ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: حسن‌زاده در حدی نیست که من را ببخشد/ برای کفاشیان متأسفم



سرمربی تیم فوتبال استقلال ,امیر قلعه‌نویی

قلعه‌نویی: حسن‌زاده در حدی نیست که من را ببخشد/ برای کفاشیان متأسفم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حسن‌زاده در حدی نیست که من را ببخشد.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال در مورد اینکه وضعیت نماینده ایران چگونه است، گفت: اینکه می‌گویید استقلال ایران خیلی از دوستان چنین اعتقادی ندارند زیرا ما از دوستان خواهش کردیم بازی با ذوب‌آهن را قبل از سفر ما به کره لغو کنند که این کار را نکردند. نگاه باید ملی باشد.

 

خیلی‌ها از اینکه ما به جمع چهار تیم آمده‌ایم ناراحتند. در کره هنوز در اتوبوس تیم ننشسته بودیم که کمیته انضباطی رای بر محرومیت من داد.

وی ادامه داد: در کمیته انضباطی عدالت نیست، حکم‌هایی که در مورد من داده‌اند را نگاه کنید، خدا کند دشمن آدم دانا نباشد. من برای کاری که نکردم محروم و جریمه شدم. حسن‌زاده گفته من را می‌بخشد شما کسی نیستید که من را ببخشید.

 

من هر چه بخواهم از خدا و اهل بیت می‌خواهم. اگر لازم باشد 10 جلسه بیرون می‌نشینم اما شما در حدی نیستید که من را ببخشید، برای کفاشیان هم متاسفم که چرا به این مسائل رسیدگی نمی‌کند پس دیگر نگویید ما استقلال ایران هستیم.

سرمربی استقلال با اشاره به سفر تیم به تایلند گفت: تیم ما خسته بود و چون پول هم نداشتیم سفرمان به تایلند 24 ساعت طول کشید زیرا اگر می‌خواستیم از دبی برویم 200 میلیون بیشتر باید هزینه می‌کردیم. تیم‌های دیگر وقتی به این مرحله می‌رسند بازیکن 3-4 میلیون دلاری می‌گیرند برای اینکه خودشان را تقویت کنند اما در ایران خوشحال نیستند، اما به لطف خدا و اهل بیت ما فینالیست می‌شویم.

قلعه‌نویی در مورد شرایط استقلال گفت: ما مقابل اف‌سی‌سئول خوب بازی کردیم، به صالح گفتم از آن بازی‌هاست که راحت هستیم و همه چیز را در اختیار داشتیم اما روی اشتباه بچه‌گانه خط دفاع نه ساختار دفاعی‌مان؛ دو گل خوردیم.

وی در مورد وضعیت مصدومان استقلال گفت: محمد قاضی مصدوم است و امروز هم به کلینیک استقلال رفت و اکنون در بیمارستان است تا وضعیتش مشخص شود اما وضعیت سیاوش اکبرپور و خسرو حیدری خوب است و به توصیه کادر پزشکی ما به خسرو حیدری فشار کمتری وارد آوردیم.

سرمربی استقلال در مورد غیبت نکونام و تیموریان گفت: این دو بازیکنان وزنه و فنی ما هستند و نبود آنها تاثیرگذار است. اما مطمئنم بازیکنان جایگزین سرعت بیشتری دارند و این مسئله را جبران می‌کنند.

قلعه‌نویی در مورد تذکر به بازیکنان استقلال برای اینکه به فیس‌بوک نروند، گفت:‌ من حرف‌هایم را کلی زدم، باید در زندگی اعتدال داشت. فیس‌بوک هم جنبه مثبت دارد هم جنبه منفی. اگر جنبه مثبت آن باشد خوب است پس باید اعتدال باشد شما اگر گرسنه باشید و پنج پرس جوجه کباب بخورید دل‌درد می‌گیرید بازیکن هم در شب بازی باید به بازی فکر کند. پس باید از همه چیز درست استفاده کرد. البته هر چیز جدیدی که می‌آید متاسفانه ابتدا به جنبه منفی آن بیشتر از جنبه مثبت آن توجه می‌شود.

