین شکست پیاپی راه‌آهن



اخبار,اخبار ورزشی ,رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ملوان و راه‌آهن با برتری پرگل ملوان بندر انزلی به پایان رسید.

به گزارش فارس، تیم‌های ملوان و راه‌‌آهن از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 امروز به میزبانی انزلی و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

فرزاد حاتمی در دقیقه 8 این دیدار گل اول ملوانی‌ها در نیمه اول را به ثمر رساند. در دقیقه 39 نیز پژمان نوری، کاپیتان ملوان روی پاس زیبای حاتمی با امیر عابدزاده، گلر حریف تک به تک شد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. نوری در دیدار هفته گذشته ملوان مقابل پرسپولیس نیز تک گل 3 امتیازی ملوان را به ثمر رسانده بود.

در نیمه دوم نیز ملوان در حالی که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین بار روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کرده بود در دقیقه 55 یک بار دیگر توسط رضا اعتمادی به گل رسید.

محمد جمشیدی، داور این دیدار به محسن یوسفی، رضا اعتمادی، پژمان نوری و فرزاد حاتمی از ملوان و محمد ستاری از راه‌آهن کارت زرد نشان داد.

راه‌آهن با این شکست ششمین شکست پیاپی را متحمل شد و با 16 امتیاز به قعر جدول رسید و از سوی دیگر ملوان با دومین برد متوالی با 18 امتیاز تا رده سیزدهم جدول صعود کرد.

اخبار ورزشی - فارس