ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قنبرزاده: سعیدلو با انتقال نفت تهران به اراك مخالف است



 

 

 

قنبرزاده: سعیدلو با انتقال نفت تهران به اراك مخالف است

 

تا امروز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند

قنبرزاده: سعیدلو با انتقال نفت تهران به اراك مخالف است

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: رئیس سازمان تربیت بدنی با انتقال این تیم به اراک مخالف است.

قنبرزاده در مورد سرانجام انتقال تیم نفت تهران به استان مرکزی گفت: تا امروز مطلبی برای انتقال نفت به ما ابلاغ نشده و از سوی وزارتخانه نیز مصوبه ای به ما اعلام نشده است و بازیکنان کار خودشان را انجام می دهند. قبل از هر چیز به آرامش نیاز داریم. بازیکنان نیز نامه ای به کفاشیان نوشتند و ایشان اعلام کردند تیم نفت کار خودش را انجام می دهد.

وی گفت: علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی گفته اند بهتر است تیم ها از پایه در شهرهای خودشان کار کنند و ایشان هم با انتقال تیم نفت مخالف هستند.


ویدیو مرتبط :
حمایت آقای قنبرزاده مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران از امیر عباس جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی نفت با تهران و انتقال به اراک


در حالی که تیم فوتبال نفت پس از ماندن در تهران فصل موفقی را در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر پشت سرگذاشت و شانس آسیایی شدن دارد، برخی مسئولان با نفوذ اراکی مقیم تهران کار انتقال این تیم به استان مرکزی را تمام کردند!

مهر : در پایان رقابت‌های فصل دهم لیگ برتر و در شرایطی که بحث انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان‌  ها داغ بود، رایزنی‌های زیادی برای انتقال تیم نفت به اراک صورت گرفت و برخی نمایندگان مجلس نیز وارد ماجرا شدند تا در نهایت مسئولان وزارت نفت با این انتقال موافقت کنند.

البته این انتقال در شرایطی رنگ واقعیت به خود قرار گرفت که مصوبه دولت نیز برای رفتن نفت به اراک پیوست همه تلاش‌های پشت پرده برخی مسئولان و دست اندرکاران اراکی شد و در نهایت تصمیم بر این شد که این تیم به استان مرکزی منتقل شود اما در آخرین روزهای قبل از شروع لیگ یازدهم ناظر فدراسیون فوتبال در بازدیدی که از امکانات اراک داشت تاکید کرد زیر ساخت‌های لازم برای فعالیت نفت در اراک وجود ندارد.

پس از رد صلاحیت شدن اراک از نظر نداشتن زیرساخت‌ها برای فعالیت نفت در این شهر، غلامرضا شاه کرمی در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: طبق هماهنگی‌ها و تعامل‌های به وجود آمده بین مسئولان وزارت نفت و استان مرکزی و به خاطر اینکه تیم فوتبال نفت یک سرمایه‌‎ ملی محسوب می‌شود، مقرر شد فعلا فعالیت‌های این تیم در تهران پیگیری شود.

  مدیرکل ورزش وزارت نفت همچنین تاکید کرد: قطعا زمانیکه بستر مناسب برای انتقال تیم فوتبال نفت تهران بوجود آید، ما در راستای اجرای مصوبه هیئت دولت، این تیم را به استان مرکزی منتقل خواهیم کرد.

حالا پس از گذشت چند ماه از آن ماجرا مسئولان ورزش استان مرکزی زیرساخت‌های لازم برای فعالیت نفت در این استان را فراهم کرده‌اند و با استفاده از توانایی برخی افراد مسئول با نفوذ اراکی مقیم مرکز، توانستند مجوز نهایی را بگیرند تا کار انتقال نفت به استان مرکزی قطعی شود و این تیم روزهای پایانی حضورش در تهران را سپری کند.

طی روزهای گذشته معاون استاندار و رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی با تهیه مدارک و مستندات مربوط به فصل گذشته رایزنی‌های لازم با مسئولان وزارت نفت را انجام دادند و تایید نهایی برای انتقال نفت به استان‌شان را گرفتند.

البته در این میان گفته می‌شود برخی مسئولان ورزش نفت هم تمایل زیادی برای انتقال این تیم به اراک دارند و تلاش‌هایی را هم در این راستا کرده‌اند. هرچند نفت به عنوان یک باشگاه خصوصی معرفی شده اما هنوز از پول دولت ارتزاق می‌کند و ظاهرا قرار است در صورت انتقال به اراک نیز بازهم به طور غیرمستقیم وزارت نفت هزینه این تیم را پرداخت کند.