ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: نمی گویم خبرنگاران پاک نیستند اما...!/دایی:نمی‌دانم قضاوت ترکی تعمدی بود یا نه؟!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

داوری ها علیه استقلال است/کلمه به کلمه جلسه محرمانه را منتشر کردند

قلعه‌نویی: نمی گویم خبرنگاران پاک نیستند اما...!/رحمتی بهترین گلر آسیا است

 سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌گویم که جامعه خبرنگاری ناپاک است اما برخی قلم شان آنطور نیست که حق را انعکاس دهند.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر راه آهن در نشست خبری اظهار داشت: تسلیت می‌گویم درگذشت رضا داودی دروازه‌بان خوب خوزستانی و استقلال اهواز را در مورد بازی می‌گویم الان که بردیم. اگر سازمان لیگ عدالت را رعایت می‌کرد و از همه نیروهای خودمان استفاده می‌کردیم 70 دقیقه خوب بازی می‌کردیم. فوتبال خوب و شناوری را ارایه کردیم. در مالکیت و ارسال توپ خوب بودیم و باید به همه تبریک بگویم. رقبا برده بودند و متاسفانه چند هفته‌ای است یک بازی علیه ما شروع کرده‌اند. داوری علیه ما است و از بیرون برنامه ریزی می‌کنند. امروز 2 پنالتی برای ما گرفته نشد و گل حنیف عمران زاده هم درست بود. کارشناسان بگویند روی موسوی پنالتی شد یا نه؟

سرمربی استقلال تاکید کرد: سه بازی است که با ما این گونه رفتار می‌شود. بازی خوب بود و هوادار لذت برد و راه آهن لایه دفاعی داشت اما هیچ موقعیتی نداشت. به سید مهدی رحمتی تبریک می‌گویم که بهترین گلر آسیاست.در یک صحنه خیلی خوب با یک عکس العمل خوب تیم ما را نجات داد و در مجموع عملکردش را ستایش می‌کنم.

وی افزود: ملی‌پوشان خسته بودند و می‌خواستم به خسرو حیدری و مجتبی جباری استراحت بدهم اما نشد. ما مشکل مالی داریم، فتح‌آلله‌زاده زحمت می‌کشد. 25 بازی کردیم اما فقط 30 درصد پول بازیکنان پرداخت شده است. باید به ما کمک شود تا مشکلات حل شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا به استقلال مدنظرش رسیده یا نه، گفت:پیش از این 2 ایراد داشتیم؛ رو به جلو نبودیم و سرعت هم نداشتیم اما اکنون خوب شده‌ایم. اوج کار ما در آسیاست.

قلعه‌نویی در مورد اعتراض به داوری‌ گفت: من اعتراض کردم که چرا پنالتی‌ را نگرفته‌اند.

وی در مورد اعتراض او و دایی علیه داور گفت: داور تصمیمی می گیرد شاید تصمیمش هم اشتباه باشد. شاید فیلم را ببینم بگویم اشتباه می‌کنم اما پنالتی با خطای ساده فرق می‌کند. اگر اینطور باشد عذرخواهی می‌کنم. البته جو داوری ما پاک است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه بهتر است اعتراض نکنید و کمتر با رسانه‌ها درگیر شوید،گفت: اگر این کار را بکنم دیگر قلعه‌نویی نیستم. حضرت علی(ع) گفت باید حق را بگویید. 330 مقاله را دیده‌ام. از آن ماجرا(درگیری در تمرین) عکسی گرفته‌اند که پشت آن برج میلاد است.جالب اینکه در همین صحنه درگیری یک بنده خدا را برده اند و عکسی از او گرفته اند که به این درگیری ربط داشت، که پشت همان عکس نیز برج میلاد است. من مانده ام آن عکاس در آن صحنه درگیری کجا بود و می دانست چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در مورد اینکه این اعتراض‌ها درفوتبال روز دنیا نیست و چرا فقط در ایران چنین اعتراض های وجود دارد، گفت: تصور می‌کنید مقصر کیست؟ ما نمی‌گوییم جامعه خبرنگاری ناپاک است اما برخی قلم‌شان آن‌طور نیست که حق را انعکاس بدهند. یک آدم هرچه دوست داشته سر تمرین گفته و بعد از او مصاحبه گرفتند. فردا این فرد می‌گوید هرکس می‌خواهد خود را نشان بدهد. نشستی با خبرنگاران داشتیم و گفتیم این حرف‌ها بیرون نرود، اما واو به واوش(کلمه به کلمه) منتشر شد.من می‌گویم جو پاک است، آنهایی که علیه من قلم می‌زنند از کسی پول نمی‌گیرند، اما از قیافه من خوششان نمی‌آید و به کسی انگ نمی‌زنیم. من می‌گویم خبرنگاران پاکند و هیچ مشکلی هم نیست اما...

