ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قائم مقام تیم استقلال خواهان نزدیك شدن پرسپولیس به شرایط خوب



 

قائم مقام تیم استقلال خواهان نزدیك شدن پرسپولیس به شرایط خوب

 

علی نظری جویباری، قائم مقام تیم استقلال، شرایط این تیم را ایده آل توصیف می کند، اما وی معتقد است برای طلبکارهای فصول گذشته بودجه لازم وجود ندارد و این اعضا باید بیشتر صبر داشته باشند.

جویباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای بازیکنان قدیمی تیم استقلال احترام خاصی قائل هستم اما این مسئله که پول ‌آنها را زودتر از بازیکنان فعلی تیم پرداخت کنیم بعید است و اتفاق نمی افتد.

وی افزود: بازیکنان قدیمی باید صبر بیشتری داشته باشند تا شرایط باشگاه ایده آل شود و پس از آن بدهی آنها را با وضعیت مناسب پرداخت کنیم.

جویباری تصریح کرد: استقلال شرایط خوبی در لیگ دارد ما درصد جدول حضور داریم وسعی داریم این شرایط را حفظ کنیم، برای رسیدن به این وضعیت به زمان بیشتری نیاز داریم و اگر قدیمی ها کمی صبرکنند همه چیز درست می شود.

وی اظهار داشت: به تیم های دیگر کار نداریم اما دوست داریم پرسپولیس که همیشه رقیب ماست با شرایط ایده آل روبه رو شود و دوران خوبش آغاز شود.


ویدیو مرتبط :
شرایط جدید مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قائم مقام پرسپولیس: هیچ روزنه‌ای برای اصلاح این شرایط دیده نمی‌شود ؛ خسارت‌های وارده به پرسپولیس را چگونه جبران می‌کنند؟



 

 

کمیته داوران , باشگاه پرسپولیس , فدراسیون فوتبال

 

 

 

جمشید زارع گفت: «در شرایطی که کمیته داوران اشتباهات داوران را می‌پذیرد، این سوال مطرح است که خسارات چگونه جبران خواهد شد؟»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی ادامه اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس - فجر سپاسی که منجر به تاثیرگذاری روی نتیجه شد، جمشید زارع اعلام کرد: «پرسپولیس در این فصل از ناحیه اشتباهات داوری لطمات جبران ناپذیری را متحمل شده است. متاسفانه با گذشت زمان به جای بهبود شرایط، شاهد تشدید این رویه بوده ایم که به شکل نگران کننده ای منجر به از دست رفتن امتیازات شده است، چنانکه با شروع نیم فصل دوم مسابقات با گذشت هشت مسابقه، هشت امتیاز به دلیل همین اشتباهات از دست رفته و عجیب اینکه اگر صحبت از اشتباه می کنیم، باید این خطاها، پنجاه پنجاه باشد، نه اینکه تمامی نتایج به ضرر پرسپولیس تغییر کند.»

وی افزود: «باشگاه پرسپولیس با توجه به فشار هواداران و افکار عمومی، هزینه های هنگفت و برنامه ریزی های مدونی را برای بهبود شرایط تیم انجام داده تا بتواند پاسخگوی حداقل 30 میلیون هوادار باشد و آنها را با فوتبال و تیم محبوبشان آشتی بدهد اما به نظر می رسد این مساله در تقابل با خواست عده ای قرار دارد و آنها را نگران می کند آنچه درک نمی کنیم، این است که چرا در این میان کمیته داوران به عنوان تشکیلات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، آب به آسیاب این گروه می ریزد؟ از سوی دیگر در شرایطی که همین کمیته اشتباهات داوران خود را می پذیرد باید بپرسیم که چگونه می خواهند خسارات وارده را محاسبه کرده و آن را در مقابل هدر رفتن سرمایه باشگاه جبران کنند.»

