ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمانی همزمان دو خواهر اصفهانی در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان



مسابقات ووشوی قهرمانی جهان , ووشو

رکورد تازه‌‌ای در ورزش ایران به وقوع پیوست/قهرمانی همزمان دو خواهر اصفهانی در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان

با قهرمانی الهه و شهربانو منصوریان رکورد تازه‌ای در ورزش ایران رقم خورد و دو خواهر در یک روز و در رشته ووشوی قهرمانی جهان را تجربه کردند.

پیش از ظهر امروز  مسابقات ووشوی قهرمانی جهان به میزبانی مالزی برگزار شد و دو ووشوکار بانوی اصفهانی به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کردند. الهه منصوریان در وزن 52- کیلوگرم نخستین سانداکار ایرانی بود که به مدال طلا دست پیدا کرد.

در ادامه این مسابقات شهربانو منصوریان که به فینال وزن 75 کیلوگرم رسیده بود، موفق شد با شکست حریف کانادایی به مدال طلا دست پیدا کند.

خواهران منصوریان در حالی در مسابقات جهانی به طور همزمان مدال طلا کسب کردند که چنین اتفاقی در تاریخ ورزش کشورمان بی‌سابقه است.

این دو خواهر سابقه حضور در دوره گذشته مسابقات جهانی نیز حضور داشتند، اما در این رقابت‌ها شهربانو به مدال طلا رسید و الهه از مدال طلا بازماند و به مدال برنز رسید.

مریم هاشمی در وزن 65 کیلوگرم به مصاف حریف فرانسوی خود رفت که در پایان موفق به شکست وی شد و مدال طلای خود را قطعی کرد.

مسابقات ووشوی قهرمانی جهان فردا در فینال بخش ساندای مردان هم برگزار و به پایان می‌رسد که در آن بخش نیز ایران سه نماینده دارد که برای رسیدن به طلا مبارزه می‌کنند.

این مسابقات هم‌اکنون در جریان است.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
فرشاد عربی مدال نقره ووشوی قهرمانی جهان را کسب کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات كاراته قهرمانی جهان /روحانی مقابل صربستان تن به شكست داد



 

برنامه هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد

 

 

قهرمان وزن 60- كیلوگرم جهان از ایران در دور اول مسابقات صربستان تن به شكست داد.به گزارش خبرگزاری فارس، حسین روحانی كه 4 مدال جهانی را در كارنامه خود دارد در همان دور اول درحالی‌كه شروعی بسیار خوبی داشت و توانست یك امتیاز از حریف خود بگیرد با نتیجه 3 بر 2 مقابل نماینده كشور میزبان تن به شكست داد.

 

حالا روحانی باید منتظر راهیابی صربستان به فینال باشد تا بتواند به كارش در جدول بازنده ها برای كسب مدال برنز ادامه دهد.../فارس