نمی‌دانم قضاوت ترکی تعمدی بود یا نه؟!/ امیدوارم با وجدان راحت سرش را روی بالش بگذارددایی: بی‌عدالتی در فوتبال ما موج می‌زند/ می‌خواهیم با 11 نفر بازی کنیم نه بیشتر

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: در فوتبال ما بی عدالتی موج می‌زند.

به گزارش فارس، علی دایی پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: فکر کنم اول از همه نتیجه بازی عادلانه نبود. در هر دو نیمه خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. 2 توپ از 2 قدمی را گل نکردیم. تمام سعی ما این بود که فوتبال بازی کنیم اما عوامل دیگری در مسابقه دخیل بود. ما حساب 11 نفر می‌کنیم نه بیشتر. بی عدالتی در فوتبال ما موج می‌زند. در رفت و برگشت باید میهمان باشیم و همه چیز در اختیار 2 باشگاه بزرگ تهرانی است. همه می‌توانند قضاوت کنند که داور مسابقه با ما چه کرد. از نظر تاکتیکی خوب بودیم و به اشتباه فردی باختیم.

وی در مورد اینکه محسن ترکی کارت همراه نداشت تا بازیکنان را جریمه کند، گفت: داور کارت داشت اما به بازیکنان نداد. نفهمیدم چطور شد که مار گزید.بازیکنان تیم حریف 2 خطای پشت سرهم می‌کنند،اما کارت زرد نشان نمی‌دهد. همه گردن‌ کلفتی‌شان برای ماست. غلامپور چه کرد که اخراج شد؟ برای ما کارت به دست است و به بازیکنان ما راحت کارت می‌داد. اگر حرف بزنم می‌گویند دایی باخته است و انتقاد می کند. فوتبالی خیلی خوبی ارائه می کنیم، اما شرایط دیگر را نمی‌توانم عوض کنم. از نظر فوتبالی خوب بودیم. امیدوارم داور با وجدان راحت سرش را روی بالش بگذارد.

وی افزود: این مسایل در دیدارهای استقلال و پرسپولیس وجود دارد. در 2 بازی رفت و برگشت میهمان هستیم. ما ضعیف هستیم و هوادار نداریم. چطور در دیدار امروز مقابل استقلال این همه خطا شد یک بار هم داور مسابقه به بازیکنان حریف کارت نداد، اما بازیکن ما تا از کنار بازیکن استقلال رد می‌شد خطا می‌گرفت تا آنها ضربه کاشته بزنند. نمی‌دانم تعمدی بود یا نه اما سر تیم ما بلا آمد. من از وجدان و درون آدم‌ها خبر ندارم. به محمد فنایی(نماینده سازمان لیگ) مسابقه اعتراض می‌کنم؛ می‌گوید به ناظر می‌گویم بنویسد. ناظر بنویسد که به بازیکن ما کارت نداد چه دردی از ما دوا می‌شود.

