ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: مسوولیت نتیجه فردا با من است


سرمربی استقلال درباره بازیکنان تیمش و سرنوشت آنها برای حضور در تیم ملی می‌گوید، نباید فراموش کرد که تیم او دو بازی مرگ و زندگی در پیش دارد اما باید تصمیمی در نهایت گرفته شود که به سود فوتبال ایران باشد.

ایسنا: سرمربی استقلال درباره بازیکنان تیمش و سرنوشت آنها برای حضور در تیم ملی می‌گوید، نباید فراموش کرد که تیم او دو بازی مرگ و زندگی در پیش دارد اما باید تصمیمی در نهایت گرفته شود که به سود فوتبال ایران باشد.

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز با تمجید از اهالی رسانه و سازمان لیگ گفت: از همه عزیزانی که در لیگ برتر و لیگ یک زحمت کشیدند تشکر می کنم. اجازه دهید به شهر مسجد سلیمان و پدیده مشهد برای صعود لیگ برتر تبریک بگویم. همه از اینکه یک بار در سال می توانیم به مشهد برویم خوشحال هستیم. از اهالی رسانه که در پوشش اخبار تلاش می کردند هم تشکر می کنم. برخی از دوستان که در این جا هم هستند در هوای سرد و گرم کنار ما بودند و بعضاً اتفاقاتی که در تمرینات رخ می داد را به گونه‌ای مدیریت می کردند که ما فصلی کم حاشیه‌ای را پشت سر بگذاریم. در پایان از هواداران عزیزمان تشکر می کنم و یک حلالیت از هر کسی که از ما رنجیده است می طلبم. این حلالیت وظیفه من است و اگر کسی چه بازیکن باشد چه خبرنگار و چه مربی از من دلخور شده است از او حلالیت می طلبم.

وی در ادامه درباره بازی فردای تیمش و تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیمی است که سبک خاص خودش را دارد و اولیویرا مربی بسیار خوب و باهوشی است. ما بازی بسیار سختی را جلوی آن ها داریم و از طرفی خوشحالم که در دو بازی قبلی آن چهار بازیکنی را که قبلا گفته بودم در حد خودشان نیستند را به صورت بازیکنانی با کیفیت‌تر در اختیار داشتم. در دو سه روز گذشته این بحث بین بازیکنان بود که چه می شود در فلان بازی چه اتفاقی می افتد اما به آن ها گفتم باید همه تمرکزشان روز ورزشگاه آزادی باشد و ما باید فقط به فکر بازی خودمان باشیم تا ان‌شاءالله نتیجه بگیریم و باقی مسائل دست خداست.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه تکلیف ملی پوشانش پس از بازی با تراکتورسازی چه می شود و آن تعاملی که قرار بود میان تیم ملی و تیم‌های آسیایی برقرار شود به چه نتیجه‌ای رسید و آیا استقلال قرار است بدون ملی پوشانش برابر الشباب و الریان به میدان رود بیان کرد: اجازه دهید این مساله بعد از بازی با تراکتورسازی نهایی شود. در نهایت باید تصمیمی که به نفع فوتبال ایران باشد گرفته شود. الان تمام فکر و ذکر ما بازی با تراکتورسازی است و البته طبیعتا دو بازی لیگ قهرمانان آسیا برای ما سپاهان، تراکتورسازی و تا حدی فولاد حکم مرگ و زندگی را دارد.