زارع در ادامه با اشاره به بازی های گذشته، گفت: «در بازی با شهرداری، گل آفساید آنها درست اعلام شد. برابر نفت آبادان هم دقیقا این اتفاق روی داد. در بازی با ذوب آهن هم دو پنالتی مسلم پرسپولیس نادیده گرفته شد و حالا هم برابر فجر سپاسی، همه اشتباهات به ضرر ما تمام شد. اگر اینگونه نبود، با گل شدن پنالتی، نتیجه کاملا وارونه می شد و با یک حساب سرانگشتی فقط در نیم فصل دوم هشت امتیاز را فقط به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. این به معنای آن است که پرسپولیس اکنون می توانست در جدول لیگ 41 امتیاز داشته باشد و جبران فاصله 6 امتیازی با صدر جدول (بدون احتساب بازی سپاهان - تراکتورسازی) در 9 بازی امری قابل انتظار بود.»

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه همچنان به سلامت فوتبال ایران ایمان دارد، گفت: «بدون تردید باشگاه پرسپولیس صرفا به دنبال محکوم شدن داوران خاطی نیست چون این مساله دردی را از ما دوا نمی کند و سرمایه های بر باد داده شده توسط اشتباهات داوری را بر نمی گرداند. ما خواهان آن هستیم که آبروی فوتبال ایران و لیگ بیش از این به خطر نیفتد، روح و روان میلیون ها هوادار پرسپولیس، بیش از این آزرده نشود، خسارت های وارده جبران و از تکرار این وضعیت جلوگیری شود.»

زارع تصریح کرد: «آنچه باشگاه پرسپولیس و کل جامعه فوتبال طبق مفاد صریح اساسنامه های فیفا از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران طلب می کند برقراری عدالت، انصاف و ایجاد شرایط برابر در رقابت ها برای تمام تیم های لیگ است که متاسفانه به شکل یک جانبه حداقل در حق پرسپولیس روا نشده است.»

وی خاطر نشان کرد: «با وجود آنکه بازیکنان و کادر فنی ما بر اساس اصول حرفه ای، مسائل فرهنگی و با هدف جلوگیری از بروز تنش های بیشتر در جامعه فوتبال که نظیر آن را در بازی تراکتورسازی - استقلال شاهد بودیم با خویشتنداری از اعتراض به داور در جریان بازی خودداری کرده اند متاسفانه باز هم تغییری در این رویه ایجاد نشد.شرایط به گونه ای است که به نظر می رسد عمدی در کار باشد، چون نمی بینیم تغییری ایجاد شود و همچنان داوران با اشتباهات خود، امتیازات ما را به باد می دهند.»

زارع با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس با ادامه این وضعیت خود را ناچار از اقدامات جدی تر می بیند، عنوان کرد: «هیچ روزنه امیدی برای اصلاح این شرایط دیده نمی شود و هیچ نشانه مثبتی را از سوی فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران شاهد نبوده ایم که نشان بدهد تمایلی برای جلوگیری از این وضعیت وجود دارد. نمی دانیم دغدغه آنها از اینکه پرسپولیس خود را احیاء کره و در جدول لیگ بالا بیایید، چیست؟»

زارع افزود: «با شرایط فعلی چاره ای نداریم غیر از اینکه مستندات خود مشتمل بر فیلم بازی ها، مکاتبات صورت گرفته با کمیته داوران و اشتباهاتی که پذیرفته شده و تاثیراتی که اشتباهات داوری روی جدول کلی لیگ گذاشته را برای مراجع بین المللی از جمله فیفا ارسال کنیم. بدون تردید این اصلا اقدامی نیست که تمایلی به انجام آن داشته باشیم ولی به واقع خود را در یک بن بست می بینیم.

وی گفت: به هر حال از رئیس محترم فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته داوران انتظار داریم بطور مستقیم وارد موضوع شوند تا پاسخ مناسبی به خواست بر حق باشگاه پرسپولیس و هواداران داده شود. در حال حاضر این اشتباهات نه تنها ما را از کورس قهرمانی دور کرده بلکه شانس کسب سهمیه آسیایی را هم کم می کند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در مقابل این شرایط مسئول هستند.»