دایی در مورد اینکه کارت نشان ندادن تاثیری در بازی دارد یا نه، گفت: تاثیرگذار است، 2 کارت زرد یعنی اخراج یک بازیکن، اما این کار را نکرد. ترکی مثل آب خوردن به ما کارت می‌داد اما به بازیکنان حریف نمی‌داد. تمامی صحنه های 50 - 50 را به حریف بود. یک برنامه فوتبالی داریم که فقط خطاهای درون هجده قدم را مرور می‌کند. چطور یک تیم باید یکسال کار کند تا به حقش برسد.

دایی  گفت: نیم فصل دوم از نظر فوتبالی بهتر بودیم و با فکر و کارگروهی کار کردیم، اگر چه امروز سه تا از بهترین‌های خودمان را نداشتیم. کاسترو، علی عسگری و پاشایی نبودند و مصدوم بودند. شیری هم که می‌تواند در موقعیت‌های حساس به ما کمک کند. او در تمرین ما نبود و به همین دلیل از فهرست 18 نفره خارجش کردیم. این هم از اتفاقاتی است که افتاده است. خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌کنیم، تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد. فقط عدالت رعایت شود نه به نفع ما نه و نه به نفع حریف. حق‌مان را ضایع کنند کنار زمین چه می‌توانم بکنم. این مسایل آدم را عصبی می‌کند. فوتبال یکطرف برد و باخت دارد. به محمد محمدی گفتم اشتباه کردی باختیم، اما داور یکی دو صحنه اشتباه می‌کند نه چندین صحنه! یکی از موقعیت‌های 50 درصدی را به سود ما سوت نزد و حالا این بازی تمام شد چشم امید به بازی‌های بعدی داریم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
تحریم قلعه نویی و ترک کنفرانس مطبوعاتی ، توسط خبرنگاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی و قلعه‌نویی گزینه‌ پیکان نیستند


مدیرعامل باشگاه پیکان تهران ضمن احترام به مربیان مطرحی همچون علی دایی و امیر قلعه‌نویی اعلام کرد این باشگاه برای جذب این دو مربی برنامه‌ای‌ ندارد.

خبرگزاری مهر: محمود شیعی در مورد انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال پیکان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار است نشست هیات مدیره باشگاه روز شنبه هفته آینده برگزار شده و در آن جلسه در خصوص سرمربی آینده تیم فوتبال پیکان بحث و بررسی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه سرمربی پیکان تا روز یکشنبه هفته آینده انتخاب می‌شود، افزود: برخلاف اخبار مطرح شد و ضمن احترام به مربیانی همچون علی دایی و امیر قلعه‌نویی، باید اعلام کند باشگاه پیکان برای جذب این دو مربی برنامه‌ای‌ ندارد و خبرهای مطرح شده در این خصوص صحیح نیست.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در مورد اینکه آیا از دست دادن زمان بیش از این به ضرر این تیم نیست؟، یادآور شد: این مساله درست است اما از امروز تمرینات تیم زیر نظر مرتضی‌زاده مربی تیم امید پیکان آغاز می‌شود و ما به بازیکنانی که قرارداد ۲-۳ ساله دارند و برخی از نفرات امید و جوانان باشگاه اعلام کردیم در این تمرین شرکت کنند.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: باتوجه به سیاست جوانگرایی و کسر بودجه باشگاه، امسال قصد داریم با استفاده از جوانان آینده‌دار، نه نفرات پا به سن گذاشته، در لیگ پانزدهم شرکت کنیم، بازیکنانی که در آینده به درد باشگاه پیکان بخورند. همچنین هدف‌مان در فصل آینده حفظ سهمیه تیم و کسب نتایجی در شان نام پیکان است.

شیعی در پایان در مورد بیانیه باشگاه مس کرمان هم گفت: علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در مصاحبه خود اعلام کردند که اعتراض مس محلی از اعراب ندارد زیرا بازی پلی‌آف برگزار شده است. البته منتظر اعلام رای کامل کمیته استیناف هستیم زیرا این رای ۶ صفحه‌ای بوده و تنها بخشی از آن منتشر شده است. آنطور که شنیدیم در این رای در خصوص همه این موارد توضیح کامل داده شده است.