ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: دغدغه انتخاب فهرست ۱۸ نفره و ترکیب ثابت استقلال را دارم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مگر بابایی در باشگاه حکم گرفته است؟!/ فعلا صدریم و حاشیه نداریم

قلعه‌نویی: دغدغه انتخاب فهرست ۱۸ نفره و ترکیب ثابت استقلال را دارم

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: روز به روز روند ما بهتر می‌شود و با یک بازی منطقی و تاکتیکی مقابل آلومینیوم پیروز شدیم و این هفته هم با سایپا بازی داریم که نتایج خوبی با تقوی گرفته است. بازی‌های برگشت حکم فینال را دارد و ما بازی‌های سایپا را آنالیز کرده‌ایم که آنها تغییرات سیستمی در برخی بازی‌ها دارند.

وی در مورد مصدومان استقلال گفت: یکی دو بازیکن مصدوم داریم که تلاش می‌کنیم به این بازی برسند. هرچه در نیم فصل اول مشکلاتی از این بابت داشتیم، اکنون دغدغه انتخاب فهرست 18 نفره استقلال و تعیین ترکیب 11 نفره اصلی تیم را داریم و با توجه به فشردگی بازی‌ها می‌توانیم به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم.

سرمربی تیم استقلال در مورد جلسه با بازیکنان در زمین، گفت: از این جلسات هست، گاهی نیاز است با بازیکنان جوان و بزرگان تیم صحبت‌هایی انجام شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه مشکل جواد نکونام حل شده یا خیر، گفت: نکونام مشکلی نداشت، او با ما به بندرعباس هم آمد و مسئله‌اش حل شده است.

وی در مورد اینکه کاپیتان استقلال مشخص شده است یا نه و بعد از بازگشت مجیدی چه کسی کاپیتان است، گفت: استقلال یک کاپیتان بیشتر ندارد و آن هم مردم است و این مسئله مشخص بود. در مورد دیگر هم پس از بازگشت، من تصمیم می‌گیرم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه حاشیه‌ها به استقلال ضربه می‌زند، گفت: فعلا در صدر جدول هستیم.

وی در مورد حضور محمود بابایی در باشگاه استقلال و اینکه قلعه‌نویی با او مشکل دارد یا خیر، گفت: مگر او پست گرفته است؟ اگر پست گرفته است من بی‌خبرم.

سرمربی استقلال در مورد شانس این تیم در لیگ گفت: فعلا به بازی با سایپا فکر می‌کنیم و هفته به هفته جلو می‌رویم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: دوست دارم اینیستا بهترین بازیکن شود/ عقیلی:با استقلال مذاکره مستقیمی نداشتم



تعداد گل‌های استقلال کم نیست

قلعه‌نویی: دوست دارم اینیستا بهترین بازیکن شود/پیشنهادی برای نکونام نرسیده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم اینیستا به عنوان بهترین بازیکن سال 2012 انتخاب شود.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش  فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار برابر ابومسلم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی عنوان کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و بازی در جام حذفی برابر ابومسلم که تیم خوب و مربی باهوشی دارد، باید دقت کنیم. برگی‌زر مربی خوب و باهوشی است و ما با همه وجود مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه استقلال با مشکل بخاری روبرو شده، تصریح کرد: چنین چیزی وجود ندارد. حرف من این نبود. گفتم هتل ندادند و از لحاظ سخت‌افزاری مشکلاتی داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مورد که استقلال در مورد تغذیه هم با مشکل روبروست؛ گفت: در مورد این حرف‌ها صحبت کردم و اگر سؤال جدیدی دارید، مطرح کنید.

قلعه‌نویی در خصوص فرهاد مجیدی یادآور شد: تست‌هایی را حاج‌قاسم از او گرفته و در حال بررسی وضعیت او هستیم. هنوز ITC او هم نرسیده است.

وی در مورد اینکه اعلام کرده هر وقت نکونام بخواهد از تیم جدا شود، مشکلی از این بابت ندارد، خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم زمانی که یک بازیکن بخواهد از تیم جدا شود، سه مورد ارزیابی می‌شود. منافع باشگاه، منافع بازیکن و احساسات او. این موضوع را دو هزار بار گفته‌ام. البته هنوز پیشنهادی هم برای او نیامده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: برای جدایی یک بازیکن اول کادر فنی جلسه می‌گذارد و پس از آن موضوع را با مدیر عامل مطرح کند و پس از آن در مورد آن تصمیم صورت بگیرد. این کار جمعی صورت خواهد گرفت.

وی در مورد جلسه شب گذشته نکونام با فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: به هر حال مدیر عامل با بازیکن جلسات برگزار می‌کند. مشکلاتی است که بین آنها مطرح می‌شود و مسئله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه برخی روزنامه‌ها امروز اعلام کردند به علت ترس از حنیف عمران‌زاده به او میدان داده است، تاکید کرد: این چه مسائلی است که مطرح می‌کنید؟ صحبتی بکنید که به درد جامعه و فوتبال بخورد. این حرف‌های چیپ و اراجیف چیست که مطرح می‌کنید؟ مغز آدم به درد می‌آید. دنبال این مسائل نباشید.

وی در مورد انتخاب بهترین بازیکن سال 2012 خاطرنشان کرد: دوست دارم اینیستا بهترین بازیکن شود اما فکر می‌کنم مسی به این عنوان دست یابد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تعداد گل‌های این تیم کم است، گفت: ما هر روز برنامه‌های روی دروازه اجرا می‌کنیم به نظرم گل کم نزده‌ایم در این چند هفته اخیر وضعیت گلزنی ما خوب بوده است.