سرمربی استقلال در مورد مسائلی که در مورد داوری در هفته‌های گذشته گفته شد، گفت: سه شکست استقلال در لیگ بر اثر اشتباهات داوری بود فقط در بازی با داماش بود که یکی دو پنالتی به نفع داماش گرفته نشد البته در بازی‌های دیگر پنالتی علیه ما گرفته شد که رحمتی آن را مهار کرد.

 

ولی در بازی با سپاهان و استقلال خوزستان از اشتباه داوری ضربه خوردیم. برنامه 90 هم از هر 10 تا یکی از آنها را نشان می‌دهد. در بازی با ذوب‌آهن با تمام احترامی که برای مسعود مرادی قائل هستم اما دو پنالتی ما را داور نگرفت.

 

در دیدار استقلال و الریان مشابه صحنه بازی با ذوب‌آهن پیش آمد که همین داور استرالیایی به ضرر ما پنالتی گرفت اما در اصفهان پنالتی ذوب‌آهن گرفته نشد با این حال ما شلوغ‌کاری نمی‌کنیم و جار و جنجال راه نمی‌اندازیم. باید خودمان را جای مربی بگذاریم. دایی یک هفته تیم را چیدمان کرده و در دقیقه چند بازی آن صحنه اتفاق افتاد.

وی افزود: خدا وکیلی در حق داوران هم اجحاف شده است. ببینید مربی و بازیکن فلان قدر پول می‌گیرند و داور چقدر دریافتی دارد.

 

زمانی که من در لورکوزن بودم داور بابت هر مسابقه 5 هزار مارک دستمزد می‌گرفت که وقتی علت این دستمزد را می‌پرسیدم گفتند ممکن است با یک سوت اشتباه 100 میلیون مارک جابجا شود. نباید جامعه داوری را زیر سؤال ببریم البته مدیرعامل و مربی هم تحت فشار هستند اما نباید همه چیز را به هم بریزیم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
فحش قلعه نویی به هاشم بیک زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

‌نامه وكیل قلعه‌نویی به حسن‌زاده



‌نامه وكیل قلعه‌نویی به حسن‌زاده/ رای محرومیت اشتباه بوده و قابلیت اجرا ندارد

وكیل امیر قلعه نویی در مورد رای كمیته انضباطی مبنی بر "محرومیت قلعه‌نویی از همراهی تیم مربوطه به مدت دو جلسه" نامه‌ای به رییس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نوشت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 علی‌اشرف جهانگیری در این نامه خطاب به حسن‌زاده رییس كمیته انضباطی گفت: با توجه به عبارت «آقای امیر قلعه نویی، سرمربی تراكتورسازی تبریز» در صدور رای و همچنین جرایم تعیین شده كه «دو جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه» ذكر گردیده است و به علاوه با توجه به بند سوم قسمت «ب» ماده 28 آیین‌نامه انضباطی كه مقرر می‌دارد محرومیت از مسابقه، بعد از صدور حكم قطعی و ابلاغ رسمی آن، در اولین مسابقه‌ای كه تخلف در آن صورت گرفته است؛ اعمال می شود. رای مذكور در این قسمت اشتباه بوده و قابلیت اجرا ندارد. چرا كه اولا آقای قلعه نویی در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز نیست.

ثانیا با توجه به عبارت سابقه‌ای كه تخلف در آن صورت گرفته در "بند سوم قسمت ب ماده 28" آیین‌نامه انضباطی، مسابقه‌ای از سری مسابقات دوره یازدهم لیگ برتر باقی‌نمانده كه آقای قلعه نویی از حضور در آن محروم شود. لذا تقاضامندم مراتب عدم محرومیت آقای قلعه نویی را در مسابقات پیش رو (دوره دوازدهم لیگ برتر) به سازمان لیگ ابلاغ فرمایند.

وكیل قلعه نویی همچنین درباره شكایت كمیته داوران از قلعه‌نویی گفت: رسیدگی به این شكایت در صلاحیت كمیته انضباطی نیست.

 

وی همچنین یاد‌آوری كرد كه قلعه نویی صرفا به اشتباهات داوری در مسابقه تراكتورسازی تبریز و استقلال تهران اشاره كرده كه در این مورد خود عسگری هم به این اشتباهات اذعان داشته است./ایسنا