ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرعه خوب برای آبی‌پوشان / استقلال در آسیا حریف بوریرام تایلند شد



اخبار,استقلال در آسیا

قرعه خوب برای آبی‌پوشان / استقلال در آسیا حریف بوریرام تایلند شد

تیم فوتبال استقلال تهران در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا حریف تیم تایلندی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها که تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا رفته‌اند، در این مرحله حریف تیم تایلندی شده‌اند. بوریرام تایلند حریف استقلال در این مرحله است.

بازی رفت این دو تیم 30 مرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و مسابقه برگشت 27 شهریور در استادیوم خانگی بوریرام انجام خواهد شد. استقلال در صورت شکست دادن بوریرام، به مصاف برنده بازی الاهلی عربستان - اف سی سئول کره جنوبی می‌رود.

در این مرحله همچنین کاشیوا ریسول ژاپن به مصاف الشباب عربستان می‌رود و گوانگ‌ژو اورگرانده چین با لخویای قطر مسابقه می‌دهد./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
بوریرام حریف استقلال در آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک تازه وارد صعود استقلال را رقم زد/ابومسلم حریف بعدی آبی‌پوشان



اخبار,اخبار 

جدید,اخبار جالب

 

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

یک تازه وارد صعود استقلال را رقم زد/ابومسلم حریف بعدی آبی‌پوشان

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر گهر دورود به مرحله یک چهارم حذفی صعود کرد و حریف ابومسلم شد.

به گزارش  فارس، دیدار دو تیم گهر دورود و استقلال از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه تختی دورود و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر از ساعت 13:30 برگزار شد که استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

ایمان موسوی در دقیقه 66 برای استقلال گلزنی کرد. آبی‌پوشان با گلزنی این مهاجم که اولین بازی‌اش را امروز برای استقلال انجام داد به مرحله یک چهارم جام حذفی صعود کرد و روز 20 دی ماه باید در تهران به مصاف ابومسلم مشهد برود.

یدالله‌ جهانبازی داور مسابقه به خسرو حیدری از استقلال کارت زرد نشان داد.

مسئولان باشگاه استقلال بر سر برگزاری این بازی در شهر دورود با سازمان لیگ چالش زیادی داشتند و در نهایت توانستند به سلامت از این بازی خارج از خانه عبور کنند.

ترکیب گهر دورود:

شهرام مهربان، ساشا کلونیجا، محمود شفیعی، عمار نیک‌کار، رضا کار دوست( از دقیقه 90 مجید خمیسی)، آرمان قاسمی، مجید خدا بنده لو، تقی نایبی، محمد پروین( از دقیقه 74 امید خراجی)، امین ترکاشوند، حامدپور عمرانی

سرمربی: محمد مایلی‌کهن

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، علی حمودی( از دقیقه 46 مجتبی جباری)، ساموئل، جواد نکونام، حسن اشجاری، ایمان موسوی( از دقیقه 89 آرش برهانی)، عباس محمدرضایی و فرزاد حاتمی( ۹۰+۲ حنیف عمران زاده)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

فارس