ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قضاوت دیدار آفریقا‌ی‌جنوبی- مكزیك



 

 

قضاوت دیدار آفریقا‌ی‌جنوبی- مكزیك

 

/همگام با جام‌جهانی 2010 -‌آفریقای‌جنوبی/

ایرماتوف: قضاوت دیدار آفریقا‌ی‌جنوبی- مكزیك مثل سایر بازی‌ها است

داور بازی افتتاحیه جام جهانی نوزدهم گفت: قضاوت اولین دیدار برای من همچون دیگر مسابقات است.

به نقل از نویه‌زورخرسایتونگ، رشوان ایرماتوف عنوان كرد: تاكنون در مسابقات زیادی حضور داشته و تجربه كسب كرد‌‌ه‌ام. تصور می‌كنم در بازی افتتاحیه جام جهانی آفریقای جنوبی كه برای من افتخاری بزرگ است، قضاوتی همچون قضاوت‌های دیگر فوتبال داشته باشم.

این داور 32 ساله ازبكی كه روز جمعه بازی افتتاحیه جام میان آفریقای‌جنوبی و مكزیك را سوت خواهد زد، گفت: تمرینات انفرادی زیادی داشتم و احساس می‌كنم از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارم. قبلا در رقابت‌های جهانی رده سنی جوانان حضور پیدا كردم و تجربه چنین مسابقاتی را دارم. می‌دانم در جدال ابتدایی یك دوره مسابقات ورزشی آن هم در سطح جام جهانی چه فشار و فضایی حاكم است. با توجه به شرایط آمادگی خوبی كه دارم، تلاش می‌كنم از پس قضاوت بازی ابتدایی برآیم.

جام ‌جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی از تاریخ 21 خرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آفریقا و پراید ...قضاوت با خود شما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار کره‌جنوبی و کویت به قضاوت فغانی


تیم داوری کشورمان روز سه شنبه باز هم در جام ملت‌های آسیا قضاوت خواهند داشت.

خبرگزاری فارس: علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان که همراه با دو کمک ایرانی خود روز گذشته دیدار تیم های عربستان و چین را در جام ملت های آسیا سوت زده بود دومین دیدارش را هم روز سه شنبه قضاوت خواهد کرد.

بر این اساس علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی داوران حاضر کشورمان در این دوره از رقابت ها روز سه شنبه دیدار تیم های کره‌جنوبی و کویت را در روز دوم جام ملت های آسیا قضاوت خواهند کرد.