ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قول سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل تیم‌ملی فوتبال/کی‌روش: وزارت ورزش و جوانان را با امید ترک می‌کنیم



مشکل تیم‌ملی فوتبال ,تیم‌ملی فوتبال

قول سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل تیم‌ملی فوتبال

سرپرست وزارت ورزش و جوانان به مردم ایران قول داد تا تیم ملی بدون مشکل آماده حضور در جام‌جهانی شود.

 رضا صالحی‌امیری پس از پایان جلسه با علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه مشکلاتی که در تیم ملی وجود داشت، بررسی و تصمیم‌های لازم گرفته شد.

وی افزود: در این جلسه به صورت جدی از فدراسیون فوتبال که زحمات زیادی کشیده است قدردانی و حمایت صورت گرفت و همچنین حمایت و تقدیر خود را از کارلوس کی‌روش که تلاش‌های زیادی را برای موفقیت تیم ملی انجام داد به او اعلام کردیم.

 

به هر حال تا پیش از این مشکلات مالی وجود داشت که در این جلسه به توافق رسیدیم که این مشکلات حل شود و اکنون می‌توانیم به مردم بگوییم که تیم ملی ایران برای حضور در جام‌جهانی مشکلی ندارد.

 

مشکل تیم‌ملی فوتبال ,تیم‌ملی فوتبال
کی‌روش: وزارت ورزش و جوانان را با امید ترک می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید جلسه خوبی در وزارت ورزش و جوانان داشته و آنجا را با امید ترک کرده است.

 کارلوس کی‌روش بعد از پایان جلسه در وزارت ورزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کفاشیان صحبت‌های شفافی در این جلسه مطرح کرد. امروز جلسه‌ مثبتی داشتیم و امیدوارم بتوانیم از این به بعد برنامه‌ها را بهتر پیش ببریم. قرار شده کفاشیان کارهای اصلی را انجام دهد.

سرمربی تیم ملی افزود: من به گفته‌های وزیر ورزش و کفاشیان اشاره می‌کنم. امروز دفتر وزارتخانه را با امید ترک می‌کنیم و امیدوارم برنامه‌های خوبی داشته باشیم تا در نهایت موفقیت جام‌جهانی از آن ما باشد. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تیزر وزارت ورزش و جوانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در حکمی از سوی صالحی امیری/ امیدوار رضایی مشاور سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد



امیدوار رضایی , مشاور سرپرست وزارت ورزش و جوانان

در حکمی از سوی صالحی امیری/ امیدوار رضایی مشاور سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد

امیدوار رضایی به عنوان مشاور سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حکمی دکتر امیدوار رضایی را به سمت مشاور خود برگزید.

در حکم رضایی آمده است:
جناب آقای دکتر امیدوار رضایی

نظر به تعهد و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور اینجانب منصوب می‌شوید.

انتظار دارم علاوه بر سایر امور محوله با بهره‌گیری از آراء و نظرات متخصصان و کارشناسان ذیربط در اجرای امر ذیل اهتمام ورزید:

-تدوین پیش‌نویس لایحه قانون جامع جوانان و ورزش مشتمل بر اهداف وظایف وزارتخانه، تقسیم کار ملی و حوزه جوانان و رویکردهای ورزش در زمینه همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و پرورشی در بین دستگاه‌های ذیربط و سایر موارد مرتبط

- تجمیع امور مربوط به سیاست‌های اصل 44 و ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در قالب ستاد مستقل به منظور کاهش تصدی گری واگذاری اماکن و امور مرتبط به نحوی که مشارکت بخش‌های غیر دولتی، هیئت‌های ورزشی، تعاونی، باشگاه‌ها، قهرمانان، پیشکسوتان و سایر افراد حقیقی و حقوقی را شامل گردد.

بدیهی است کلیه معاونت‌ها، مدیران و مشاوران وزارتخانه در اجرای این موارد و سایر امور محوله نهایت همکاری را معمول خواهند داشت.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان آرزومندم./فارس