ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قهرمانی در جام جهانی تنها با یک دقیقه بازی +عکس




 اخبار ورزشی - قهرمانی در جام جهانی تنها با یک دقیقه بازی +عکس

مارچلو تروبیانی (Marcelo Trobbiani) هافبک 31 ساله تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از اینکه در دقیقه 89 فینال جام جهانی 1986 وارد زمین شد، توانست رکورد کوتاه‌ترین زمان بازی در جام جهانی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قهرمانی در جام جهانی با تلاش بسیار زیاد همراه است اما در طول تاریخ تنها یک بازیکن بوده است که با یک دقیقه بازی کردن توانسته است قهرمانی را تجربه کند.

 

اخبار,اخبارورزشی,جام جهانی

 

مارچلو تروبیانی (Marcelo Trobbiani) هافبک 31 ساله تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از اینکه در دقیقه 89 فینال جام جهانی 1986 وارد زمین شد، توانست رکورد کوتاه‌ترین زمان بازی در جام جهانی را به نام خود ثبت کند و با همان یک دقیقه بازی قهرمان جهان شد.

وی در دیدار فینال جام جهانی 1986 بین آرژانتین و آلمان غربی، اولین و تنها حضور در این مسابقات را تجربه کرد و یک دقیقه به پایان بازی به جای خورخه بروچاگا زننده گل سوم و پیروزی بخش آرژانتین به میدان آمد و در قهرمانی تیم ملی کشورش سهیم شد؛ تنها تماس وی با توپ یک پاس پشت پا بود!
 اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی آمریکا پس از قهرمانی در جام جهانی بسکتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقبال جالب یک باشگاه از ملی پوشی که حتی 1 دقیقه در جام جهانی بازی نکرد+ عکس



اخبار,اخبارورزشی,بیت آشور
 اخبار ورزشی - استقبال جالب باشگاه ملی پوشی که حتی 1 دقیقه در جام جهانی بازی نکرد+ عکس

صفحه اینستاگرام باشگاه ونکوور وایت کپس از بازگشت مدافع ایرانی خود استقبال کرد.

به گزارش جام نیوز، استین بیت آشور كه همراه با تیم ملی ایران جام جهانی 2014 را پشت سر گذاشت، حالا دوباره به تمرینات باشگاه خود یعنی ونكوور وایت كپس برگشته است. همین مسئله بهانه ای شد تا این باشگاه در صفحه رسمی رسمی اینستاگرام خود از بازگشت بیت آشور استقبال كند.

اینستاگرام ونكوور با انتشار این عكس نوشته است: «ببینید چه كسی از برزیل برگشته است! به تیم خوش آمدی استیون بیت آشور.»

جالب اینجاست كه حضور دوباره این مدافع ایرانی برای ونكووری ها خوش یمن هم بود. این تیم روز گذشته به مصاف سیاتل رفت و موفق شد در حضور 90 دقیقه بیت آشور با نتیجه 1 بر صفر به پیروزی برسد. ونكوور وایت كپس در حال حاضر با 25 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.

اخبار,اخبارورزشی,بیت آشور

 اخبار ورزشی -  جام نیوز