ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمان جهان از شکست مقابل قهرمان جام ملت‌های آسیا گریخت



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار دیدارهای دوستانه فوتبال

تیم ملی فوتبال آلمان در دیداری دوستانه در دقایق پایانی از شکست مقابل قهرمان جام ملت‌های آسیا گریخت.

در ادامه دیدارهای دوستانه فوتبال در سایر نقاط مختلف جهان، تیم ملی فوتبال آلمان در کایزرسلاترین و در ورزشگاه فریتز والتر میزان استرالیا بود و به تساوی دو بر دو رسید.

در این دیدار ابتدا مارکو رویس در دقیقه 17 ژرمن‌ها را پیش انداخت اما در ادامه ترویسی در دقیقه 40 بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم کانگوروها که موفق شده بودند قهرمانی جام ملت‌های آسیا را در ماه‌های گذشته کسب کنند توسط جنیاک در دقیقه 50 به گل رسیدند و این گل و برتری تا دقیقه 81 پابرجا بود اما لوکاس پودولسکی در دقیقه 81 موفق شد دروازه زردپوشان را باز کند تا در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یابد.

در دیگر دیدار دوستانه برگزار شده تیم ملی دانمارک با نتیجه سه بر دو آمریکا را مغلوب کرد.

بندتنر در دقایق 33، 83 و 90 موفق به هت‌تریک برای دانمارک شد و آلتیدور در دقیقه 19 و یوهانسون 66 گلزنان آمریکا بودند.

 

اخبارورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
استرالیا قهرمان جام ملت های آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال جام باشگاههای جهان: شكست سنگین الوحده مقابل قهرمان آسیا



 

 

 

فوتبال جام باشگاههای جهان: شكست سنگین الوحده مقابل قهرمان آسیا

 

تیم 'سئونگنام ایلهوا چونما' از کره جنوبی که قهرمانی آسیا را یدک می کشد ، شنبه شب موفق شد الوحده از امارات را با شکستی سنگین مواجه کند.

در این دیدار که از سری مسابقات جام باشگاههای جهان در ورزشگاه ال زاید شهر ابوظبی برگزار شد ، تیم کره ای توانست با نتیجه چهار بر یک الوحده را شکست دهد.

تیم الوحده در اولین بازی خود موفق شده بود نماینده اقیانوسیه را شکست دهد و به مرحله دوم مسابقات جام باشگاههای جهان راه یابد .

در این دوره از مسابقات تیم های اینتر میلان قهرمان اروپا و ''اینترناسیونال '' قهرمان آمریکای جنوبی حضور دارند .

در بازیهای جمعه شب نیز تیم مازیمبی از جمهوری کنگو قهرمان قاره آفریقا اولین شگفتی این بازیها را رقم زد و ''پاچوکا'' از مکزیک و قهرمان آمریکای جنوبی و شمالی شکست داد.

مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان از روز پنجشنبه آغاز شده و به مدت یک هفته به طول می انجامد .