ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی:نکونام از این اخلاق‌ها ندارد عمدا 3 اخطاره شود!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قلعه‌نویی در جمع دوربین‌های تلویزیونی:

نکونام از این اخلاق‌ها ندارد عمدا 3 اخطاره شود/ راهکار قانونی برای کمک به استقلال وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن بی‌اطلاعی از دادن اخطار به نکونام گفت: او در یکی از بهترین تیم‌های اروپا بازی کرده و از این اخلاق‌ها ندارد که عمدا سه کارته شود.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پایان نشست خبری در حالی که با دوربین‌های تلویزیونی صحبت می‌کرد در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خدا را شکر که از یک بازی سخت 3 امتیاز گرفتیم و تصور می‌کنم نسبت به نیم‌فصل اول تا این هفته 3 امتیاز بیشتر گرفته باشیم. خوشحالم که به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم و تعجب می‌کنم که مس کرمان نسبت به بازی گذشته چقدر تغییر کرده است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص فرهاد مجیدی و پایان بحث کاپیتانی در این تیم اظهار داشت: مجیدی جزء سرمایه‌های استقلال است و مردم خواستند که او بیاید و ما هم به نظر آنها احترام گذاشتیم. این بحث کاملا حل شده و دیدید که جباری با یک حرکت اخلاقی بازوبند را به مجیدی داد. در زمان من محمود فکری و علیرضا منصوریان خداحافظی کردند و اگر زمان اجازه دهد دوست داریم که مجیدی هم این کار را انجام دهد البته اگر او آماده باشد با ما خواهد بود و اگر نه دوست داریم در یک شرایط خوب با پیراهن استقلال خداحافظی کند.

خبرنگاری پرسید چرا مجیدی با او مصاحبه نمی‌کند که قلعه‌نویی گفت این را از خودش سوال کنید.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که ظاهرا عمران‌زاده هفته گذشته از نیمکت‌نشینی ناراحت بود و پس از پایان جام حذفی این موضوع را اعلام کرد گفت: من چنین چیزی را نشنیدم ضمنا عمران‌زاده امروز 3 کارته بود.

یکی دیگر از خبرنگاران از سرمربی استقلال سوال کرد نکونام در دقیقه 90 کارت زرد گرفت که به انزلی نیاید و قلعه‌نویی پرسید مگر نکونام کارت زرد گرفته است؟ یعنی برای بازی آینده 3 کارته شده است. من این موضوع را نمی‌دانستم اما نکونام سال ها در یکی از بهترین تیم‌های اروپایی بازی کرده و از این اخلاق‌ها ندارد ضمن آنکه من به همه گفته‌ام که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

وی در خصوص اینکه چرا اینقدر به داوران در طول بازی اعتراض می‌کرد گفت: به نظر من این بازی باید دو اخراجی می‌داشت و یکی از خطاها روی برهانی بسیار سنگین بود و داور از کنار این صحنه به راحتی گذشت.

خبرنگاری از قلعه‌نویی در خصوص مشکل گلزنی استقلال سوال کرد که وی پاسخ داد: من اعتقاد دارم آمار گلزنی ما بالا رفته و تغییراتمان به شکلی شده است که علاوه بر بازی زیبا خوب گل می‌زنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال گفت: شب گذشته پاداشی به ما پرداخته شد و فتح‌الله‌زاده هم خیلی تلاش می‌کند اما یکسری تعهدات وزارت ورزش در قبال ما دارد که البته قول داده‌اند مشکلات را حل کنند. 98 درصد تیم‌ها دولتی هستند و یک سری راهکارهای قانونی وجود دارد که بتوان به تیم‌های دولتی کمک کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه آرش برهانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال شده است گفت: او یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده که اگر قدر خودش را بداند بهتر هم خواهد شد.

برهانی:‌خوشحالم که رکورد زدم و دل هوداران شاد شد/امیدوارم در دربی گل بزنم

مهاجم تیم استقلال گفت: خوشحالم که رکورد زدم و باعث خوشحالی هواداران شدم.

به گزارش فارس، آرش برهانی پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر مس عنوان کرد: بازی خوب و حساب شده‌ای انجام دادیم دو گل به ثمر رساندیم و از آن به خوبی دفاع کردیم و در پایان توانستیم تیم خوب مس را شکست دهیم.

وی در مورد گل‌هایی که در این دیدار به ثمر رساند تصریح کرد: توپ‌هایم در این بازی به گل تبدیل شد. در بازی‌های قبلی توپ‌هایم از کنار دروازه رد می‌شد و شاید با اختلاف بیشتری اما این بار توپ‌هایم به گل تبدیل شد. 

مهاجم استقلال در مورد دربی گفت: در دربی گل سه امتیازی زده‌ام امیدوارم در ملوان بتوانم گلزنی کنم و در ادامه در دربی بتوانم به این روند ادامه دهم.

برهانی در مورد دستیابی به عنوان بهترین گلزن استقلال یادآور شد: بسیاری از این امر خوشحالم و امیدوارم با گل‌های خود دل هواداران را شاد کنم.

وی در مورد اینکه آیا رکورد گلزنی در لیگ را شکسته، یادآور شد: فکر می‌کنم باید 3-4 گل دیگر به ثمر برسانم. خوشحال می‌شوم با این گل‌ها باعث موفقیت استقلال شوم./فارس


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی و نکونام آشتی کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به شکایت قلعه نویی از نکونام



اخبار,اخبارورزشی,شکایت قلعه نویی از نکونام


 اخبار ورزشی - قلعه نویی نمی تواند نکونام را دادگاهی کند!

سرمربی استقلال امروز اعلام کرده بود که از طریق وکیلش دنبال شکایت از نکونام به مراجع قضایی است.

به گزارش جام نیوز،  امیر قلعه نویی نمی تواند از نکونام در مراجع قضایی شکایت کند.

در شرایطی که سرمربی استقلال گفته بود که از طریق وکیلش به دنبال شکایت از کاپیتان تیم ملی است، سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می گوید که اختلاف امیر و نکونام باید در جای دیگری غیر از مراجع قضایی حل شود.


اکبر محمدزاده به خبرگزاری کاپ گفته: برابر بادستورالعمل فیفا باید اینگونه مسائل در خود جامعه فوتبال رسیدگی شود. به عبارت دیگر استقلالی ها نمی  توانند این شکایت تسلیم مراجع قضایی کنند.
اخبار ورزشی -  جام نیوز