ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال نیامده، برکنار شد!



به دلیل عدم انجام تعهدات

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال نیامده، برکنار شد!

خبرگزاری فارس: قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال به دلیل عدم انجام تعهداتش از این سمت برکنار شد.

سایت باشگاه استقلال نوشت: "نظر به عدم انجام تعهدات و وظایف محوله به علی صلاحی قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد. گفتنی است نامبرده از این تاریخ به بعد هیچ‌گونه سمتی در باشگاه  استقلال ایران نخواهد داشت."

به گزارش فارس صلاحی چندی پیش و پس از انتصابش اعلام کرد اسپانسر 9 میلیارد تومانی برای استقلال جذب خواهد کرد که این اتفاق رخ نداد./فارس


ویدیو مرتبط :
گزارش تمرین سپیدرود و مصاحبه با عباسی(قائم مقام باشگاه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قائم مقام تیم استقلال خواهان نزدیك شدن پرسپولیس به شرایط خوب



 

قائم مقام تیم استقلال خواهان نزدیك شدن پرسپولیس به شرایط خوب

 

علی نظری جویباری، قائم مقام تیم استقلال، شرایط این تیم را ایده آل توصیف می کند، اما وی معتقد است برای طلبکارهای فصول گذشته بودجه لازم وجود ندارد و این اعضا باید بیشتر صبر داشته باشند.

جویباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای بازیکنان قدیمی تیم استقلال احترام خاصی قائل هستم اما این مسئله که پول ‌آنها را زودتر از بازیکنان فعلی تیم پرداخت کنیم بعید است و اتفاق نمی افتد.

وی افزود: بازیکنان قدیمی باید صبر بیشتری داشته باشند تا شرایط باشگاه ایده آل شود و پس از آن بدهی آنها را با وضعیت مناسب پرداخت کنیم.

جویباری تصریح کرد: استقلال شرایط خوبی در لیگ دارد ما درصد جدول حضور داریم وسعی داریم این شرایط را حفظ کنیم، برای رسیدن به این وضعیت به زمان بیشتری نیاز داریم و اگر قدیمی ها کمی صبرکنند همه چیز درست می شود.

وی اظهار داشت: به تیم های دیگر کار نداریم اما دوست داریم پرسپولیس که همیشه رقیب ماست با شرایط ایده آل روبه رو شود و دوران خوبش آغاز شود.