وی در پاسخ به غایبان تیمش در بازی فردا عنوان کرد:‌ به جز تیموریان، غلام نژاد و اکبرپور را هم نداریم. البته نظری هم تازه دیروز به جمع ما حاضر شد و احتمالا فردا با ما نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره در استقلال می ماند یا نه؟ گفت:‌ این سوال را هم اجازه دهید بعد از سه بازی پیش رو جوابش را بدهیم. ببینیم اصلا مردم ما را میخواهند یا اصلا باشگاه تمایل دارد با ما ادامه دهد. من خودم امسال 10 سال سختی کشیدم و پیر شدم. بی پولی بود، دو بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود و فشارهایی که از این طرف و آن طرف وارد می شد همه و همه ما را اذیت کرد. ما تا آخرین لحظه‌ای که در استقلال باشیم تکلیفمان را انجام میدهیم و اگر از این تیم برویم برای مربی بعدی آرزوی موفقیت می کنیم. من کسی نیستم اگر نتیجه نگیریم یا از این تیم بروم همه چیز را گردن لیدر و بازیکن بیندازم. هر نتیجه ای که فردا اتفاق بیفتد مسوولیتش با من است و ان شاءالله فردا به گونه‌ای خواهد شد که ما خوشحالم باشیم. هر باختی که در این فصل بوده گردن قلعه‌نویی است و من تقصیر را گردن کسی دیگری نمی اندازم.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با هواداران تیمش دارد اظهار کرد:‌ آن ها امسال آن طور باید وشاید و آن طور که ما توقع داشتیم کنار ما نبودند البته در شهرستان‌ها ماجرا فرق داشت در شهرستان‌ها هواداران خیلی به ما محبت داشتند اما در تهران این گونه نبود بعضی ها که قلمشان به سمتی دیگر می رفت و آن‌ها را می‌شناسید می گفتند که لیگ کیفیت ندارد و به همین دلیل هواداران به استادیوم نمی روند اما بازی ایران و گینه را ببینید همه بازیکنان بودند اما سه هزار نفر بیشتر به ورزشگاه نیامدند. مساله تماشاگران مساله‌ عمومی در ایران است. همان طور که گفتم در تهران توقع بیشتری از هوادارانمان داشتیم خصوصاً در بازی با نفت تهران که همین بازیکنان به جمع چهار تیم آسیا رسیدند و شدند با غیرت، اما در آن بازی علیه‌شان شعارهایی دادند. صادقی در بازی با ملوان مصدوم بود اما گفت به زمین می روم فوقش این است که روبات پایم پاره می شود. او ثابت کرد که سرباز استقلال است. چنین کاری پیش از جام جهانی کار بزرگی است از این رفتارها توسط عمران زده، تیموریان، خسرو حیدری و خیلی های دیگر هم در این فصل شاهد بودیم. بازیکنان استقلال در این فصل اصل غیرت بودند و آن چه را که در توان داشتند ارائه دادند. شاید نتایج آن ها همگان را راضی نکرد اما این بازیکنان هر چه در توان داشتند ارائه دادند.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی:نتیجه دیدارمقابل ذوب آهن عادلانه نبود



 

 

 

قلعه نویی:نتیجه دیدارمقابل ذوب آهن عادلانه نبود

 

قلعه نویی: نتیجه دیدار مقابل ذوب آهن عادلانه نبود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد که نتیجه دیدار این تیم مقابل ذوب آهن عادلانه نبود.

امیر قلعه نویی پس از شکست تیمش در مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران گفت : بازی بسیار با کیفیتی را مشاهده کردیم و تیم ما در اکثر دقایق تیم برتر میدان بود.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان سپاهان نتوانستند از فرصت های خود بخوبی سود ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: عدالت دراین دیدار به هیچ عنوان رعایت نشد و مطمئن باشید اکر بازیکنان ما کمی باهوش تر عمل می کردند پیروز این میدان بودند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: از پنج بازی کسب 6 امتیاز نتیجه قابل قبولی برای ما نیست اما کیفیت بازی تیم ما روز به روز افزایش پیدا می کند.

وی تصریح کرد: تیم ما از هفته آینده که بازیکنان مصدوم باز خواهند گشت بازی های متفاوتی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

وی اظهار داشت: از بازی تمام بازیکنانم رضایت دارم و آنها به خصوص در نیمه دوم بازی بسیار بهتری را از خود به نمایش گذاشتند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنانم در اوج شایستگی نتوانستند به حق خود در این دیدار برسند.

وی با تبریک این پیروزی به تیم ذوب آهن تصریح کرد: سپاهان حتی در شهر خود نیز مظلوم واقع شد زیرا عده ای دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یا اشاره به کیفیت بالای این بازی گفت که این موضوع مرا بسیار امیدوار کرد و از بازی آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت.

قلعه نویی اظهار داشت: خط میانی تیم ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است اما با اضافه شدن جان واریو می توانیم بهتر از گذشته عمل کنیم.

وی با اشاره به ضعف تیمش در خط حمله گفت: تیم ما به یک مهاجم سرعتی نیاز جدی دارد و کاظمیان و جعفرپور می توانند با رسیدن به مرز آمادگی این مشکل را برطرف کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: تمام تیم ها پر ستاره هستند و هر تیمی با توجه به بضاعت خود از ستاره هایی سود می برند.