ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوری: انصراف دایی از مربیگری راه‌آهن!



علی دایی: شرایط فراهم نبود، خداحافظی كردم


علی دایی از ادامه همكاری با راه آهن انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن از ادامه هدایت این تیم برای فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال انصراف داد. این در حالی است كه از دایی به عنوان یكی از گزینه‌های مطرح هدایت پرسپولیس در فصل آینده نام برده می‌شود ولی مالكان باشگاه راه آهن از مدیرعامل این باشگاه خواسته بودند كه وی را در تیم حفظ كند.

علی دایی, راه آهن, تیم فوتبال راه آهن; 

 

اینك با قطع همكاری دایی با راه‌آهن گمانه‌زنی‌ها برای پیوستن این مربی به پرسپولیس بار دیگر مطرح خواهد شد.

دایی پس از قطع همكاری به خبرنگار ایسنا گفت: قرارداد من دو ساله بود كه حق فسخ قرارداد را در پایان فصل اول داشتم كه با توجه به شرایط موجود و بررسی جوانب به این نتیجه رسیدم كه به همكاری‌ام پایان دهم. من برای مسئولان، مدیران و بازیكنان راه آهن در فصل جدید آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش ایسنا، راه آهن فصل گذشته با مشكلات زیادی روبه‌رو شد كه همین حواشی حتی باعث درگیری شدید ذهنی دایی و تصادفش در پایان سال 90 شد. به نظر می‌رسد این مشكلات كه عمدتا مالی بودند، باعث تصمیم دایی در جدایی از راه آهن باشد..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
مربیگری علی دایی در برابر اسرائیل با درخشش مسی و رونالد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وجه تشابه بارسا و راه آهن؛ دایی:آنها هم برد را از دست می دهند!



 

 

وجه تشابه بارسا و راه آهن؛ دایی:آنها هم برد را از دست می دهند!

 

 

 

کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سرمربیان تیم های فوتبال داماش گیلان و راه آهن تهران دیشب در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد و ابراهیم قاسمپور و علی دایی پاسخگوی سوالات خبرنگاران حول محور بازی امروز دو تیم بودند.علی دایی سرمربی راه آهن در ابتدا گفت: شناخت خیلی خوبی از تیم داماش گیلان دارم و در هفته ای که گذشت هم تمرینات خوبی بر همین مبنا انجام دادیم ولی خوشبختانه یا متاسفانه با تغییر کادر فنی از تفکرات آقای قاسمپور یک مقدار بی خبرم وگرنه اگر آقای دینورزاده بودند چون بازیهای قبل داماش را به خوبی آنالیز کرده بودیم با شناخت خیلی بهتری وارد زمین می شدیم اما به هر حال الان شاید دیدگاه و نوع ارنج آقای قاسمپور متفاوت باشد .

علی دایی سرمربی تیم راه آهن تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود : با توجه به جایگاه هر دو تیم و شرایط جدول ما آمده ایم تا به سریال ناکامی ها و مساوی های دقایق آخر پایان بدهیم و انشالله که بتوانیم با دست پر به تهران برگردیم. تمام سعی ما در بازی فردا این خواهد بود که بتوانیم سه امتیاز مسابقه را بدست بیاوریم هر چند که بازی بسیار سختی را در شهر رشت و در برابر تیم داماش که هواداران بسیاری را دارد که به خوبی تیم خودشان را تشویق میکنند در پیش رو داریم .

وی در خصوص اینکه چرا تیم او در دقایق آخر به نوعی نظم را از دست می دهد و در دقایق پایانی بازی را مساوی می کند گفت : شما اگر تیم بارسلون را دیده باشید تا دقیقه ۹۰ از آث میلان با نتیجه دو بریک پیش بود اما بازی را مساوی کرد یا در برابر فکر میکنم رئال سوسیه داد بود که با نتیجه دو بر صفر پیش بود اما در نهایت باز دو بر دو مساوی تمام شد ؛ در فوتبال از این اتفاقات زیاد پیش می آید. من همین هفته پیش بود که یک بازی را دنبال میکردم که تیم ۳ بر صقر از تیم مقابل پیش بود اما در نهایت بازی را چهار بر سه واگذار کرد .

ما سعی کردیم در این مدت روی تیم خودمان و نقاط ضعفمان بیشتر کار بکنیم تا در دقایق آخر گل نخوریم. شرایط تیم ما با توجه به وضعیتی که قبلا داشتیم روز به روز در حال بهبود هست . ما به غیر از باخت بدی که در مقابل تیم صبا در خانه داشتیم بازی بد دیگری نداشتیم و انشالله امیدوارم هستیم که من بعد هم روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک تر بشویم.

دایی در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد تیم پرسپولیس و مسائل اتفاق افتاده حول محور این تیم هیچ اظهار نظری نکرد و گفت : من سرمربی راه آهن تهران هستم و آمده ام در مورد بازی فردا به سوالات پاسخ دهم. من نمی توانم در مورد مسائل تیم پرسپولیس پاسخگو باشم.

وی در پایان در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیم خود در بازی فردا گفت : ما به غیر از آقای رزاقی راد که از همان اول فصل با ما نبودند و آقای گومز که دچار مصدومیت شده است بازیکن محروم یا مصدوم دیگری نداریم و با تمام قوا وارد این بازی خواهیم شد ..../سایت گل