ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد



 

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «متاسفانه به این عادت کرده‌ایم که پس از یک برد حواشی به سراغمان بیاید و این بار حاشیه سازان از قطعیت حضور من در استقلال خبر بدهند.»

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، امیر قلعه نویی درباره شایعه مذاکره 6 ساعته خود با علی فتح الله زاده و عقد قرارداد داخلی با استقلال برای حضور در این تیم در فصل آینده اظهار داشت: «من مدت‌هاست فتح الله زاده را ندیدم ولی برایم قابل پیش بینی بود وقتی یک برد بیاوریم این شایعات منتشر شود.»

وی افزود: «حالا اگر هم با فتح الله زاده دیداری داشته باشم ارتباطی به پیوستنم به استقلال ندارد. من با تراکتورسازی قرارداد قلبی دارم و به تعهدم با این تیم پایبندم.»

قلعه نویی از اظهار نظر درباره احتمال حضورش در فصل آینده در استقلال خودداری کرد و تاکید داشت: «تمام فکر و ذکرم به موفقیت تراکتور سازی است و آن چیزی که در حال حاضر از این تیم می‌بینید هنوز 40 درصد از ایده‌آل‌های من محسوب می‌شود و در نیم فصل دوم چهره متفاوتی را از نماینده تبریز در لیگ برتر خواهید دید.»


ویدیو مرتبط :
فحش قلعه نویی به هاشم بیک زاده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده: تلاش می کنیم فرهاد را نگه داریم / شایعه درگیریم با دوست قلعه نویی کذب محض است



 

فتح الله زاده: تلاش می کنیم فرهاد را نگه داریم / شایعه درگیریم با دوست قلعه نویی کذب محض است

 

مدیرعامل استقلال تأکید کرد که با هیچ کس درگیری فیزیکی نداشته است.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، بعد از بازی استقلال و نفت شایعه شده بود که رضا قاسمی یکی از یاران همیشگی امیر قلعه نویی در اردوی استقلال و قبل از بازی با نفت حاضر بوده و با فتح الله زاده، درگیر شده است. حتی شایعات غیر رسمی خبر از درگیری فیزیکی می داد. شایعه ای که البته صحت نداشته است.

مدیر استقلال در این باره گفت: «راستش من وقتی به اردو رفتم دیدیم اطراف تیم خیلی شلوغ است و از مسئولان خواستم که کمی اطراف تیم را خلوت کنند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا خودش دست به کار شده و با قاسمی برخورد فیزیکی داشته؟ با خنده پاسخ داد: «من و مشت؟ نه بابا، سری که از من مشت بخورد روی گردن نمی ماند! کل ماجرا همانی بود که گفتم. به هرحال این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و بچه ها آرامش می خواستند. بردن برابر نفت و قهرمانی نیم فصل اهمیتی ویژه برای مان داشت که باید حتما پیروزش می شدیم و قهرمانی مطلق نیم فصل را کسب می کردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.»

فتح الله زاده ادامه داد: «واقعا از بچه ها برای اینکه در نیم فصل به رغم همه مشکلات از دل و جان مایه گذاشتند تشکر می کنم و امیدوارم با همین اقتدار تا پایان فصل ادامه بدهیم و بتوانیم باعث خوشحالی هواداران خوب مان با موفقیت های متوالی در هر 3 جام پیش رو، باشیم.»

مدیر استقلال درباره خبر جدایی فرهاد مجیدی اظهار داشت: «او با من حرف زد و گفت دوری از دخترش "تیام" برایش سخت شده و نمی تواند او را تنها بگذارد. فرهاد خودش عاشق استقلال است و برای موفقیت تیم، همه جور فداکاری را انجام می دهد. او از ما خواست تا اگر امکان داشته باشد برود و در کنار فرزندش باشد. او به خاطر مسائل مالی نمی خواهد برود و تنها دلیلش بودن در کنار فرزندش است. البته قرار شده تا امروز جلسه ای با هم داشته باشیم. تمام تلاشم این است که بتوانم قانعش کنم که از جمع ما جدا نشود اما به هر حال وقتی پای فرزندش در میان باشد، خیلی سخت است که بخواهیم وادارش کنیم بماند. با این وجود تمام تلاشم را می کنم تا برای دل هواداران، بتوانم فرهاد را راضی کنم در کنار ما بماند.»