ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیفا به تیم ملی انگلیس اجازه استفاده از نماد خشخاش نداد



 

 

فیفا به تیم ملی انگلیس اجازه استفاده از نماد خشخاش نداد

 

فدراسیون بین المللی فوتبال به تیم ملی انگلستان اجازه نداد که به منظور بزرگداشت قربانیان جنگ جهانی اول با پیراهن‌هایی که نماد گل خشخاش روی آنها حک شده به میدان بروند.

به گزارش جام نیوز، تیم ملی فوتبال انگلستان روز شنبه هفته آینده (11 نوامبر) در دیداری دوستانه که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می شود با اسپانیا دیدار خواهد کرد و این در حالی است که انگلیسی‌ها در نظر دارند در این روز که به روز یادبود قربانیان جنگ جهانی اول مشهور است با پیراهنی به میدان بروند که تصویر گل خشخاش روی آن نقش بسته هرچند که مقامات فیفا با این کار مخالفت کرده‌اند.

آدریان بوینگتون، یکی از اعضای بلند پایه اتحادیه فوتبال انگلستان گفته که در تلاش هستند تا فیفا را متقاعد کنند به آنها اجازه دهد تا در دیدار با اسپانیا با پیراهن‌های منقش به گل خشخاش به میدان بروند.

فیفا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: فیفا 208 اتحادیه دارد و قوانین این فدراسیون باید همسان با قوانین جهانی باشد. طبق مقررات فیفا، بازیکنان حق ندارند در دیدارهای فوتبال هرگونه پیام سیاسی، مذهبی و تجاری روی پیراهن‌های خود حک کنند.


ویدیو مرتبط :
چرا رسانه ملی به مدیرعامل سابق پرسپولیس اجازه صحبت نداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرودگاه سیدنی اجازه فرود به هواپیمای تیم ملی را نداد!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - فرودگاه سیدنی اجازه فرود به هواپیمای تیم ملی را نداد!

تأخیر هواپیمای تیم ملی از امارات به سوی سیدنی باعث دردسر برای تیم ملی شد تا ملی‌پوشان با شش ساعت تاخیر به این شهر برسند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ایران طبق برنامه قرار بود امروز عصر وارد سیدنی شود؛ اما تأخیر هواپیمای ملی‌پوشان در پرواز از امارات به سیدنی باعث شد که فرودگاه این شهر به هواپیمای تیم ملی اجازه فرود ندهد و این هواپیما مجبور شد به شهر ملبورن برود تا بعد از تأخیری 5-6 ساعته دوباره به سیدنی بازگردد.

تیم ملی امشب وارد سیدنی خواهد شد تا خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده کند. ایران در این رقابت‌های با تیم‌های بحرین، قطر و امارات هم گروه هستیم.

اخبار ورزشی - فارس