ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمانی نوشاد عالمیان در تور جهانی پینگ‌ پنگ آلمان



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قهرمانی نوشاد عالمیان در تور جهانی پینگ‌ پنگ آلمان

رقابت های پینگ‌پنگ زیر 21 سال تورجهانی آلمان با قهرمانی نوشاد عالمیان به پایان رسید.

به گزارش ایسناو به نقل از پایگاه خبری تنیس روی میز ، نوشاد عالمیان با شکست "عمر عصار" به دومین عنوان قهرمانی رده سنی زیر 21 سال تورهای جهان در سال 2012 دست یافت.

عالمیان در فینالی نفس گیر موفق شد چهار بر دو حریف مصری خود را مغلوب کند و جایزه 1680 دلاری را به خود اختصاص دهد. عالمیان دو گیم نخست را 11-7 و 11-9 به حریف واگذار کرد ولی در چهار گیم بعدی با امتیازهای 11-9 ، 11-8 ، 11-6 و 13-11 برنده شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. با این پیروزی شمار بردهای عالمیان مقابل عمر عصار به عدد پنج رسید.

نوشاد عالمیان در تور جهانی کویت نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
مسابقات پینگ پنگ دیدنی از نوشاد عالمیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوشاد عالمیان قهرمان تور جهانی آلمان شد


نوشاد عالمیان در دیدار نهایی رده سنی امیدهای تور جهانی آلمان حریف مصری خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. باشگاه خبرنگاران: نوشاد عالمیان در دیدار نهایی رده سنی امیدهای تور جهانی آلمان حریف مصری خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

نوشاد عالمیان در دیدار نهایی رده سنی امیدهای تور جهانی آلمان حریف مصری خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

عالمیان در دیدار نهایی رده سنی امید تور جهانی پینگ‌ پنگ آلمان برابر عمر عصار قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست داد تا دومین قهرمانی خود در رده سنی امیدها را کسب کرد.

نوشاد عالمیان قهرمان تور جهانی آلمان شد