وی به عنوان سخن پایانی گفت: خوب است که ما صدر جدول بودیم که این مسائل و سؤالات را پرسیدید. یک مورد از این مسائل به درد جامعه فوتبال می‌خورد؟

لایق دعوت به تیم ملی هستم/دوست دارم اینیستا بهترینِ جهان شود

عقیلی: بازگشتم به ایران قطعی است/با استقلال مذاکره مستقیمی نداشتم

مدافع تیم فوتبال القطر گفت: بازگشتم برای فصل آینده به فوتبال ایران قطعی است و توافقات اولیه هم با سپاهانی‌ها حاصل شده است.

 هادی عقیلی، مدافع تیم فوتبال القطر در خصوص آخرین شرایطش برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر و همچنین اخباری که مبنی بر بازگشت قطعی‌ وی به سپاهان به گوش می‌رسد، گفت و گویی را خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داده که متن آن در زیر می‌آید:

در مورد آخرین وضعیتت بگو؟

تمرینات آماده‌سازی القطر یک هفته‌ای هست آغاز شده است و قرار است تا قبل از آغاز نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر، اردویی 10 روزه را در ابوظبی امارات پشت سر بگذاریم. همچنین چند بازی دوستانه را نیز در این مدت برگزار می‌کنیم.

 اولین بازی دور برگشت هم باید به مصاف السد صدرنشین بروید؟

22 ژانویه با السد دیدار داریم که یک دیدار سخت و دشوار برای ما به حساب می‌آید.

 همچنان به رده‌های بالای جدول نیم‌نگاهی دارید یا هدف‌گذاری‌تان برای رقابت‌های امسال قرار گرفتن در میانه‌های جدول هست؟

از ابتدای فصل هم هدف‌مان حضور در بین 4 تیم اول جدول و کسب سهمیه آسیا برای سال آینده بود. با این حال مدتی هست که از 4 بازیکن خارجی که داریم 3 نفر آنها مصدوم هستند و تنها من توان همراهی القطر را دارم، ضمن اینکه در قطر برخلاف فوتبال ایران، وابستگی تیم‌ها به بازیکنان خارجی زیاد است و همین موضوع باعث شد تا در جریان رقابت‌های نیم فصل اول، تیم ما ضربات زیادی را متحمل شود. امیدوارم با آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ، محرومان و مصدومان نیز به ترکیب تبم اضافه شوند تا بتوانیم با قدرت بیشتری نیم فصل دوم لیگ ستارگان را آغاز کنیم.

فارس: خودت که آماده‌ای؟

صد در صد آماده‌ام و مشکلی ندارم.

 قراردادت چه زمانی با القطر به پایان می‌رسد؟

یک فصل قرارداد داشتم که 6 ماه دیگر به پایان می‌رسد.

 مسئولان سپاهان در آخرین اظهارات خود از پیوستن قطعی شما به این باشگاه در فصل آینده خبر داده‌اند. این اظهارات را تأیید می‌کنی؟

قراردادی امضا نکرده‌ام اما اگر مشکلی پیش نیاید برای فصل آینده به طور قطع در سپاهان هستم.

یعنی با سپاهانی‌ها به طور قطعی توافق حاصل شده است؟

مشکل آنچنانی برای بازگشت به سپاهان نداشتم. یکسری مشکلات جزئی وجود داشت که آنها هم به امید خدا رفع شدنی است. در هر حال بازگشتم برای فصل آینده به فوتبال ایران قطعی است و توافقات اولیه هم با سپاهانی‌ها حاصل شده است.

اگر باشگاه‌های دیگر نسبت به سپاهان پیشنهاد بهتری بدهند، چطور؟

تا به حال که باشگاه دیگری برای فصل آینده صحبتی با من انجام نداده است. قبلا هم گفته بودم که در ایران و در فاصله دو روز مانده به فصل نقل و انتقالات، مذاکرات را آغاز می‌کنند.

 امکان دارد برای فصل آینده با پیشنهاد اغواکننده دیگری از قطری‌‌ها، همچنان فوتبالت را در این کشور ادامه دهی؟

در قطر برخی تیم‌ها از همان ابتدای فصل برای فصل بعدی با بازیکنان مورد نظر خود مذاکرات را آغاز می‌کنند. من این شرایط را داشته‌ام و نیازی هم نیست که اسم تیم خاصی را ببرم اما واقعیت این است که برای فعالیت کاری، باید تمام مسائل را مورد ارزیابی قرار داد و همه چیز به مسائل مالی ختم نمی‌شود. البته هدف من این بود که یکی دو سال در خارج از کشور بازی کنم که به این هدف رسیدم.

شایعه حضورت در استقلال هم به گوش می‌رسید.

از سوی مسئولان این باشگاه صحبت مستقیمی با من نشده است.

غیر مستقیم چطور؟

غیر مستقیم خیلی‌ها با من صحبت می‌کنند اما اصل موضوع، مذاکره رو در رو و مستقیم است. از سمت مدیرعامل باشگاه و مسئولان این تیم مذاکره‌ای با من صورت نگرفته است.

به دعوت دوباره به تیم ملی امید داری؟

با شرایطی که دارم خودم را لایق حضور در تیم ملی می‌دانم و همچنان می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. البته این موضوع بستگی به نظر کادرفنی دارد.

فارس: به نظرت کدام بازیکن عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص می‌دهد؟

فکر کنم دوباره مسی انتخاب شود اما ای کاش اینیستا بهترین بازیکن جهان می‌شد.

یعنی مسی خوب نیست؟

باید ببینیم مسی در غیاب چند بازیکن مطرحی که در بارسلونا در کنار وی بازی کنند، چه عملکردی خواهد داشت./فارس